Dzięki i gratulacje! Tysięczny post w tym wątku!
OMD Em-10, Canon R10, FinePix S-1
Panowie mam pytanie... Jak rozróżnić przelatujące Cessny np. 150 ,152 ,172 , 178 Itp.
Chodzi mi o różnice wizualne :/
Proszę o pomoc !!!
Pooglądaj zdjęcia np z jetphotos.net i porównaj, jedną do drugiej. Chyba każdy z Nas zaczynał w taki sposób (:
Pozdrawiam G
Aha... Ok tak zrobie.
A jeszcze mam pytanko. Dla czego takie maszyny jak np. PZL m28 czy An-26 wydają taki charakterystyczny ,,pomruk'' Gdy są wysoko w powietrzu ?
Najczęściej nie mogę ich dostrzec nawet przy ładnym niebie.... Czy to przez <głupie to będzie> Moc ? Czy dzięki temu że wirniki mają taką geometrie ?
Bo to są diesle. Nie wiem dokładnie z jakimi wtryskami.
No i na bank bez tlumika albo zazwyczaj maja tłumiki zalewane wodą dla efektu RYKU.
Канон четыреста пятьдесят, 1200 миллиметрах
Твое DŚ
Ahaaa.... Bo wiecie... Czytałem na balkonie u siebie i słyszałem taki głuchy dźwięk... Widziałem coś.... Najprawdopodobniej M28....
A jeszcze kolejne... Głupie ale ja od niedawna interesuje się lotnictwem. Dla czego samoloty z wirnikami pną się na prawie 6-7 km ?
To ze względu na hałas czy bezpieczeństwo? Proszę o wyjaśnienie.
Czysta ekonomia. Wyżej jest zimniej, a im zimniejsze otoczenie tym silnik ma większą sprawność, mniej wachy spala. Chciałby jeszcze wyżej ale tam za mało powietrza pod łopatki.
No dla czego tak wysoko latają ? Podałem w przybliżeniu 6-7 Km... Przpraszam że mnie nie rozumiecie...
Aha. Dziękuję rekinek8
A dla czego leciał raz an-26 dosyć nisko ? Hm 3-4 Km nad ziemią może mniej
to jak inaczej się mówi na to? Śmigła czy co ?
No nie wiem na jakiej leciał Tu mnie masz rzeczywiście popełniłem błąd.
Zakładki