Możliwe, że: C17, reg: 03, FL350, w locie BRK89
Możliwe, że: C17, reg: 03, FL350, w locie BRK89
www.bordovvy.blogspot.com <-- Canon EOS 1100D + Tamron 80-210mm
Dzięki panowie.
🔭Synta 8+Canon 4000D+Kenko 1.4x, Mak 102
🔸Nikon ActionEx 10x50
🔸Yukon 20-50x50, MTO-11CA
📻ICOM IC-R6+Sirio GP-3E📡
Witam
Proszę o pomoc w identyfikacji maszyny i ewentualnie skąd dokąd złapana 17.11 g. 13:50 leciała po UL 984 na zachód. Malowanie już kiedyś wpadło mi w oko, ale nie mogę zajarzyć
Z góry dziękuję
L984, L986, L999, N133, dalsze trasy L623, L856, L139
E190 Aerosvit Airlines UR-DSA albo UR-DSB.
Moja galeria: https://www.flickr.com/photos/blizej_nieba
Tym razem bez zdjęcia, a z FR :
- Airline: United Parcel Service
- Flight: SV1228
- From: Arar, Arar (RAE)
- To: Riyadh, King Khaled (RUH)
- Aircraft: Douglas DC-8-61 (DC86)
SV1228 / SVA1228 Live flight info - Flightradar24
Właśnie opuścił PL. Za dane będzie wdzięczny . Trasa nie ta, start z VAR.
Tadd --- N858 --- BINKA.PESEL,BODLA - BOKSU ---
Canon 40D + 10" + TV 2x
Ciężko powiedzieć, co to było wszystko wskazuje na to, że leciały MD90. Jak patrzyłem w świetle księżyca maszyny ciągnęły dużo szersze smugi niż MD. Z biegiem czasu pewnie się wyjaśni dokładnie i potwierdzi co to były za maszyny. Tutaj jest więcej info http://www.skyliner-aviation.de/regd...LC=nav4&page=4. Więc wbiłem je jako MD90.
Canon EOS 90D + Tamron SP 150-600 mm f/5-6.3 Di VC USD G2, Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM,
Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II
http://www.flightradar24.com/
Wystartował(y) z RUH (King Khaled International Airport), potem via Varna (VAR), via KEF (Keflavik International Airport ), via BGR (Bangor International Airport) i docelowo ROW (Roswell International Air Center). Na pewno są to MD90; zmieniły właściciela (i regi), należą do AerSale.
N238AS (HZ-APO) i N706UP (HZ-APN). Wczoraj stanowiły prawdziwą zagadkę... Wszystko wyjaśniła strona Skyliner - aviation news & more (dzięki znalezieniu przez Xon'a)
:)
Cały czas była mowa, że jeśli są jakieś loty dostawcze to przeglądać skyliner-aviation.de, dodatkowo warto zaglądać na poniższej 2 strony:
AIRBUS DELIVERIES
European Airline Scene - AirSpace blogs - Aviation & Aerospace Blogs - FlightGlobal
Witam dziś nieoficjalny start odbył się o 15:45 z Okęcia, Boeinga 787 SP-LRA przelot na wysokości 3,200 metrów kierunek Mszczonów, dalej kierunek Kraków, na wysokości5,380 metrów,samolot cały czas w powietrzu kiedy to piszę.
EDIT: Docelowo na dziś lądowanie Balice, jutro Wrocław.
Nikon D80 + Falcon 500mm 1:6.3DX + Sigma 70-300mm F4-5.6 DG MACRO + Sigma DC 17-70mm1:2.8-4.5.
RadioShack PRO-82
No raczej coś szczególnego,(przylot 1-12-2012 do Wrocławia, bez szczegółów trasy, był w mediach) 15 dni po przylocie do Polski 90% ludzi nie widziało tej maszyny, ani na radarach ani nie słyszało jej na nasłuchu.
Miałem tą możliwość, więc chciałem się podzielić.
Skoro moderatorzy mają takie newsy szkoda, że się z nami nie dzielą. Byliśmy przypadkowo na trasie przelotu, a raczej wznoszenia, i poszły w ruch laptopy i skanery.
Przykład : Na Alei Krakowskiej ląduje Antonov np. Mirja , a piszę na forum(na gorąco) jako pierwszy, po 45 minutach mod pisze, że wiedział o tym zdarzeniu, za 3-4 tygodnie drobna, sytuacja awaryjna, któryś z użytkowników pisze, że np w Płocku lądowała awionetka, a po kilkunastu minutach mod wpisuje, było to zaplanowane, troszkę dziwnie to brzmi.
Nie wchodźmy w zbędne dysputy, bo ogólnodostępne forum powinno być dla użytkowników, a nie interpretacją indywidualnego mniemania miłości do lotnictwa, jego retuszerów.
Nikon D80 + Falcon 500mm 1:6.3DX + Sigma 70-300mm F4-5.6 DG MACRO + Sigma DC 17-70mm1:2.8-4.5.
RadioShack PRO-82
Zakładki