VIDEO »   Spitfire RIAT 2024        GALERIA »   Zapraszamy do umieszczania zdjęć w naszej galerii   

Strona 63 z 63 PierwszyPierwszy ... 13 53 61 62 63
Pokaż wyniki od 1,241 do 1,257 z 1257
Like Tree230Likes

Wątek: LUFTHANSA - recenzje

  1. #1241

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    No wiesz. Jak mi LOT odwołał lot do Bejrutu to samo wspomnienie o opcji przebookowania na Luftanse spotkało się z wręcz wyśmianiem przez pracownika. Mi całkiem niedawno udało się umiarkowanych naciskać przebookować bilet LH z połączenia LH na lot TAP.
    To ja mimo wszystko w LO byłem przebookowany na LH, a ostatnio miesiąc przed lotem KLM przebookował mnie na LH. I serio wkurzam się, bo poziom obsługi jak w Ryanaiar - zawsze mam z nimi takie przeboje, a to po odwołaniu lotu mówią że nie nalezy mi się hotel, a to ze nie przebukuja mnie na lot LO do domu tylko nocleg (bez hotelu) i następnego dnia LH. Nie jest to fair zwlaszcza ze dokładnie wiedzą, że łamią prawo

  2. #1242

    Dołączył
    May 2020

    Domyślnie

    QWE567890L-=-0

  3. #1243

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Maclas Zobacz posta
    QWE567890L-=-0
    ?
    pasazernagape likes this.

  4. #1244

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Teraz czeka mnie telefon do Niemiec i licze ze tam bedzie normalnie...tak czy inaczej...nadal bardzo nie polecam
    Niestety standard obsługi a właściwie oszustwa Lufthansy. Dwa lata temu po odwołaniu MUC AGP dostałem opcję KLM przez AMS po dwóch telefonach i godzinie siedzenia na linii w środku nocy.
    Dlatego (plus niski standard na pokładzie) staram się nie kupować LH ale czasem inaczej się nie da. Mają polski rynek poza Warszawą zupełnie opanowany.

  5. #1245

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Teraz czeka mnie telefon do Niemiec i licze ze tam bedzie normalnie...tak czy inaczej...nadal bardzo nie polecam
    Niestety standard obsługi a właściwie oszustwa Lufthansy. Dwa lata temu po odwołaniu MUC AGP dostałem opcję KLM przez AMS po dwóch telefonach i godzinie siedzenia na linii w środku nocy.
    Dlatego (plus niski standard na pokładzie) staram się nie kupować LH ale czasem inaczej się nie da. Mają polski rynek poza Warszawą zupełnie opanowany.

  6. #1246

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie

    A teraz taka ciekawostka. Lecimy z żoną w końcu sierpnia do Edynburga na mniej więcej tydzień. Ryanairem się brzydzimy, więc ciocia Lufa. No drogawo, a nawet bardzo drogo. Większość lotów FRA-EDI ma codeshare LO, więc z ciekawości sprawdzam na stronie LOT. No i okazuje się, że za te same pieniądze, co w LH jest jakaś biedna taryfa economy, to kupując bilety przez stronę LOT będzie business. Nie wiem, kto do mnie dopłaca (albo nie zarabia), ale róbcie tak dalej.

  7. #1247

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Babilas Zobacz posta
    A teraz taka ciekawostka. Lecimy z żoną w końcu sierpnia do Edynburga na mniej więcej tydzień. Ryanairem się brzydzimy, więc ciocia Lufa. No drogawo, a nawet bardzo drogo. Większość lotów FRA-EDI ma codeshare LO, więc z ciekawości sprawdzam na stronie LOT. No i okazuje się, że za te same pieniądze, co w LH jest jakaś biedna taryfa economy, to kupując bilety przez stronę LOT będzie business. Nie wiem, kto do mnie dopłaca (albo nie zarabia), ale róbcie tak dalej.
    LO płaci nominalną cenę za pax, bez względu na to w jakiej klasie taryfowej polecisz. Loty code share mają oddzielny zestaw klas taryfowych, więc np. LO może sprzedawać najtańszą F w biznesie, gdy Lufthansa stwierdziła, że ma już wystarczająco dużo biletów w P sprzedanych.
    Babilas and jtf2 like this.
    Moje loty | Moje zdjęcia | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  8. #1248

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    LO może sprzedawać najtańszą F w biznesie, gdy Lufthansa stwierdziła, że ma już wystarczająco dużo biletów w P sprzedanych
    LOTowski bilet jest D w obie strony, Lufthansiany byłby Z - więc nie dość, że jest dramatycznie taniej, to jeszcze urobek milowy istotnie większy.
    megaloman likes this.

  9. #1249

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    Niestety standard obsługi a właściwie oszustwa Lufthansy. Dwa lata temu po odwołaniu MUC AGP dostałem opcję KLM przez AMS po dwóch telefonach i godzinie siedzenia na linii w środku nocy.
    Dlatego (plus niski standard na pokładzie) staram się nie kupować LH ale czasem inaczej się nie da. Mają polski rynek poza Warszawą zupełnie opanowany.
    Niestety mam takie samo wrażenie. Ich reakcja w wypadku nieregularnosci to żart (kiepski). Do tego ciągłe cięcia rozkładu (od momentu rezerwacji 4 miesiace przed było w sumie 5 zmian), a na koncu okazuje sie ze kupuje bilet za 2 tys zł w eco i nawet przy odprawie nie mogę sobie wybrac miejsca - choc Pani w infolini twierdzi inaczej, potem drugi Pan potwierdza ze faktycznie tak jest. Unikam jak mogę, ale niestety z GDN w wiele miejsc ciezko inaczej (choc na szczescie jest teraz KLM tam gdzie LO nie dolecę)

  10. #1250

    Dołączył
    Nov 2022

    Domyślnie

    Czy Lufthansa nadal jest taka problematyczna i rzeczywiscie widac spadek obslugi?

  11. #1251

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    RICFlyer odpowiem moim dzisiejszym przypadkiem - lecę dzis do Bolonii. Miałem oryginalnie lot GDN-MUC-BLQ, odprawiłem się. Wczoraj po godz 19 dostaje sms ze jednak lot GDN-MUC odwołany, potem ze przebookowali mnie na wczesniejszy i mam czekac w MUC ponad 5h. Infolinia polska juz nieczynna wiec dzwonie do Niemiec, po krótkiej walce przebookowany na SAS. I tu zaczyna sie ciekawie bo Lufa przebookowała cała nasza trojke na taryfe bez bagazu podrecznego (tylko taki typu torebka pod siedzenie). I generalnie mówia mi "dzwon Pan do SAS nas to nie dotyczy". A SAS ma rację mówiac ze Lufa wybrała taryfę przebookowania i mam się z nimi kontaktowac jako wystawcą. Finalnie wiem tyle ze jak sas zarząda zapłaty za podreczny to mam płacic i...tyle wiem.
    A obiecywałem sobie nigdy wiecej LH...nic sie tam nie zmieniło, nadal burdel, nadal tak samo fatalna obsługa klienta jak są nieregularnosci

  12. #1252

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie

    Firma Porsche zdecydowała nie przedłużać na rok 2025 współpracy marketingowej z Lufthansą. Dotyczyć to będzie przede wszystkim amenity kits, ale także aircraft limousine transfer w hubach LHG dla pasażerów First i HON nie będzie realizowany samochodami tej marki (po prawdzie, to i tak w większości przypadków jeździły busiki VW, zwłaszcza w przypadku więcej niż dwóch osób).

  13. #1253
    ccc
    ccc jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RICFlyer Zobacz posta
    Czy Lufthansa nadal jest taka problematyczna i rzeczywiscie widac spadek obslugi?
    W tym roku (2024) mega obsluga na lotach w F: MUC-BKK-MUC A380 oraz FRA-MEX-FRA 747-8 i 2 x otrzymalem butelke naprawde porzadnego wina w prezencie, ale nie mialem akurat urodzin i nie bylo innej specjalnej okazji, super gest.

    Czasem kapitan przychodzi sie przywitac osobiscie z pasazerami z F, ale nie zawsze. To doswiadczylem tez w LX, ale ani razu w EK (F) czy QR (F).

    LH/LX internet free podczas calej podrozy.

    QR w F: DOH-MLE-DOH, gdy zapytalem to otrzymalem odpowiedz, ze trzeba placic za internet!
    tartal likes this.
    „Nigdy nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem“ - Mark Twain


    Sam w First class - Urodziny na pokładzie Swiss (LX) -> znajdziesz w google



  14. #1254

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie

    Krótki update na temat kabin Allegris. Na razie jest siedem A359 (od D-AIXR do D-AIXX) przy czym z powodu kłopotów z certyfikacją foteli klasy first, tylko dwa najnowsze (D-AIXW i D-AIXX) mają je zamontowane “od nowego”; pierwszych pięć przechodzi/będzie przechodzić coś w rodzaju retrofitu. W porównaniu ze starymi A359 (48 miejsc C), nowe A359 mają tylko 30 miejsc C (i cztery, a w zasadzie trzy i pół w first).

    Kłopoty z certyfikacją foteli Allegris business mają natomiast B789 (te nie mają w ogóle mieć klasy first), co mnie trochę dziwi, bo wydawało mi się, że to te same fotele, co w A359. Okazało się, że nie do końca - różni producenci (A359 to Thompson Aero, B789 to Collins Aerospace). Na razie w barwach Lufthansy lata pięć 789 (z konfiguracją 1-2-1 po Hainan Airlines), one miały pójść do Austriaków jak tylko nowe z Allegris wejdą do służby - ale na razie się na to nie zanosi. W zamówieniach jest 15 samolotów, z czego 6 jest już w zasadzie do odbioru. Lufthansa ustami Spohra sugerowała, że te samoloty mogą zacząć latać bez pasażerów w klasie biznes (co wydaje się już dziwactwem, bo o ile wyłączenie czterech foteli first w można jakoś przeboleć, to trudno sobie wyobrazić samolot który lata z pustymi 28 fotelami z przodu i wciąż zarabia pieniądze).

    Tyle, jeśli chodzi o nowe samoloty. Jeśli chodzi o retrofity, to co do starych A359 nie ma na razie żadnych planów, ani tym bardziej timeline retrofitu. A388 dostaną (podobno w 2025) nowe fotele w biznesie (i tylko w biznesie), ale będą to Thompson Aero Vantage XL, a nie Allegris. B748 mają dostać fotele Allegris, ale tylko na dolnym pokładzie, górny ma zostać tak, jak jest. B744, A346 i A343 zostaną wkrótce (choć nie wiadomo dokładnie kiedy) wycofane, a co do A333 nie ogłoszono żadnych planów "allegryzacji".

    Sam koncept Allegris wydawał się rewelacją, gdy go ogłoszono (2017), ale po siedmiu latach nie dość, że fanfary wybrzmiały, to jeszcze pokazały się diabły, które tkwią w szczegółach. Warum einfach wenn auch kompliziert geht. Okazało się bowiem, że w obrębie tych 30 foteli będzie pięć wariantów, a to 1) first row suites [taki business+], 2) extra space seats [te środkowe pojedyncze z układu 1-1-1, czyli 4E, 6F, 9E i 11F], 3) extra long bed seats [5G, 7D, 10D, 12G], 4) extra privacy seats [wszystkie bezpośrednio przy oknach], 5) classic seats [pozostałe]. Tylko tę ostatnią kategorię Lufthansa sprzedaje w podstawowej cenie, za pozostałe liczy sobie dopłaty i to wcale nie symboliczne, choć Senatorowie, HONy i pasażerowie na droższych taryfach mają wybór miejsca przynajmniej częściowo za darmo. Różnica w cenie pomiędzy nie-Allegris a (podstawowym) Allegris to jakieś 200-300 euro w biznesie (A359 w first z MUC to prawie dwukrotność ceny w porównaniu na przykład z first w 748 z FRA).

    Gdzie to lata? Oczywiście na razie tylko z Monachium. I tak:
    ORD (LH434/LH435),
    BLR (LH764/LH765),
    SFO (LH458/LH459),
    BOM (LH766/LH767),
    MIA (LH460/LH461),
    CPT (LH574/LH575),
    PVG (LH726/LH727),
    początkowo również YVR, ale obecnie już nie.
    Problem polega na tym, że nie wszystkie rejsy we wszystkie dni, trzeba dobrze sprawdzać. Wolę sobie nie wyobrażać zamieszania i rozczarowania przy ewentualnych podmiankach - będzie gorzej niż z Q-Suites QR.

    Nota bene, swój wariant Allegris wprowadza również SWISS (pod nazwą SWISS Senses), ale dopiero od przyszłego roku.

    walusinsky and FilipBB like this.

  15. #1255

    Dołączył
    Nov 2022

    Domyślnie

    Nie zapomni dodać, że wybór siedzeń jest płatny dla wszystkich (poza członkami klubów lojalnościowych, którzy mają wyższy status).

    Ogólnie LH to porażka. Latałem często do 2014 - obsługa, serwis, komfort i czasowość były mocną stroną LH.

    Niestety, wszystko się stoczyło w dół. Frankfurt to w porównaniu z lotniskami jak Amsterdam okropny industrialny moloch.

    Przyszłość LH nie jest różowa, chyba że C suite się opamięta.

  16. #1256

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Babilas Zobacz posta
    Krótki update na temat kabin Allegris. Na razie jest siedem A359 (od D-AIXR do D-AIXX) przy czym z powodu kłopotów z certyfikacją foteli klasy first, tylko dwa najnowsze (D-AIXW i D-AIXX) mają je zamontowane “od nowego”; pierwszych pięć przechodzi/będzie przechodzić coś w rodzaju retrofitu. W porównaniu ze starymi A359 (48 miejsc C), nowe A359 mają tylko 30 miejsc C (i cztery, a w zasadzie trzy i pół w first).

    Kłopoty z certyfikacją foteli Allegris business mają natomiast B789 (te nie mają w ogóle mieć klasy first), co mnie trochę dziwi, bo wydawało mi się, że to te same fotele, co w A359. Okazało się, że nie do końca - różni producenci (A359 to Thompson Aero, B789 to Collins Aerospace). Na razie w barwach Lufthansy lata pięć 789 (z konfiguracją 1-2-1 po Hainan Airlines), one miały pójść do Austriaków jak tylko nowe z Allegris wejdą do służby - ale na razie się na to nie zanosi. W zamówieniach jest 15 samolotów, z czego 6 jest już w zasadzie do odbioru. Lufthansa ustami Spohra sugerowała, że te samoloty mogą zacząć latać bez pasażerów w klasie biznes (co wydaje się już dziwactwem, bo o ile wyłączenie czterech foteli first w można jakoś przeboleć, to trudno sobie wyobrazić samolot który lata z pustymi 28 fotelami z przodu i wciąż zarabia pieniądze).

    Tyle, jeśli chodzi o nowe samoloty. Jeśli chodzi o retrofity, to co do starych A359 nie ma na razie żadnych planów, ani tym bardziej timeline retrofitu. A388 dostaną (podobno w 2025) nowe fotele w biznesie (i tylko w biznesie), ale będą to Thompson Aero Vantage XL, a nie Allegris. B748 mają dostać fotele Allegris, ale tylko na dolnym pokładzie, górny ma zostać tak, jak jest. B744, A346 i A343 zostaną wkrótce (choć nie wiadomo dokładnie kiedy) wycofane, a co do A333 nie ogłoszono żadnych planów "allegryzacji".

    Sam koncept Allegris wydawał się rewelacją, gdy go ogłoszono (2017), ale po siedmiu latach nie dość, że fanfary wybrzmiały, to jeszcze pokazały się diabły, które tkwią w szczegółach. Warum einfach wenn auch kompliziert geht. Okazało się bowiem, że w obrębie tych 30 foteli będzie pięć wariantów, a to 1) first row suites [taki business+], 2) extra space seats [te środkowe pojedyncze z układu 1-1-1, czyli 4E, 6F, 9E i 11F], 3) extra long bed seats [5G, 7D, 10D, 12G], 4) extra privacy seats [wszystkie bezpośrednio przy oknach], 5) classic seats [pozostałe]. Tylko tę ostatnią kategorię Lufthansa sprzedaje w podstawowej cenie, za pozostałe liczy sobie dopłaty i to wcale nie symboliczne, choć Senatorowie, HONy i pasażerowie na droższych taryfach mają wybór miejsca przynajmniej częściowo za darmo. Różnica w cenie pomiędzy nie-Allegris a (podstawowym) Allegris to jakieś 200-300 euro w biznesie (A359 w first z MUC to prawie dwukrotność ceny w porównaniu na przykład z first w 748 z FRA).

    Gdzie to lata? Oczywiście na razie tylko z Monachium. I tak:
    ORD (LH434/LH435),
    BLR (LH764/LH765),
    SFO (LH458/LH459),
    BOM (LH766/LH767),
    MIA (LH460/LH461),
    CPT (LH574/LH575),
    PVG (LH726/LH727),
    początkowo również YVR, ale obecnie już nie.
    Problem polega na tym, że nie wszystkie rejsy we wszystkie dni, trzeba dobrze sprawdzać. Wolę sobie nie wyobrażać zamieszania i rozczarowania przy ewentualnych podmiankach - będzie gorzej niż z Q-Suites QR.

    Nota bene, swój wariant Allegris wprowadza również SWISS (pod nazwą SWISS Senses), ale dopiero od przyszłego roku.

    Jest jeszcze chyba jeden rodzaj, na końcu, w środku family business, gdzie fotele są blisko siebie.
    SWISS wprowadza dokładnie to samo, tylko kolor tapicerki inny.

  17. #1257

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Jest jeszcze chyba jeden rodzaj, na końcu, w środku family business, gdzie fotele są blisko siebie.
    Nie.
    FilipBB likes this.

Strona 63 z 63 PierwszyPierwszy ... 13 53 61 62 63

LinkBacks (?)

  1. 30-05-2015, 18:35
  2. 24-04-2015, 07:49
  3. 24-11-2014, 15:43
  4. 02-10-2014, 12:50
  5. 10-06-2014, 17:55
  6. 15-02-2014, 12:00
  7. 24-01-2014, 21:12
  8. 02-01-2014, 13:02
  9. 11-08-2013, 19:14
  10. 12-04-2013, 14:37
  11. 11-04-2013, 09:30
  12. 09-02-2013, 16:21
  13. 08-02-2013, 18:18
  14. 31-01-2013, 13:10
  15. 30-01-2013, 12:33
  16. 26-01-2013, 11:40
  17. 26-01-2013, 07:10
  18. 02-01-2013, 18:29
  19. 26-12-2012, 11:19
  20. 17-12-2012, 18:58
  21. 23-11-2012, 17:24
  22. 23-11-2012, 05:36
  23. 15-11-2012, 02:44
  24. 25-10-2012, 08:03
  25. 21-10-2012, 19:43
  26. 01-10-2012, 16:12
  27. 26-09-2012, 06:54
  28. 02-09-2012, 11:28
  29. 26-08-2012, 19:26
  30. 22-08-2012, 09:04
  31. 28-07-2012, 17:04
  32. 29-06-2012, 13:20
  33. 25-06-2012, 16:41
  34. 20-06-2012, 20:24
  35. 20-06-2012, 20:12
  36. 02-06-2012, 18:11
  37. 28-05-2012, 15:26
  38. 26-05-2012, 20:12
  39. 23-05-2012, 13:45
  40. 03-05-2012, 19:21
  41. 24-03-2012, 11:03
  42. 03-03-2012, 19:06
  43. 08-02-2012, 08:20
  44. 01-02-2012, 13:14
  45. 01-02-2012, 10:17
  46. 26-01-2012, 18:13
  47. 10-01-2012, 23:55
  48. 07-01-2012, 20:53
  49. 03-01-2012, 15:58
  50. 20-12-2011, 12:46

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •