3-8-12GBP jesli chce sie samemu wybrac, Jesli nie, to w trakcie check in
3-8-12GBP jesli chce sie samemu wybrac, Jesli nie, to w trakcie check in
Come on Arsenal--))
Miałem przyjemność przetestować EasyJet na trasie KRK-CDG-KRK tydzień temu.
Jak dla mnie dużym plusem jest to że miejsca są przydzielane podczas odprawy on-line co pozwala uniknąć przepychanek podczas boardingu.
Same loty bardzo przyjemne, w obu przypadkach obłożenie w granicach 100%.
Catering oczywiście płatny ale wybór dość spory, w drodze do Krakowa kilkanaście osób się skusiło.
Wg mnie dość solidna linia, szkoda że lata z PL tylko z Krakowa bo pewnie częściej bym korzystał.
W porównaniu do boardingu w FR, to EZY jest luksusem. Przydział miejsc, to świetne rozwiązanie. Niestety sporo drożej niż FR.
Witajcie, jestem nowy na forum i potrzebuje kilku informacji.
W piątek lecę RT Berlin - Bruksela-Berlin. Dziś dokupiłem bagaż rejestrowany na stronie EasyJet. Cena jaką zapłaciłem -100zł.Nie mogę znaleźć info czy opłata za bagaż rejestrowany tyczy się lotu w 1 stronę czy w obie. Miał ktoś z was taki przypadek?
1.
2.
Całość: tinek6 HD aviation: EasyJet A319 experience, 2017.01.08
WAW-TXL RT- zarezerwowałem loty na marzec i pojawiło się takie info. Wiadomo coś o tych partnerach EZY?
Niektóre z naszych lotów do i z lotniska Berlin Tegel będą czasowo obsługiwane w naszym imieniu przez partnerską linię lotniczą.
Naszym priorytetem jest wznowienie lotów, aby zapewnić klientom jak najszerszą ofertę połączeń lotniczych. Pilotów i personel naszych partnerów (Condor byThomas Cook, Smartlynx, WDL) przeszkolono w celu zapewnienia bezpiecznej i przyjaznej obsługi – takiej, do której przyzwyczaili się nasi klienci. Do końca lata 2018 roku wszystkie loty z lotniska Berlin Tegel będą obsługiwane wyłącznie przez easyJet. Przed lotem skontaktujemy się z Tobą, by podać bardziej szczegółowe informacje.
EZY latał z Berlina nawet Bae146... Ja bym się cieszył...Wydaje mi się, że to konsekwencja zbyt gwałtownego wejścia na rynek berliński po upadku AB - nie mieli dość zamówionych maszyn, żeby pokryć otwarte gwałtownie połączenia.
Witam, szybkie 2 pytania.
Mam rezerwacje na początek sierpnia na 4 osoby. Jeśli loty powrócą, to i tak najprawdopodobniej 1 osoba nie poleci, czy muszę zgłaszać do Easyjet, że jednej osoby nie będzie, czy ją też odprawiać (wszyscy mamy bagaże nadawane)?
Czy np. jeśli dostanę możliwość, vouchera, czy przeniesienia na inny termin rezerwacji (a lot nie zostanie skasowany/odwołany), to czy ta jedna osoba co nie poleci będzie mogła z tego skorzystać, przy założeniu, że pozostałe osoby lecą w pierwotnym terminie? - wszystkie 4 osoby są w ramach jednej rezerwacji.
Cześć,
Każdy pax ma swój bilet, także nie ma znaczenia PNR (rezerwacja). Najlepiej poczekać jak linia zareaguje, jeśli skasuje się rezerwację na własne życzenie, to wtedy przysługuje tylko zwrot zgodnie z warunkami taryfy (czyli najczęściej podatki albo nic)
Pozdrawiam,
Pati
Witam,
z racji że do mojego wylotu coraz bliżej (01.08), a sytuacja w Hiszpanii w ciągu ostatniego tygodnia zrobiła się napięta jak "plandeka na Żuku", mam pytanie co w przypadku jeżeli odcinek TXL-ALC się odbędzie i polecę, a po przylocie okaże się że loty powrotne zostaną odwołane. Czy Easyjet ma obowiązek zorganizować mi jakiś inny lot powrotny w planowanym terminie(15.08), czy powiedzą że zwrócą kasę za nieodbyty kierunek, a ja zostanę z ręką w nocniku i będę musiał kombinować powrót we własnym zakresie? Za każdą wyczerpującą odpowiedź z trybem postępowania w takim przypadku z góry dziękuję. Dodam tylko, że podczas bookowania lotu wziąłem profilaktycznie ubezpieczenie zdrowotne "Hanse Merkur" z opcją rezygnacji z podróży (ale jak wiadomo bez powodu nie można rezygnować, bo tego OWU nie przewiduje).
Artykuł 8 regulacji EC261/2004 mówi, że muszą Ci zaoferować zwrot, zmianę daty lub re-routing. Jeśli zmiana daty, to right to care powoduje, że muszą ci zapewnić hotel. Jeśli re-routing, to dowolną linią, która wykonuje lot w podobnych godzinach do anulowanego lotu, w identycznej klasie podróży.
Dzięki za wskazówki, ale jeszcze 3 pytania:
1. Czyli "zwrot, zmiana daty lub rerouting", to tylko ich propozycja, a ja jestem głównym decydentem którą opcję wybieram, czy o linia decyduje co mi daje?
2. Czy jeśli będę przed wylotem tam 01.08 wiedział, że powrót na 15.08 jest skasowany, to czy też mają obowiązek zorganizować lot powrotny przed rozpoczęciem podróży? (wszystko jest na 1 rezerwacji)
3. Czy miejscem powrotu musi być lotnisko wylotu, bo w tym przypadku wylot i powrót mam z TXL, ale mogę wrócić na TXL, SXF, DRS, POZ albo WRO.
Bo szczerze mówiąc najwygodniejszą opcją przy ewentualnym odwołaniu powrotu byłby lot załatwiony przez z nich bezpośrednio.
Decyzja pasażera. Jeśli np. linia da ci zwrot, możesz im wysłać rachunek za różnicę ceny nowego biletu na powrót.
Nie ma znaczenia kiedy.
Jeśli masz bilet na lot np. CFU-TXL, który został anulowany, a easyJet ma lot CFU-SXF tego samego dnia, to powinni zmienić bez problemu. POZ/WRO/DRS też powinny przejść, jeśli bardziej pasują Ci czasowo - nie mam doświadczenia z easyJet, tradycyjne linie zwykle zmieniają bez problemu na lotnisko w zasięgu 300-500 km.
To jest ich obowiązek wynikający bezpośrednio z regulacji. Linia będzie się zasłaniała "brakiem umów" lub "wewnętrznymi procedurami", ale regulacja jest jasna - mają obowiązek przebookować na lot dowolnej linii.
Zakładki