VIDEO »   Spitfire RIAT 2024        GALERIA »   Zapraszamy do umieszczania zdjęć w naszej galerii   

Strona 37 z 61 PierwszyPierwszy ... 27 35 36 37 38 39 47 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 721 do 740 z 1215
Like Tree355Likes

Wątek: Rozbudowa EPWA: fotki, newsy, komentarze

  1. #721
    JeV
    JeV jest nieaktywny

    Dołączył
    Jun 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez localizer Zobacz posta
    tylko VOR
    + RNAV / GNSS

  2. #722
    Senior Screener
    Awatar adamsc

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    Piastów/EPWA

    Domyślnie

    Nad budowaną teraz częścią terminala będzie kolejna wieża?

  3. #723
    Awatar Concorde

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    Warszawa (EPWA)

    Domyślnie

    Na wizualizacji nic takiego nie ma.

  4. #724

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Na wizualizacji nie ma, ale już widać jakiś szkielet górujący nad dachem.
    ________________________________________
    Pozdrawiam, Krzysiek.

    "If you need a machine and don't buy it, then you will ultimately find that you have paid for it and don't have it" - courtesy of Henry Ford.

  5. #725

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kshyhoo Zobacz posta
    Na wizualizacji nie ma, ale już widać jakiś szkielet górujący nad dachem.
    To restauracja/taras widokowy

    A319(3) A320(12) A321(4) A332 A346(2) B733(4) B735 B73N B738(8) B763 B772 B77W(2) B788 C130 CRJ2 CRJ9 E170(2) E175 F100

  6. #726

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Miejsce dostępne tylko po stronie airside? Czy tak jak we Wrocławiu również dla pospólstwa?
    ________________________________________
    Pozdrawiam, Krzysiek.

    "If you need a machine and don't buy it, then you will ultimately find that you have paid for it and don't have it" - courtesy of Henry Ford.

  7. #727

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kshyhoo Zobacz posta
    Miejsce dostępne tylko po stronie airside? Czy tak jak we Wrocławiu również dla pospólstwa?
    Dziś robiliśmy zdjęcia, schody wyglądają tak, jakby zaczynały się na antresoli dawnego terminala.
    Kshyhoo likes this.

    A319(3) A320(12) A321(4) A332 A346(2) B733(4) B735 B73N B738(8) B763 B772 B77W(2) B788 C130 CRJ2 CRJ9 E170(2) E175 F100

  8. #728

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Podejrzewam, że będzie tam też nowe miejsce dla DOPL.

  9. #729

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Podejrzewam, że będzie tam też nowe miejsce dla DOPL.
    Bardzo dobrze podejrzewasz.
    aaben likes this.
    Marek156-DPWAW

  10. #730
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    O ile sie zwiekszy maksymalna liczba operacji na godzine w zwiazku z przesunieciem progu na 33?
    biedny_miś likes this.

  11. #731

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    none

    Domyślnie

    Myślisz że się zwiększy? Moim zdaniem jeżeli to nieznacznie. I tak ograniczeniem są separacje na podejściu i przeplot z odlotami. Samo opuszczanie pasa dzięki S2 i progowi skróci czas opuszczenia pasa, czyli zmniejszy ilość GA, i to może być IMHO największy zysk całej operacji.

    Pozdrawiam, Adam

  12. #732

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Wg. obliczeń zwiększy się, ale w praktyce to się okaże.

  13. #733
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gloom Zobacz posta
    Myślisz że się zwiększy?
    A dlaczego mialaby sie nie zwiekszyc? Przeciez znacznie to skroci czas do przeciecia krzyzowki i umozliwi szybszy start z 29.
    Separacja na prostej jest pewnie wynikiem tego jaki jest sredni czas opuszczania pasa.
    Ostatnio edytowane przez thewho ; 21-08-2013 o 21:59

  14. #734
    Awatar lynxmr

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Przecież właśnie po to przesunęli próg lądowania, żeby zwiększyć przepustowość...
    MD-11 rules :)

  15. #735
    Awatar AllOver

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    AllOver :)
    Wpisów
    274

    Domyślnie

    Tak wyglada WAW po glownej czesc rozbudowy (z powietrza).

    Twoje forum lotnictwa lotnictwo.net.pl - Airport - Airport Overview - EPWA - - Poland: Warszawa - Okecie / Frederic Chopin (WAW EPWA) - AllOver

    Moze przepustowosc wzrosnie ale czesc kolowan po ladowaniu bedzie dluzsza. Nowy zjazd z 33 pomoze tylko tym na koncu lotniska. Aby sie wyrobic czesc samolotow bedzie musiala uzywac wiecej rewersu i hamulcow. Oczywiscie za pare miesiecy bedziemy wszystko wiedziec lepiej.
    Co do samego pasa to jest rowny i ladowanie pierwszego dnia na nim bylo mile. Tak jak forumowicze pisali jak narazie podejscie tylko nieprecyzyjne ale za to normalna sciezka podejscia a nie jak na 29.

    ps. przynajmniej przy terminalu teraz stoi duzo fajnych samolotow
    AllOver

  16. #736
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AllOver Zobacz posta
    Moze przepustowosc wzrosnie ale czesc kolowan po ladowaniu bedzie dluzsza. Nowy zjazd z 33 pomoze tylko tym na koncu lotniska.
    Z tego co sie orientuje to konce sa przynajmniej dwa. Jak sie laduje na 11 to Ci drudzy maja dalej
    Rownowaga w przyrodzie jest
    Marta likes this.

  17. #737
    Behemot
    Goście

    Domyślnie

    Glownym celem przesuniecia strefy przyziemienia bylo uzyskanie mozliwosci upgradu ILS do CAT III, wczesniej bylo za duzo zaklocen. Na przepustowosc to az tak duzego wplywu nie bedzie, a przede wszystkim obecnej daleko do wykorzystania.


    Cytat Zamieszczone przez AllOver Zobacz posta
    Tak wyglada WAW po glownej czesc rozbudowy (z powietrza).

    Twoje forum lotnictwa lotnictwo.net.pl - Airport - Airport Overview - EPWA - - Poland: Warszawa - Okecie / Frederic Chopin (WAW EPWA) - AllOver

    Moze przepustowosc wzrosnie ale czesc kolowan po ladowaniu bedzie dluzsza. Nowy zjazd z 33 pomoze tylko tym na koncu lotniska. Aby sie wyrobic czesc samolotow bedzie musiala uzywac wiecej rewersu i hamulcow. Oczywiscie za pare miesiecy bedziemy wszystko wiedziec lepiej.
    Co do samego pasa to jest rowny i ladowanie pierwszego dnia na nim bylo mile. Tak jak forumowicze pisali jak narazie podejscie tylko nieprecyzyjne ale za to normalna sciezka podejscia a nie jak na 29.

    ps. przynajmniej przy terminalu teraz stoi duzo fajnych samolotow
    W tym sek, ze praktyka jest taka, ze z dawnego punktu przyziemienia do S droga byla zbyt dluga, co drugi samolot defilowal sobie po pasie i wielu trzeba bylo poganiac, celowaly w tym niektore linie. Teraz dla typowego samolotu ladujacego na EPWA dystans jest optymalny zeby plynnie wyhamowac i zjechac, poza tym sa trzy zjazdy w krotkich odstepach do wyboru, a ATC ma wiecej mozliwosci wskazania drogi opuszczenia pasa celem ulatwienia ruchu naziemnego.

  18. #738
    Moderator Senior Screener
    Awatar galahadpl

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    na AIP http://www.ais.pata.pl/aip/EP_AD_2_EPWA_1-3-3_en.php jest mapa z nowym apronem za Cargo, i tak z ciekawosci ktos jest w stanie podac nakiej klasy maszyny moga sie tam zmiescic? 777 a moze arbuzy 380?

  19. #739

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Bartoszówka

    Domyślnie

    Jeżeli się nie mylę to 3 kodu F

  20. #740

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    none

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez juniorepwa Zobacz posta
    Jeżeli się nie mylę to 3 kodu F
    Raczej się nie mylisz. Opis: płyta Cargo, wejdzie jak myślę dowolna maszyna cargo na główne standy (do 747F/MD11/777F włącznie), i analogicznie jak standy 13/14/15 przy terminalu są stanowiska L/R dla maszyn klasy 737.

Strona 37 z 61 PierwszyPierwszy ... 27 35 36 37 38 39 47 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •