Zamieszczone przez
likuus
Witam,
prosze o porade - w sierpniu ub. roku wykupilam najpierw 8 dniowa wycieczke na Zanzibar z dojazdem wlasnym, nastepnie we wrzesniu przelot Ethiopian Airlines z Kairu na Zanzibar, a na poczatku listopada na stronach LOTu segment Warszawa - Kair. 3 tygodnie pozniej (w listopadzie) dostalam maila, ze lot 22.01.12 z WAW zostal anulowany. W rozmowie z call center zaproponowano mi lot nastepnego dnia na co przystalam informujac pracownika, ze bedzie sie to wiazalo z przebukowaniem biletu w Ethiopian oraz wykupieniem dodatkowego noclegu na Zanzi. Facet stwierdzil, ze mam po powrocie napisac reklamacje, zalaczyc rachunki i zwroca. Dodatkowo musialam przedluzyc planowany w pracy urlop o 1 dzien.
Czy uwazacie, ze mam podstawy, zeby ubiegac sie o zwrot kosztow noclegu?
pozdrawiam, Olga
Zakładki