VIDEO »   Spitfire RIAT 2024        GALERIA »   Zapraszamy do umieszczania zdjęć w naszej galerii   

Strona 19 z 20 PierwszyPierwszy ... 9 17 18 19 20 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 361 do 380 z 387
Like Tree115Likes

Wątek: Najtaniej przelecieć się 747 lub innym szerokim kadłubem !

  1. #361
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie


    Polecamy

    Jeśli ktoś pragnie się "siódemkami" za grochy przelecieć po Europie to jeszcze końca października. ET nimi poleci VIE-CPH-VIE 11 razy. Pozostałe 24 razy poleci 787. Najniżesz ceny na 777
    Od 30 października już we wszystkie dni A350.



  2. #362

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas Zobacz posta
    Jeśli ktoś pragnie się "siódemkami" za grochy przelecieć po Europie to jeszcze końca października. ET nimi poleci VIE-CPH-VIE 11 razy. Pozostałe 24 razy poleci 787. Najniżesz ceny na 777
    Od 30 października już we wszystkie dni A350.
    Niestety, nie da się bez noclegu we Wiedniu (słownikowcom wyjaśniam: tak się mówi na Południu).

    Ale dzięki za informację, bo pomysł na kółeczko WAW/KRK-CPH-VIE-WAW/KRK (raczej w tę stronę, ze wzgl. na godziny wylotów ET z CPH i z VIE) jest do rozważenia.

    PS. Ciekawe że na segmenty VIE-CPH i CPH-VIE sprzedają bilety, a na VIE-WAW ani WAW-VIE nie sprzedają.

  3. #363
    ccc
    ccc jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2018

    Domyślnie

    Czemu dla Was az takie wazne, przeleciec sie jakims typem samolotu?

    Ja np. moge poleciec 747 poprzez sentyment (lecialem nie raz), ale najpierw potrzebuje konkretny cel.

    Ot tak po prostu tylko i wylacznie dla samej maszyny, to dla mnie raczej bez sensu.

    Pozdrawiam
    „Nigdy nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem“ - Mark Twain


    Sam w First class - Urodziny na pokładzie Swiss (LX) -> znajdziesz w google



  4. #364
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    @CCC
    A po co leciałeś first class zamiast ekonomikiem? Pewnie dlatego że miałeś taki kaprys. To nie był kaprys mądry abi głupi. To był kaprys TWÓJ.
    I tak jak Ty możesz mieć (dopóki nikogo nie krzywdzisz) każdy kaprys, tak każdy z nas może też mieć swoje kaprysy.
    T0pek, Frufru, myszygon and 4 others like this.



  5. #365
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ccc Zobacz posta
    Czemu dla Was az takie wazne, przeleciec sie jakims typem samolotu?
    Ponad to co celnie napisał Quantas to ja np. jestem kompulsywnym zbieraczem i kolekcjonerem. Odhaczanie i "zaliczanie" kolejnych typów, linii i lotnisk daje mi frajdę. Pomimo tego, że z perspektywy pasażera aż tak wielkich różnic nie ma. Ale jednym z głównych i pierwotnych motywów wyjazdu do USA w tym roku była chęć przelecenia się 747 zanim znikną zupełnie z nieba. Podobnie w przyszłym roku myślę o kolejnym locie do USA, tym razem żeby zaliczyć 767 (no i przy okazji NYC będzie można zwiedzić ).
    maciass, RES, megaloman and 1 others like this.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  6. #366
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    @Frik: Jeśli w rozkładówce będzie też 717 to się zabieram i jakoś zmęczę Twoje towarzystwo 😉
    frik, Kazor, Gabec and 1 others like this.



  7. #367
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas Zobacz posta
    Jeśli w rozkładówce będzie też 717 to się zabieram i jakoś zmęczę Twoje towarzystwo 😉
    Z NYC sobie leć dalej gdzie chcesz, ja tam zamierzam siedzieć, łazić i oglądać, bo jeszcze nie byłem :P

    Zaliczyć 717 będzie ciężko, bo jak patrzę to używają ich już tylko Delta (ex Air Tran, mają wycofać w 2025), Hawaiian (chyba tylko między wyspami) i Qantas Link (też już zastępowane przez A220).
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  8. #368

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas Zobacz posta
    Jeśli ktoś pragnie się "siódemkami" za grochy przelecieć po Europie to jeszcze końca października. ET nimi poleci VIE-CPH-VIE 11 razy. Pozostałe 24 razy poleci 787. Najniżesz ceny na 777
    Od 30 października już we wszystkie dni A350.
    W dodatku, jak można wyczytać, 772 i 773 mają w ET w Y układ 3+3+3. Ajm szokd!

  9. #369

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie

    Może już ktoś o tym pisał, ale Lufthansa w sezonie zimowym utrzyma 787-9 na części poniedziałkowych i wtorkowych rotacji FRA-MUC-FRA (LH94/LH99, LH106/LH111 oraz LH114/LH119). Zwłaszcza w kombinacji europejskich lotów POL-FRA/MUC-MUC/FRA-XXX ma to jakiś szczątkowy sens ekonomiczny (bo emocjonalny zawsze). Na przykład randomowe listopadowe (Mon/Tue) POZ-FRA-MUC-MAD-FRA-MUC-POZ to 887 PLN za 120 punktów (Y) lub 2489 PLN za 240 punktów (C).
    FilipBB, jtf2 and frik like this.

  10. #370
    Awatar jtf2

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    DUS

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Babilas Zobacz posta
    Może już ktoś o tym pisał, ale Lufthansa w sezonie zimowym utrzyma 787-9 na części poniedziałkowych i wtorkowych rotacji FRA-MUC-FRA (LH94/LH99, LH106/LH111 oraz LH114/LH119). Zwłaszcza w kombinacji europejskich lotów POL-FRA/MUC-MUC/FRA-XXX ma to jakiś szczątkowy sens ekonomiczny (bo emocjonalny zawsze). Na przykład randomowe listopadowe (Mon/Tue) POZ-FRA-MUC-MAD-FRA-MUC-POZ to 887 PLN za 120 punktów (Y) lub 2489 PLN za 240 punktów (C).
    Rok temu byłem w Polsce i miałem się udać do Kaliforni (SAN).
    Zaświtało mi coś, żeby sprawdzić, czy jest coż za punkty.
    No i pokazały się min. opcje: GDN-MUC-SAN oraz GDN-FRA-MUC-SAN
    Lot MUC-SAN był ten sam, i mocno mnie korciło, żeby zamiast długiego siedzenia w Monachium polecieć
    przez FRA - bo był zaplanowany właśnie 789.

    Ale podczas mojego poszukiwania powrotów, wspomniany lot przez FRA zniknął z listy i zarezerwowałem pierwszą opcję.
    A kiedy pojawiłem się na lotnisku, to okazało się, że tego dni była taka śnieżyca we Frankfurcie, że skasowali ogromną większość lotów.
    GDN-FRA nie poleciał a GDN-MUC poleciał. Mała część pasażęrów mających lecieć do FRA się załapała, lae nie wiem, czy bym się załapał.
    Dobrze, że wtedy pierwsze emocje nie wygrały.
    Ale ogólnie zgadzam się z przedmówcą.
    pozdrawiam

    jtf2



  11. #371

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Chyba to już było (może nawet w tym wątku?), ale nie umiem znaleźć: Przylot do BCN (z KRK) W6 o 8:50, wylot z BCN (do MXP, SQ, na A350) o 11 (rano). Czyli odstęp 2h10. Czy taka przesiadka jest realna? Oczywiście przy założeniu że nie będzie opóźnienia przylotu W6?

    Natomiast: taki "powiększony" odstęp jest słownie raz (wg OldMatrixa), a mianowicie 30 marca 2025. W innych dniach wylot tego rejsu SQ z BCN jest o 10 lub co najwyżej 10:15, czyli ten odstęp spada do co najwyżej 1h25, więc (o ile właśnie pamiętam z powyższego) szansa na tę przesiadkę z definicji spada do zera...

    PS. Ciekawe zresztą, skąd taka jednorazowa zmiana godzin tego rejsu SQ (bo także w kierunku MXP-BCN). Różnica w terminie wprowadzania czasu letniego? Edit: pewnie tak, bo teraz sprawdziłem że 27 października 2024 ten wylot SQ BCN-MXP jest o 9:15...

  12. #372

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Chyba to już było (może nawet w tym wątku?), ale nie umiem znaleźć: Przylot do BCN (z KRK) W6 o 8:50, wylot z BCN (do MXP, SQ, na A350) o 11 (rano). Czyli odstęp 2h10. Czy taka przesiadka jest realna? Oczywiście przy założeniu że nie będzie opóźnienia przylotu W6?
    Małe opóźnienie i jesteś spalony. W Barcelonie ZTCP musisz zmienić terminal z T2 (stary, low costowy) na T1 (nowy, dla linii tradycyjnych).

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    PS. Ciekawe zresztą, skąd taka jednorazowa zmiana godzin tego rejsu SQ (bo także w kierunku MXP-BCN). Różnica w terminie wprowadzania czasu letniego? Edit: pewnie tak, bo teraz sprawdziłem że 27 października 2024 ten wylot SQ BCN-MXP jest o 9:15...
    W Singapurze nie ma zmiany czasu z zimowego na letni (i odwrotnie), więc w ten lot lokalnie w Singapurze jest o tej samej godzinie.
    Moje loty | Moje zdjęcia | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  13. #373

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Małe opóźnienie i jesteś spalony. W Barcelonie ZTCP musisz zmienić terminal z T2 (stary, low costowy) na T1 (nowy, dla linii tradycyjnych).
    ... tym bardziej że, jak mniemam, W6 nie podjeżdża do rękawa?

    Swoją drogą, ciekawe czy takie 2h10 (przy analogicznych rejsach) wystarczyłyby na lotnisku typu AMS, tzn. gdzie wszystko jest pod jednym dachem - no bo, skądinąd logicznie, ten dach jest *bardzo* rozległy...

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    W Singapurze nie ma zmiany czasu z zimowego na letni (i odwrotnie), więc w ten lot lokalnie w Singapurze jest o tej samej godzinie.
    Ha! Dopiero jak to napisałeś, to zajrzałem na te loty BCN-MXP-SIN w innych datach - wychodzi na to że (poza tymi dwoma dniami zmiany czasu tutaj) mają z grubsza stałą godzinę przylotu/wylotu do/z BCN, a zmienną (wg sezonu) na/z Changi.

  14. #374

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas Zobacz posta
    Jeśli ktoś pragnie się "siódemkami" za grochy przelecieć po Europie to jeszcze końca października. ET nimi poleci VIE-CPH-VIE 11 razy. Pozostałe 24 razy poleci 787. Najniżesz ceny na 777
    Od 30 października już we wszystkie dni A350.
    Ze sprawdzenia OldMatrixem ("kalendarz najniższych cen", z parametrem "aircraft t:777" lub odpowiednio "...350", podobnie jeśli wpisać 772 lub 359), oraz sprawdzenia pojedyńczych dat na stronce przewoźnika, wniosek jest taki, że 12.X jest ostatni rejs na 772, potem słownie jeden raz 30.X na 359, i potem dopiero od końca marca 2025 na 359. Poza tym, czyli w tzw. międzyczasie, rejsy na 787 (a może i na 737, ale ie sprawdzałem).

    Czyli, w szczególności, nie tylko na trasie ADD-WAW-ADD podmienili (przynajmniej na zimę) 359 na 789.

    PS. Także na ADD-WAW-ADD (przez VIE) od końca marca 2025 wpisany jest (z powrotem) 359. Tyle że... nadal stronka przewoźnika nie udostępnia biletów na trasie np. WAW-VIE. Pozostaje zatem CPH-VIE.

    PS2. Czyżby nie o miejsce postojowe (albo nie tylko o takowe) chodziło?

    PS3. Może tego 12.X nie podmienią 772 na coś innego, a jeśli już, to na 359? Bo czasu do namysłu na kupno bileciku coraz mniej...

    PS4. W przypadku CPH-VIE "wszystkie dni" oznacza pon., śr., pt., sob. Ale to i tak spory wybór. Żeby jeszcze te godziny trochę zmodyfikowali... No ale wiem, oni ten rozkład mają dostosowany do swojego sposobu/modelu latania.
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 24-09-2024 o 19:17

  15. #375

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Chyba to już było (może nawet w tym wątku?), ale nie umiem znaleźć: Przylot do BCN (z KRK) W6 o 8:50, wylot z BCN (do MXP, SQ, na A350) o 11 (rano). Czyli odstęp 2h10. Czy taka przesiadka jest realna? Oczywiście przy założeniu że nie będzie opóźnienia przylotu W6?

    Natomiast: taki "powiększony" odstęp jest słownie raz (wg OldMatrixa), a mianowicie 30 marca 2025. W innych dniach wylot tego rejsu SQ z BCN jest o 10 lub co najwyżej 10:15, czyli ten odstęp spada do co najwyżej 1h25, więc (o ile właśnie pamiętam z powyższego) szansa na tę przesiadkę z definicji spada do zera...

    PS. Ciekawe zresztą, skąd taka jednorazowa zmiana godzin tego rejsu SQ (bo także w kierunku MXP-BCN). Różnica w terminie wprowadzania czasu letniego? Edit: pewnie tak, bo teraz sprawdziłem że 27 października 2024 ten wylot SQ BCN-MXP jest o 9:15...
    Sprawdziłem dzisiaj (10.X.24r.). Wizzair zmienił godzinę porannego rejsu KRK-BCN 30 marca 2025 i teraz godzina *przylotu* jest 8:20. A wylot SQ377 do MXP tego wyjątkowego dnia jest nadal o 11:00. Czyli robią się 2h40. Ale... pewnie nadal jest tak, że: małe opóźnienie i przepadło. Poza tym, jeśli w czasie od 6.IX (ten poprzedni wpis) W6 zmienił te godziny (akurat na lepsze), to do marca może jeszcze (nie raz) zmienić (i nie będzie to musiało być na lepsze)...

    Z kolei jeśli chodzi (z kronikarskiego obowiązku) o 27.X.2024r., to SQ jednak zmienił godzinę wylotu z BCN na "bardziej standardową" w przypadku tego rejsu, czyli 10:00. Przy okazji ciekawostka: OldMatrix podaje na ten rejs na ten dzień cenę 523 złote, a stronka przewoźnika 1024 złote (w przeliczeniu). No pewnie jednak ta druga cena byłaby realnie do zapłacenia...

    W sumie, jak widać, trochę to wszystko loteria...

    PS. Coś się mówiło tu i tam, że w Singapurze znów powprowadzali obostrzenia. Ciekawe czy to oznacza że na pokładzie samolotu singapurskich linii, nawet tylko na odcinku oddalonym stamtąd o wiele tysięcy kilometrów, każą siedzieć w maskach (i nie chodzi o te co wypadają znad foteli).

  16. #376
    ccc
    ccc jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta

    PS. Coś się mówiło tu i tam, że w Singapurze znów powprowadzali obostrzenia. Ciekawe czy to oznacza że na pokładzie samolotu singapurskich linii, nawet tylko na odcinku oddalonym stamtąd o wiele tysięcy kilometrów, każą siedzieć w maskach (i nie chodzi o te co wypadają znad foteli).
    Czy to jest sprawdzona informacja?
    „Nigdy nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem“ - Mark Twain


    Sam w First class - Urodziny na pokładzie Swiss (LX) -> znajdziesz w google



  17. #377

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ccc Zobacz posta
    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    PS. Coś się mówiło tu i tam, że w Singapurze znów powprowadzali obostrzenia. Ciekawe czy to oznacza że na pokładzie samolotu singapurskich linii, nawet tylko na odcinku oddalonym stamtąd o wiele tysięcy kilometrów, każą siedzieć w maskach (i nie chodzi o te co wypadają znad foteli).
    Czy to jest sprawdzona informacja?
    Usłyszałem coś takiego jednym uchem w którymś z "midiów", chyba ze dwa tygodnie temu. Na pewno, jeśli ktoś się wybiera, warto sprawdzić w jakichś oficjalnych źródłach. (Napisałem powyżej "ciekawe czy", bo ten ewentualny rejs,SQ BCN-MXP niekoniecznie 30.III, to wciąż na razie takie teoretyczne przymiarki, bez wchodzenia w inne szczegóły niż data i godzina.)

  18. #378
    ccc
    ccc jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Usłyszałem coś takiego jednym uchem w którymś z "midiów", chyba ze dwa tygodnie temu. Na pewno, jeśli ktoś się wybiera, warto sprawdzić w jakichś oficjalnych źródłach. (Napisałem powyżej "ciekawe czy", bo ten ewentualny rejs,SQ BCN-MXP niekoniecznie 30.III, to wciąż na razie takie teoretyczne przymiarki, bez wchodzenia w inne szczegóły niż data i godzina.)
    Nigdzie nie znalazllem takiej informacji, czyli plotka.
    „Nigdy nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem“ - Mark Twain


    Sam w First class - Urodziny na pokładzie Swiss (LX) -> znajdziesz w google



  19. #379
    Awatar SWISSboi

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Plotka, lecialem SQ FRA-SIN-BKK-SIN-FRA w ostatnim miesiacu i maski miala jedynie zaloga. W Suites na FRA-SIN-FRA jedynie niektorzy czlonkowie personelu mieli maski. Nikt z paxow nie mial.

  20. #380
    ccc
    ccc jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2018

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez SWISSboi Zobacz posta
    Plotka, lecialem SQ FRA-SIN-BKK-SIN-FRA w ostatnim miesiacu i maski miala jedynie zaloga. W Suites na FRA-SIN-FRA jedynie niektorzy czlonkowie personelu mieli maski. Nikt z paxow nie mial.
    Dzieki za info.

    A oprocz plotki z maskami, jakie sa Twoje osobiste wrazenia po SQ Suites?

    Pozdr.
    „Nigdy nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem“ - Mark Twain


    Sam w First class - Urodziny na pokładzie Swiss (LX) -> znajdziesz w google



Strona 19 z 20 PierwszyPierwszy ... 9 17 18 19 20 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •