VIDEO »   Spitfire RIAT 2024        GALERIA »   Zapraszamy do umieszczania zdjęć w naszej galerii   

Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 3 4 5
Pokaż wyniki od 81 do 99 z 99
Like Tree9Likes

Wątek: AEROFLOT - recenzje

  1. #81
    Awatar tygrysm

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Leciałem tak kiedyś do PEK i bagaż doleciał. W przypadku transferu międzynarodowego na SVO wszystko powinno być przetransportowane automatycznie.
    A319 A320 A321 A33(23) A34(36) A388 AT42 AT72 B717 B737(345789) B744 B752 B763 B77(2W) B78(89) CRJ(279) DH8X E120 E145 E170 E175 E190 E195 F100 RJ1H
    9V 9W AA AB AC AD AF AK AP AY AZ B6 BA BJ BR C0 CX DJ DL DY EK EY FB FR G3 HA JJ JL JQ K2 K6 KL LH LO MU MQ MW NE NH NZ OO OS OZ QF QK QQ QR SG SK SN SU TG TR TZ U2 UA US VA W6 XQ

  2. #82
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Przy przesiadce z lotu z WAW na lot lokalnych odbiór bagażu i ponowne nadanie ma uzasadnienie.
    Przy locie do Kazachstanu mamy 2 loty międzynarodowe.

    tygrysm - czy też leciałeś WAW-SVO-WAW lotami (lub lotem) operowanymi przez LO na numerach SU (bo o ten niuans mi głównie chodzi) ?

    airgreenland - czy musiałeś odbierać bagaż w SVO i nadać ponownie? Bo w takim przypadku raczej potrzebna jest wiza. Jeśli w ogóle musiałeś dopiero SVO odbierać kartę pokładową na SVO-WAW to coś jednak jest na rzeczy.

  3. #83
    Awatar tygrysm

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Rob_Sad, dokładnie tak WAW-SVO lot wykonywany przez LO na kodzie SU, SVO-PEK lot SU na kodzie SU

    innym razem leciałem FCO-SVO-NRT i NRT-SVO-CDG wszystko na kodzie i metalu SU i też nic nie odbierałem. W ogóle nawet nie wiem jak miałbyś móc odebrać ten bagaż ;-)
    A319 A320 A321 A33(23) A34(36) A388 AT42 AT72 B717 B737(345789) B744 B752 B763 B77(2W) B78(89) CRJ(279) DH8X E120 E145 E170 E175 E190 E195 F100 RJ1H
    9V 9W AA AB AC AD AF AK AP AY AZ B6 BA BJ BR C0 CX DJ DL DY EK EY FB FR G3 HA JJ JL JQ K2 K6 KL LH LO MU MQ MW NE NH NZ OO OS OZ QF QK QQ QR SG SK SN SU TG TR TZ U2 UA US VA W6 XQ

  4. #84

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Nie, nie musiałem. Bagaż był normalnie nadany na całą trasę. Oficjalna strona lotniska chyba wyjaśnia wszystko - nie dotyczy to jedynie Białorusi:

    In case of changes from one international flight to another, we recommend you to check your luggage in the airport of departure through to the destination point. In this case, there is no need to pick up the luggage and check it in again at Sheremetyevo (except for cases, when you are flying from / to Belarus).

    Rob - gdzie ostatecznie kupowałeś bilety w taryfach znalezionych na ITA? "Na mieście" czy u agenta internetowego?

  5. #85
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Na orbitz. Bylo dokladnie to co na ITA.

  6. #86
    Awatar avda

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Niestety jakość i wyróżnianie się na tle europejskim w Aerofłocie się skończyły wczoraj leciałem na trasie WAW-SVO-BKK i niestety serwis był słabiutki. Dolot do svo była malutka kanapeczka z plastrem szynki, dawne darmowe buły w Locie to produkt premium przy tym. Do picia tylko woda, kawa, herbata. Niestety brak coli czy soków. Lot do BKK też słabo ale lepiej. Do picia z wózka dostępne Cola, sprite, woda, soki jedzenie okropne, jeszcze czegoś takiego w samolocie nie dostałem. W kuchni była do picia wystawiona tylko woda. Brak przekąsek w trakcie lotu typu paluszki czy lody. Na śniadanie była jajecznica ale tego już nie sprawdzałem. W piątek powrót zobaczymy jak będzie.

  7. #87
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    A może z tym słabszym serwisem to jakieś retorsje za sankcje UE

  8. #88
    Awatar avda

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Chyba tak bo kubki na WAW-SVO zostały jeszcze z logo coca-coli. Na razie dwa loty były opóźnione WAW-SVO o prawie dwie godziny a SVO-BKK o 30 minut.

  9. #89
    Awatar agentF

    Dołączył
    Oct 2011
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Jutro lecimy do Tokio, chcemy się odprawić online na dwa odcinki i wybrac miejsca czyli WAW-SVO i SVO-NRT - czy da się od razu odrpawić online na oba, wybrac miejsca i wydrukowac karty? czy tylko na WAW-SVO i po przylocie na SVO idziemy do transfer center i odprawiamy się na lot do NRT?

  10. #90

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Powinno się dać, po prostu spróbuj skoro to już jutro!

  11. #91
    Awatar artemius

    Dołączył
    Nov 2013
    Mieszka w
    MAD/KTW

    Domyślnie

    W tym tygodniu miałem okazję przelecieć się Aerofłotem na trasie międzynarodowej MAD-SVO oraz na krajowej SVO-CEK. Nie była to moja pierwsza podróż tymi trasami, latam do Czelabińska od 2012 roku. Trasę do Moskwy pokonuję też czasem z Paryża, a czasem z Barcelony i muszę powiedzieć uczciwie, że ostatnio nie zauważyłem obniżenia jakości usług.
    Podoba mi się to, że zawsze leciałem relatywnie nowymi samolotami z konfiguracją siedzeń, która nie sprawia wrażenia stworzonej specjalnie do upchnięcia jak największej liczby pasażerów. Aerofłot to jedyna linia lotnicza w której widziałem siedzenia klasy biznes w postaci wygodnych ogromnych foteli w samolotach rodziny A32*, dwa razy nawet miałem okazję zapoznać się z nimi bliżej w czasie lotu . W klasie turystycznej jest dużo miejsca pomiędzy rzędami siedzeń, spokojnie przespałem się kilka godzin lecąc do Moskwy i wracając, a leciałem teraz w klasie turystycznej.
    Jedzenie podawane w samolocie na trasie z Hiszpanii do Moskwy zawsze składa się z dania ciepłego, sałatki, bułki z serkiem lub dżemem oraz deseru. Np. tym razem lecąc z Madrytu do Moskwy nocnym lotem dostałem taki zestaw.


    Oczywiście do wyboru wino, soki, kawa i herbata. Bez problemu można dostać dwa napoje do posiłku.


    Na locie krajowym konfiguracja siedzeń podobna jednak posiłek skromniejszy. Nie wiem jak wygląda to w porze obiadowej, zawsze leciałem porannym lotem. Tym razem też serwowali śniadanie czyli kanapkę i coś do picia.



    Mogę jeszcze dodać, że na dłuższym locie standardowo dostaje się kocyk do przykrycia. W A321 były dostępne 4 toalety dla kabiny w klasie turystycznej, dwie w ogonie samolotu i dwie w pobliżu wyjść awaryjnych nad skrzydłami. Stewardesy mają fajne wdzianka w narodowym kolorze, w których prezentują się bardzo sympatycznie. Ogólnie mogę powiedzieć, że obsługa jest bardzo miła.



    W mojej opinii na tle innych linii lotniczych w Europie Aerofłot wciąż wypada bardzo pozytywnie. Mają nowe samoloty z dobrą dla pasażera konfiguracją siedzeń, dobre jedzenie i profesjonalną obsługę.
    tartal and Lukasz like this.

  12. #92

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    W TK też mają wększe fotele w C po Europie.

  13. #93
    Awatar Pavulon_

    Dołączył
    Dec 2011
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Lukasz Zobacz posta
    W TK też mają wększe fotele w C po Europie.
    Niestety nie we wszystkich samolotach

  14. #94

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    Bardzo korzystne wrazenie po lotach WAW-SVO-VOZ. Do Moskwy smaczna bula i cieple/zimne napoje bezalkoholowe. Na krociutkim locie krajowym (50 min. w powietrzu) smaczna trojkatna kanapka + woda - pewnie ze wzgledu na brak czasu na serwis. Suchoj fajniutki, miejsca na nogi w Airbusach i SSJ sporo.
    Lukasz likes this.

  15. #95

    Dołączył
    Jul 2013

    Domyślnie

    Ostatnio miałem okazję kilka razy lecieć w biznesie SU, więc podzielę się wrażeniami. Zdjęcia robione telefonem, z góry przepraszam za jakość.
    Trasa Moskwa-Ałma-Aty, operowane na A320, 20 miejsc w C, LF jakieś 60%. Z powrotem LF 40%.
    Bardzo wygodne siedzenia w konfiguracji 2+2, w porównaniu do większości europejskich linii SU ma świetny produkt na rejsach krótko- i średniodystansowych. Czas lotu to 4:25.

    Dla każdego kosmetyczka podróżna, wyposażona w jednorazowe klapki, długopis, opaskę na oczy i grzebień.

    Zaraz po starcie rozdają menu i tablety ze słuchawkami. IFE całkiem niezłe, do wyboru jakieś 30 filmów, ale pozostałe kategorie (np. gry) jeszcze niedopracowane.



    Lecąc w stronę Ałma-Aty załapałem się na śniadanie – wybrałem omlet. Wybór napojów i alkoholi też bardzo pokaźny.


    W drodze powrotnej na obiad dorsz z fasolką (wybór z 3 pozycji)



    Generalnie jedzenie bardzo smaczne i jak na 4,5 godziny lotu w zupełności wystarczające. Żadnych problemów z (nawet wielokrotnymi) dolewkami nie ma, stewki tradycyjnie bardzo ładne i uprzejme.
    Dla porównania micha, którą serwują w C na odcinku KGD-SVO

    Podsumowując, SU pomimo kryzysu jak najbardziej daje radę. Jeszcze mała wskazówka dla wylatujących z Kaliningradu do SVO – ostatnio bardzo często Aeroflot ma na tej trasie overbooking, opłaca się podchodzić do check-in kilka minut przed końcem rejestracji, bo często przesadzają do C. W tym roku w ten sposób udało mi się już 5x złapać upgrade.
    W Moskwie z kolei upgrade dają co do zasady już na gate, w pierwszej kolejności promują swoich statusowych.
    tartal and QbaqBA like this.

  16. #96

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Miałem ostatnio okazję po długiej przerwie zagościć na pokładach SU (klasa ekonomiczne, trasy europejskie) i to wnioski:
    - fotele w A320 wygodne, duże jak na dzisiejsze standardy odstępy, bardzo dobrze utrzymane kabiny, w zdecydowanej większości nowe, gniazdka elektryczne / USB w każdym samolocie
    - obsługa: bardzo sympatyczna, miła, pomocna, jedynie czasami ma problemy z j. angielskim
    - serwis: na lotach do 2 h kanapka + jabłko, napoje ciepłe + zimne (brak alkoholi), powyżej 2 h. pełny ciepły posiłek z drukowanym menu, jakość bardzo przyzwoita jak na Y, alkohole nie zawsze dostępne (zależy od trasy)
    - przesiadka w SVO: kto zna SVO, wie że nie jest to najwygodniejsze lotnisko na świecie do przesiadek, ale jest standardowe - tranzyt z koniecznością przejścia przez szybką kontrolę paszportową + security nie różni się od analogicznej procedury w WAW dla lotów S-NS i vv
    - poczekalnie na SVO różne lepsze-gorsze, najnowszy flagowy lounge "Moskwa" całkiem w porządku, ładnie zaprojektowany, bogaty i zróżnicowany bufet + alko
    - bezproblemowe rozpoznanie paxa Elite Plus w SkyTeam, przywileje proponowane przy odprawie automatycznie bez upominania się (zapytanie o chęć zajęcia miejsca awaryjnego na każdym locie, blokada miejsca obok na niepełnych rejsach).

    Podsumowując produkt hard/soft zdecydowanie o klasę lepszy od LO, A320 dużo bardziej komfortowe od B737 by LO które IMO są masakrycznie niewygodne, serwis na pokładzie bez porównania na korzyść SU.
    Lukasz likes this.

  17. #97
    Awatar martineho

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK_OSKAR

    Domyślnie

    Wszystko, co o SU napisał przedmówca to prawda, ale nie zgodzę się, że SVO jest standardowe.

    Cytat Zamieszczone przez marecki2010 Zobacz posta
    kto zna SVO, wie że nie jest to najwygodniejsze lotnisko na świecie do przesiadek, ale jest standardowe - tranzyt z koniecznością przejścia przez szybką kontrolę paszportową + security nie różni się od analogicznej procedury w WAW dla lotów S-NS i vv
    Nie ma centralnego security przylotowego. Standardem tam (terminal D, gdzie przylatuje się z WAW) jest jedno okienko paszportowe dla tranzytów i zaraz za nim pokoik security wielkości połowy garażu. Przy trzech samolotach przylatujących na raz tam nie da sie wytrzymać. Zaraz za security są schody bez windy, które są nie do pokonania dla osób z problemami z poruszaniem się.

    Terminal F, skąd wylatuje się w longhaule to relikt poprzedniej epoki, w którym na wszystkich przejściach wybudowano sklepy. Po drodze z D Masz cztery okazje do kupienia biustonosza Victoria's Secret ale w godzinach odlotu wieczornej fali przejść się nie da.

    Ładownie samolotu wielkości 777 z gejtu autobusowego, do którego schodzi się zatłoczonymi schodami to wo ogóle mistrzostwo świata.

    SVO, brrrrr.... Aż mnie ciarki przechodzą kiedy muszę się tam znaleźć.
    Pare miesięcy temu SU odwołał mój lot z CAN i zaproponowano mi następny lot z przesiadką 18h w SVO z nocleg w tzw. hotelu kabinowym z powodu braku wizy rosyjskiej. Jak sobie to wyobraziłem, to uznałem, że wolę się tłuc do WAW z dwoma przesiadkami w economy.

  18. #98

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Miło przeczytać o prawdziwej C a nie premium economy w cenie C u Europejskich przewoźników.

    i tu LOT przegrywa, bo na lotach dłuższych jak MAD czy TLV w Y powinno być ciepłe żarcie w cenie.

  19. #99

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Podobno od 6 stycznia na lotach SU do 6h w klasie ekonomicznej nie ma już travel kit i kocy/poduszek. Tyczy się floty 320/737 jak i 330

Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 3 4 5

LinkBacks (?)

  1. 19-08-2016, 15:24
  2. 24-01-2016, 17:18
  3. 24-03-2015, 21:00
  4. 12-01-2015, 14:27
  5. 03-01-2015, 19:06
  6. 28-12-2014, 22:25
  7. 14-12-2014, 09:01
  8. 13-12-2014, 15:06
  9. 13-12-2014, 00:06
  10. 12-12-2014, 15:37
  11. 09-12-2014, 16:46
  12. 09-12-2014, 16:19
  13. 09-12-2014, 16:11
  14. 09-12-2014, 11:49
  15. 09-12-2014, 10:35
  16. 09-12-2014, 09:27
  17. 15-10-2014, 12:51
  18. 06-03-2014, 10:05
  19. 27-10-2013, 08:24
  20. 09-06-2013, 12:23
  21. 11-12-2012, 23:31
  22. 16-10-2012, 17:29
  23. 11-09-2012, 13:25
  24. 10-09-2012, 21:29
  25. 04-07-2012, 10:00
  26. 31-05-2012, 20:29
  27. 14-05-2012, 18:23
  28. 08-02-2012, 13:02
  29. 24-01-2012, 13:46
  30. 31-12-2011, 16:41
  31. 29-11-2011, 10:45
  32. 21-11-2011, 19:10
  33. 12-11-2011, 06:23
  34. 15-10-2011, 09:34
  35. 02-10-2011, 15:25
  36. 23-09-2011, 18:25
  37. 20-07-2011, 13:47
  38. 26-06-2011, 10:08
  39. 26-04-2011, 16:40
  40. 26-04-2011, 10:18
  41. 03-12-2010, 16:00

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •