Strona 13 z 13 PierwszyPierwszy ... 3 11 12 13
Pokaż wyniki od 241 do 256 z 256
Like Tree1062Likes

Wątek: 2023.08.20 Sarnowa Góra, Policyjny Blackhawk zerwał przewod linii wysokiego napiecia

  1. #241

    Dołączył
    Jul 2015

    Domyślnie


    Polecamy

    Radek 75 and PeK like this.

  2. #242

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    A winny jeszcze premie dostawał żeby mordę w kubeł wsadził.
    No i klasycznie - na emkę i do innej roboty zapewne w lotnictwie.
    "Z ustaleń reportera RMF FM wynika, że ten funkcjonariusz jest już na emeryturze."
    Może za dekadę pogrożą mu paluszkiem.
    https://www.onet.pl/informacje/onetw...nl2e8,79cfc278

  3. #243

    Dołączył
    Aug 2018

    Domyślnie

    Nic się nie stało...

    Za trzecim razem się uda...

  4. #244

    Dołączył
    Mar 2014
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Pomysłodawca był torturowany w ZK pod Ostrołęką przez 2 tygodnie, więc jakaś kara była: D
    mikesz, Kazor, wojtekra and 7 others like this.

  5. #245
    Awatar Miras_eM

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DrOzda Zobacz posta
    A winny jeszcze premie dostawał żeby mordę w kubeł wsadził.
    No i klasycznie - na emkę i do innej roboty zapewne w lotnictwie.
    "Z ustaleń reportera RMF FM wynika, że ten funkcjonariusz jest już na emeryturze."
    Może za dekadę pogrożą mu paluszkiem.
    https://www.onet.pl/informacje/onetw...nl2e8,79cfc278
    A no opłacało się pilotom...: https://wiadomosci.onet.pl/kraj/hojn...awkiem/2p1svtl
    Patrz w lusterka-spójrz dwa razy
    Samoloty są wszędzie...

    Przekaż 1,5%: Fundacja Wspierania Ratownictwa Górskiego RADAN 0000283966. Cel szczegółowy (Wpisz która) Grupa GOPR

    Dogadam się po rosyjsku, po angielsku średnio. Nie lubię jankesów. W dodatku słucham Radia "Z" Czy zasługuję już na miano "ruskiego trolla"?
    Aha. I żeby nie było. Ruska też nie lubię. I nie popieram wojny na Ukrainie... Ale nie popieram żadnej wojny. Tych co były w Iraku, Afganistanie czy Syrii też

  6. #246
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM
    Kazor, RedLite, myszygon and 3 others like this.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  7. #247

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Ten as wcześniej załatwił inny śmigłowiec policyjny

    https://napierwszejlinii.blogspot.com/2021/02/KGP-.html

  8. #248

    Dołączył
    Aug 2018

    Domyślnie

    To nie ten. Ten doprowadził do katastrofy mi24 gdzie zginął drugi pilot.
    Nikonem likes this.

  9. #249

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    "Podobnego uszkodzenia pilot policyjny dokonał także podczas wykonywania misji ochrony Polsko-białoruskiej granicy w 2023r.:
    - KGP | Policyjny Bell-407GXi miał poważną awarię na PL-BY granicy, Policja musi wyremontować jego silnik, podpisano umowę. - szczegóły
    ... to zdarzenie jednak nie odbiło się w mediach szerokim echem. Nieoficjalnie wiadomo, że dokonać tego "wyczynu" miał ten sam pilot który wleciał w linie energetyczne w Sarnowej Górze śmigłowcem Black Hawk (obecnie pilot jest na emeryturze i poniósł część kosztów naprawy śmigłowca)."

    trzy rozwalone helikoptery w karierze ... a ostatnie zdanie ot kuriozum, trzy pensje czyli tak pewnie ze 20 tysięcy ....
    sprajt2 likes this.

  10. #250

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Nie wiem co jest podstawą świadczenia pracy przez pilota policyjnego, ale jeśli stosunek pracy to trzykrotność wynagrodzenia wynika z kp i nie jest żadnym kuriozum, tylko racjonalnym standardem (o ile nie doszło do rażącego niedbalstwa) który sprawia, że ktokolwiek w ogóle podejmuje się wykonywania tego typu zawodu.
    To nie tu leży problem...
    frik likes this.

  11. #251

    Dołączył
    Aug 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DrOzda Zobacz posta
    ... to zdarzenie jednak nie odbiło się w mediach szerokim echem. Nieoficjalnie wiadomo, że dokonać tego "wyczynu" miał ten sam pilot który wleciał w linie energetyczne w Sarnowej Górze śmigłowcem Black Hawk (obecnie pilot jest na emeryturze i poniósł część kosztów naprawy śmigłowca)."

    trzy rozwalone helikoptery w karierze ... a ostatnie zdanie ot kuriozum, trzy pensje czyli tak pewnie ze 20 tysięcy ....
    Jeśli to rzeczywiście on, to on sobie dość specyficznie wziął do serca powiedzenie że do trzech razy sztuka i zaczął od razy z grubej rury - od katastrofy z ofiarą śmiertelną. NIe będę nawet próbował odtwarzać procesu myślowego tych, co uznali że jest on dobrym materiałem na szefa szkolenia lotniczego w służbie.
    frik, Nikonem and michastrain like this.

  12. #252

    Dołączył
    Jun 2019

    Domyślnie

    Mylicie pilotów. Pilot ze zdarzenia z 20 marca ma takie samo imie jak ten ze zdarzenia na BH nazwiska juz inne. Następna sprawa gdybyście przeczytali raport z wypadku Mi24 to wina dowódcy SP nie jest taka jednoznaczna.
    telewizoor likes this.

  13. #253

    Dołączył
    Aug 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sampler Zobacz posta
    Mylicie pilotów. Pilot ze zdarzenia z 20 marca ma takie samo imie jak ten ze zdarzenia na BH nazwiska juz inne. Następna sprawa gdybyście przeczytali raport z wypadku Mi24 to wina dowódcy SP nie jest taka jednoznaczna.
    Też mi się wydaje że to nie ten - przynajmniej nie w ostatniej akcji, bo coś jest jeszcze na granicy białoruskiej i tam podobno "nasz" miał udział. Co do winy za inowrocław to taki a nie inny wyrok zapadł. I z takim go zrobili szefem szkolenia.

  14. #254

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sampler Zobacz posta
    ....Następna sprawa gdybyście przeczytali raport z wypadku Mi24 to wina dowódcy SP nie jest taka jednoznaczna.
    A możesz przytoczyć wnioski z tego raportu?
    O ile dobrze pamiętam to wykluczono usterkę techniczną więc trudno tłumaczyć wmeldowanie się w drzewa innym czynnikiem niż błędem pilota co raczej czyni go winnym spowodowania katastrofy....

  15. #255

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    EPGD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Krótka Prosta Zobacz posta
    A możesz przytoczyć wnioski z tego raportu?
    O ile dobrze pamiętam to wykluczono usterkę techniczną więc trudno tłumaczyć wmeldowanie się w drzewa innym czynnikiem niż błędem pilota co raczej czyni go winnym spowodowania katastrofy....
    Była wówczas dyskusja o użyciu/nieużyciu gogli noktowizyjnych w śmigłowcu z nieprzystosowanym do nich kokpitem.
    https://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/2601C99B

    Swoją drogą nie wiedziałem, że pilot może mieć na jedną noc/dzień zaplanowane aż 10 lotów.

    M.

  16. #256

    Dołączył
    Jun 2019

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Krótka Prosta Zobacz posta
    A możesz przytoczyć wnioski z tego raportu?
    O ile dobrze pamiętam to wykluczono usterkę techniczną więc trudno tłumaczyć wmeldowanie się w drzewa innym czynnikiem niż błędem pilota co raczej czyni go winnym spowodowania katastrofy....
    Proponuję dyskusję przenieść na właściwy wątek:

    [WYPADEK] 2009.02.27 Awaryjne lądowanie helikoptera MI-24 k.Inowrocławia - Strona 4 (lotnictwo.net.pl)

    W skrócie: loty do strefy bez widoczności IMC, załoga poprzedzająca zgłaszała brak minimów/wlot w chmurę. Brak aktualnych przeszkoleń na IFR.
    Oczywiście winę na klatę wziął pilot i miał tez swoje za uszami. Ale procedury lotów były mocno dyskusyjne.
    Jak znajdę pełny raport postaram się wkleić.
    Kolega Saj4 posiadał też raport.

Strona 13 z 13 PierwszyPierwszy ... 3 11 12 13

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •