Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 80 z 93
Like Tree7Likes

Wątek: SkyTeam (Delta, Alitalia etc.) - Podróżowanie za mile

  1. #61
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    I tak też się stało. Zgodnie z tabelką dla AF naliczają się wszystkie loty z numerem AF (poza operowanymi przez Saudi Arabia), inaczej, niż np. w przypadku KLM (tu tylko metal Skyteam).
    I się skończyło, właśnie w zakładce AF pojawił się dopisem, że mile są tylko za loty na metalu Skyteam

  2. #62
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez spiggy Zobacz posta
    mile ewentualne chce wykorzystac gdzies w Europie
    Bierz Deltę. We Flying Blue w skrajnym wypadku zapłacisz więcej podatków i opłat za bilet-nagrodę (plus mile oczywiście) niż za zwykły bilet w danej relacji kupiony na stronie. Ja tak miałem w MilesAndMore, chodziło o bilet na trasie wewnątrz Niemiec.

    Amerykańskie FFP są bardziej przyjazne klientom pod tym względem.

  3. #63
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Jeszcze warto mieć na uwadze, że póki co mile w Skymiles nie mają terminu ważności.

  4. #64
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szczurwa Zobacz posta
    Bierz Deltę. We Flying Blue w skrajnym wypadku zapłacisz więcej podatków i opłat za bilet-nagrodę (plus mile oczywiście) niż za zwykły bilet w danej relacji kupiony na stronie. Ja tak miałem w MilesAndMore, chodziło o bilet na trasie wewnątrz Niemiec.

    Amerykańskie FFP są bardziej przyjazne klientom pod tym względem.
    FB ograniczyło ostatnio koszty dopłat przy lotach w ekonomiku, a o takich raczej można myśleć przy niskiej ilości mil.
    Delta z kolei, pobiera również YQ i inne przy lotach z EU, więc się nie oszczędzi.

    Zostaje nadal kwestia kto więcej da i czy da się z tego coś później zbudować.

  5. #65
    Awatar maciass

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    To teraz ja zapytam - w 2015 czekają mnie loty na trasie PRG-AMS-CAN-SGN, BKK-CAN-AMS-TXL, europejskie odcinki z CSA i KLM, reszta - China Southern. Do którego programu najlepiej się zapisać? Mile zapewne najprędzej będę miał okazję wykorzystać gdzieś w Europie, ale patrzyłem na Deltę bo w 2015 planuję też wycieczkę do USA i może udałoby się coś wykorzystać na loty krajowe, z tym że przelicznik na 2015r. uzależniający ilość mil od kasy wydanej na bilet chyba czyni to bezsensownym.

  6. #66
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Przelicznik kasy za mile odnosi się tylko do lotów DL, na innych liniach będą mile przyznawane puki co na dotychczasowych zasadach.

  7. #67
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Przelicznik kasy za mile odnosi się tylko do lotów DL, na innych liniach będą mile przyznawane puki co na dotychczasowych zasadach.
    I póki co, dotyczy tylko biletów wystawionych przez DL. FB daje mało mil - 25 % - za niższe klasy rezerwacyjne, DL daje za te same klasy zazwyczaj 100 % (w DL, AF, KL i kilku innych). Statusy w FB tez się niestety nieco zdewaluowały. Mam golda i przydaje sie w zasadzie tylko do dostępu do salonikow.

  8. #68
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Od 1 sierpnia pojawiły się nowe kierunki we Flying Blue Promo Awards.

    Promo Awards@ | FlyingBlue.com

    Jak ktoś szuka przelotu one-way z/do USA to tym razem Chicago, Waszyngton i Houston są za 12500 mil + ok. 100€ taxów. Ciekawy jest też Singapur ow za 20k mil + taxy.

  9. #69

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WAW/NRT

    Domyślnie

    Tak na szybko pytanie - czy w programie Delty mile wygasaja?

  10. #70
    Awatar tygrysm

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Szybka odpowiedź: nie, nie wygasają
    A319 A320 A321 A33(23) A34(36) A388 AT42 AT72 B717 B737(345789) B744 B752 B763 B77(2W) B78(89) CRJ(279) DH8X E120 E145 E170 E175 E190 E195 F100 RJ1H
    9V 9W AA AB AC AD AF AK AP AY AZ B6 BA BJ BR C0 CX DJ DL DY EK EY FB FR G3 HA JJ JL JQ K2 K6 KL LH LO MU MQ MW NE NH NZ OO OS OZ QF QK QQ QR SG SK SN SU TG TR TZ U2 UA US VA W6 XQ

  11. #71

    Dołączył
    Jul 2010

    Domyślnie

    W jaki sposób najtaniej mogę przedłużyć wartość mil w Flying Blue? W listopadzie przepadną mi mile a nie szykuje mi się żaden lot linią ze Sky Team do tego czasu. Jeśli to ma znaczenie to w ciągu 18(?) miesięcy od ostatniej aktywności na koncie odbyłem 2 przeloty RT liniami ze Sky Team ale klasa rezerwacyjna nie kwalifikowała się do naliczenia mil. Czy takie przeloty pozwalają przedłużyć ważność mil?

  12. #72

    Dołączył
    Oct 2011

    Domyślnie

    Promocja z Flying Blue:
    Your 2013 Facebook check-ins bring you Award Miles today! How?

    1. Scan your Facebook profile to see where you travelled in 2013!
    2. Create a video based on your check-ins and pictures you made there and share the video with your Facebook friends!
    3. Register to Flying Blue and earn Award Miles. Fly AIR FRANCE and KLM and redeem them at your next trip!

  13. #73
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    No to mi w Skymiles do statusu w przyszlym roku po wczorajszym locie brakuje 1 (slownie) MQD. Mil mam wystarczajaco duzo, na MQD waiver z karty Amex Symiles raczej sie nie zalapie, frajersko byloby nie wydac tego jednego MQD....
    KZ

  14. #74
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Delta wlasnie przyslala e-mail zatytulowany "A more exlusive travel experience" , "When everyone's elite flyer, no one is" - podniesli limity MQD (Silver =3000, Gold = 6000) na 2016...

    W tym roku to nie mam szans ale w przyszlym moze zalapie sie na MQD waiver jako ze mam Amexa Skymiles Platinum...
    KZ

  15. #75
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Nie masz adresu za granicą?

  16. #76
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Mam - mam polskie PJ i dowód osobisty, ale jak wszystkie podróże zaczynają się i kończa w CVG albo DAY to się szybko polapia...

    Niemniej z osiągnięciem co najmniej Silver nie będę raczej miał problemów bo CVG to chyba najdroższe lotnisko w US a w tym roku mam jeszcze loty do GIG ($2k) i LAS ($500).
    KZ

  17. #77
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    No i ziup, od 1 stycznia Delta SkyMiles będzie dawać tylko 25% mil bazowych dla najniższych taryf AF/KLM.

  18. #78

    Dołączył
    Oct 2011

    Domyślnie

    To i tak nieźle, ja właśnie odkryłem empirycznie, że AF od taryfy MINI nalicza całe 0 mil i oczywiście 0 level points w rodzimym Flying Blue... Jak tu zbierać teraz jakieś sensowne mile w Sky Team???

  19. #79
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Dla SkyRubli ostatni dzwonek na zabookowanie biletów po starych stawkach lub ze stopovermi (od jutra nie będą dozwolone).

    Od jutra będą za to dostępne bilety w jedną stronę.

  20. #80
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie


    Polecamy

    Postanowiłem sobie odświeżyć pamięć dot. mojego konta Skymiles. Jak wiadomo, Skymiles przeszedł kilka złych zmian odnośnie ich zbierania, natomiast wreszcie można zarezerwować bilety OW, i to przewoźnikami partnerskimi. Fajny przykład ICN-HND w Y za 7500 mil oraz 28000 won (czyli ok 100zł) dopłaty (15000mil za C). D. nie urywa, ale z drugiej strony za taką samą stawkę milową i dopłatę 74400 won (ok 250zł) można zrobić podróż ICN-PVG (stop 7h, w sam raz na zobaczenie miasta)-HND. Oczywiście można szukać dalej, bo przy innych datach i kombinacjach wyskakiwały mi przesiadki nawet w CAN, a z innymi przewoźnikami dopłaty też wahają się (przy dwóch segmentach) od 150 do ponad 400zł.

    I pytanie - czy gdziekolwiek w necie można znaleźc coś w rodzaju tabeli regionów i mil?

    Sam lot PVG-ICN wypluwa 17500mil, tak samo przy kombinacji z TPE, z czego można wysnuć tyle:
    - Japonia i Korea są zabewne w jednej (najtańszej) strefie
    - stawki milowe są naliczane strefami (jak np w M&M), nie odległością (Jak np. w Avios)
    - można rezerwować bilety na podróż między miastami w jednej strefie z przesiadką (również dłuższą, zapewne do 24h - maksymalna, jaką udało mi się znaleźć, to 21h w PEK) w innej strefie
    (edit: możliwe są również 2 przesiadki, na przykład NGO-PVG(10h30)-PEK(8h30)-GMP za 7500mil i 5840JPY, czyli ok 210zł - no to już jest ładny czas na liźnięcie dwóch miast)

    PS PEK-PVG wyskoczyło mi 12500mil, już nic nie rozumiem
    PS2 Jak najłatwiej nastukać brakujące 400mil?

Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •