O 12.10 Airseven 738 z drużyną Broendby na mecz z Legią. O 16.45 ponownie Iberia A333 z Madrytu.
O 12.10 Airseven 738 z drużyną Broendby na mecz z Legią. O 16.45 ponownie Iberia A333 z Madrytu.
W środę o 8.30 Corsair z ORY na A339.
Co to przed chwilą startowało? Jakiś "szybki" (wojskowy).
2 niskie przeloty Su-22.
Biało- Czerwone Iskry
Canon 50D + 100-400L IS USM + 18-200 IS + grip BG-E2 + trochę różnych zabawek...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
LOT nie przedłuża wet-leasingu A339 od Air Belgium i w sezonie zimowym na trasie WAW-JFK-WAW będzie latał B777-200 wyleasingowany od euroAtlantic Airways. Rejsy te będą realizowane od 29.10, jednak już 22.09 samolot ten zacznie latać z Warszawy do Toronto. Leasing 777 potrwa do końca sezonu zimowego.
Dzis w drodze na lotnisko od strony S79 widzialem chyba maszyna w malowaniu air tahiti nui
Skad to sie zapodzialo u nas?![]()
Jutrzejszy Ethiopian z VIE na 789. Arr 8.05.
I tak cały zimowy sezon.
No właśnie. A jak sprawdzałem kilka tygodni temu (na OldMatrixie), to od sezonu letniego 2025 mieli latać na (jednak) 350-ce. Ale jak się sprawdza teraz, to wpisali 787 (ciekawe czy zawsze 789, czy czasem 788; nie mam teraz czasu czekać za każdym razem na to aż dane się ściągną).
Mogliby czasem przylecieć na 772. Tylko że... i tak żaden by był z tego pożytekjeśli chodzi o *krótkie* rejsy, bo wygląda na to że nadal nie sprzedają biletów WAW-VIE.
PS. Ciekawe czy wprowadzą znów 772 (chociaż w niektóre dni) na trasie CPH-VIE(-ADD). Mieli w S25 latać na 350, ale ze sprawdzenia (przed chwilą) "losowych" dat wynika, że także i tam zmienili na 787 (czyli kontynuując typ maszyny z rozpoczynającego się właśnie sezonu zimowego). Ciekawe co jeśli ktoś (nie, to nie jest wyszukana forma napisania "ja") już kupił bo myślał że sobie poleci 350-ką...
Kupując bilet z A do B, zawierasz umówę z przewoźnikiem, który obiecuje, że cię dowiezie z A do B. To, jaki typ będzie wykonywał połączenie, to tylo informacja dodatkowa, która może ulec zmianie i nie jest to część kontraktu.
Mój dzisiejszy lot z Dżakarty do Singapuru został podmieniony z A330-900neo na A330-200. A332 już leciałem, A339 jeszcze nie, ale niewiele mogłem z tym zrobić.
Mnie bardziej zaskakuje to, gdzie go dziś postawili. Inauguracyjny lot na widebody a miejscówka "w kącie" pod DHL'em. Trochę to słabe prestiżowo i marketingowo dla Chopina i słaba zachęta dla nowych przewoźników z poza Europy. Domyślam się, że to z powodu długiego czasu postoju i kosztów odholowania/doholowania do gate'u, ale mimo wszystko obrazek nieciekawy. AirChina też trochę w WAW czeka, a z reguły kojarzę ich przy rękawie.
A nie byl tam odcholowany przypadkiem, po de-boardingu?
I pytanie, czy ten lot przylatuje/odlatuje z schengen czy non schengen ?
Zakładki