A jakiej się spodziewałeś? barpit bardzo dobrze to określił.
Postaw konkretne pytanie, a dostaniesz konkretną odpowiedź.
Tak to opisałeś, że za wiele powiedzieć się nie da. Podstawowa sprawa - śmiglak czy odrzut? Jak pewnie wiesz, wysokość przelotowa maszyny takiej jak Ił-76 to jest przynajmniej te 9000m. Sam fakt przelotu kilka minut po sobie dwóch takich samych samolotów każe poddać w wątpliwość, że są to podejrzewane przez Ciebie Ił-y. W końcu nie są to aż tak popularne maszyny, a co dopiero w codziennych lotach parami.
A to musisz rozwinąć, bo nie wiem co miałeś na myśli...
Pozostaję przy swoim - nie są to Ił-y 76.
Pozdrawiam, PB
K-5IIs, 10', TeleVue x2
791-791-282
Z tego co wiem to zawsze o tej porze od pon. do pt. w tamtych okolicach lata A330 Kingfisher'a. A ten drugi, czy trzeci samolot to może być zwykły losowy rejs którejkolwiek linii. Chcesz dowiedzieć się w 100% co to jest? Kup skaner, zmontuj dobrą antenę i odbierzesz praktycznie każdy samolot z nad głowy.
"Not even death can make us part" in memory of my beloved angel 21.11.2014 [*]
elmo powiedz mi coś więcej o tym skanerze bo jestem zainteresowany.
Ale ludzie, pasażerski to nie jest samolot raczej bo nie ma go na radarze.
I nie mówcie że pewnie przelatuje jeden ił a później jakieś losowe linie BO, bo jak lecą, to w tym samym kierunku i jak mówię, mają te same brzmienia i oświetlenie.
Gryni jak masz jakieś zdjęcie lub filmik który pokazuje to oświetlenie to prosze prześlij pewnie rozpoznam, chyba że wiesz z głowy.
I przypomnę dwa palące się światła prawdopodobnie na końcach skrzydeł po leżą w jednej poziomej lini oddalone od siebie, i jakby na tych światłach średnio co 2 sekundy mrygają takie same białe. A później jakoś tak pomiędzy, mryga czerwone światełko.
I proszę, nie chcę się z wami w dyskusję wdawać i odpowiadać na każde wasze cytaty jak by to było jakieś odbijanie piłeczki. Chce się dowiedzieć co to, a nie wyjaśniać każdą moją pomyłkę czy wpadkę którą cytujecie co post... Ja się chcę tylko dowiedziec, tylko
Albo jak mi się uda, to zrobię film i jakoś wam prześle chociaż nie wiem jak. Tylko te chmury już mnie do szału doprowadzają....
Jeszcze jedno, opisuję tak jak umiem, nie jestem żadnym pilotem specjalistą który wszystko profesjonalnie ujmie. Mam 14 i bardzo was proszę o wyrozumiałość i nie łapcie każdej mojej wypowiedzi w cytat. Wyjaśniłem tak dobrze jak tylko mogłem.
Ostatnio edytowane przez MARUNIO ; 21-07-2011 o 13:13 Powód: Łączenie postów. Używaj opcji EDYTUJ.
Od tego jest inny temat.
Skanery, częstotliwości , ACARS
To bardzo banalne stwierdzenie.
Już wdałeś się w dyskusję i to nie jest wina cytatów.
Widzę że działają one na Ciebie jak płachta na byka, ale to błędny odbiór.
Cytat mówi do jakich słów się ktoś odnosi i pomaga wyjaśnić kwestię- o którą defakto Ci chodzi.
Piotrek, na radarze widać około 60% lotów, które są aktualnie wykonywane. Wiem, bo zajmuje się bazą radaru itp. Dużo pasażerskich lotów natomiast nie widać, chociażby naszych rodzimych linii LOT (widoczne tylko kilka samolotów). Te światła, które opisałeś to normalne oświetlenie samolotu. Nie mówiąc już o samolotach wojskowych, które można policzyć na palcach jednej ręki (przenośnia).Podejrzewam, że to 'lampki' na skrzydłach a to czerwone światełko to beacon light. Jak najbardziej uważam, że to samoloty pasażerskie. Jest dużo rejsowych w tych godzinach w twojej okolicy. O skanerach poczytaj tu na forum. To takie małe urządzenie dzięki któremu możesz odbierać pasmo lotnicze i nie tylko. Oczywiście do przelotówek konieczna jest porządna antena. Wystarczy troszkę poszperać i znajdziesz odpowiedzi
"Not even death can make us part" in memory of my beloved angel 21.11.2014 [*]
MARUNIO wyjaśnił w jakim celu cytaty są tu stosowane, więc zastosować je trzeba
Póki co, nikt nie napisał, że jeden z nich jest Ił-em.
Ale my dalej nie wiemy czy huczy, czy buczy... To jest punkt wyjścia.
Masz podany kontakt, więc jak już dzisiaj coś usłyszysz to daj znać, a sprawdzi się co to jest.
Pozdrawiam, PB
K-5IIs, 10', TeleVue x2
791-791-282
Ale my dalej nie wiemy czy huczy, czy buczy... To jest punkt wyjścia.
To jest huuk. I to taki. Aj nie będe opisywał bo będzie że każdy samolot ma taki huk i to co pisze jest banalne i zaraz mnie wszyscy zaatakują...
Ale ja nie umiem cytować tak jak wy, że to co ktoś napisze jest w niebieskim polu
I mam takie pytanie,ale ono nie dotyczy rozpoznania samolotu ani tego typu spraw. Chcę tylko wiedzieć dla czego samoloty śmigłowe,turbośmigłowe(nie wiem) w każdym bądź razie te co buczą nie są wykrywalne na radarze i od czego to zależy czy samolot jest wykrywalny czy nie.
Zgadzam się z tym że nie wszystko jest na radarze, bo kiedyś zrobiłem test, pojechałem w miejsce gdzie jest ścieżka podchodzenia do lądowania na Okęciu, lądowały samoloty EuroLotu jeden za drugim ale ich nie było. Wykrywalny jest tylko jeden SP-LFE. To samo dotyczy większości Lot-owskich Benków,Embraerów.
Proszę raz jeszcze abyś edytował posty, a nie pisał jeden pod drugim w odstępie 5 min.
Ostatnio edytowane przez MARUNIO ; 21-07-2011 o 23:26 Powód: łączenie postów
Zakładam, że korzystasz z flightradar24, tu masz notkę co ten radar widzi: Flightradar24.com - Live Flight Tracker!
Najwidoczniej ma zainstalowany transponder ADS-B. Sam wiele razy widziałem go na flightradar24.com, często jako "no callsign".The technique to receive flight information from aircraft is called ADS-B. That means the Flightradar24.com can only show information about aircraft equipped with ADS-B transponders.
A tu Embraer 190 http://imageshack.us/photo/my-images/850/emba.jpg/
Pozdrawiam.
Musisz zrozumieć, że my nie widzimy tego samolotu i nie słyszymy. Według Twojego opisu pasuje wiele typów i modeli maszyn latających. Ciężko jest powiedzieć co to może być. Daj znać jak będzie leciał podaj kierunek, gdzie ta maszyna się kieruje i może ktoś ją wyłapie. Tak będzie dużo prościej i bez potrzebnych wzrostów ciśnień.
Canon EOS 90D + Tamron SP 150-600 mm f/5-6.3 Di VC USD G2, Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM,
Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II
http://www.flightradar24.com/
Czyli te pozostałe "niewidoczne" loty to są na bank Embraery lub Boeingi, do Larnaki, Kairu itp.
Canon EOS 7D Mark II, Tamron 150-600G2 VC USD i parę innych szkieł + Sky Watcher N-203/1200mm.
L984, L986, M857, P746, UP27 + skróty.
Cześć Mam zagadkę bez zdjęcia niestety. O 15.25 nad Legnicą UN869->SW czterosilnik. Malowanie Poleta i moje pytanie, czy to był An-124?? Wie ktoś może??
Złapany 17 lipca o godzinie 19.30. Leciał LETKI-BABKO/TUSIN.
Canon EOS 550D+MAK80
Witam. Ma ktoś może więcej info na temat samolotu, który pojawia się na radarze z callsignem SW100?. Leciał koło mnie doszedłem do wniosku, że jest to Virus 912 SW 100 tylko teraz brakuje mi jeszcze jaki reg. Stawiam SP-SKOP tylko czy aby na pewno?
Canon EOS 90D + Tamron SP 150-600 mm f/5-6.3 Di VC USD G2, Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM,
Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II
http://www.flightradar24.com/
Zakładki