Nad budowaną teraz częścią terminala będzie kolejna wieża?
Nad budowaną teraz częścią terminala będzie kolejna wieża?
Na wizualizacji nic takiego nie ma.
Pozdrawiam,
Kamil
Mapa miejsc do spottingu na EPWA
Na wizualizacji nie ma, ale już widać jakiś szkielet górujący nad dachem.
________________________________________
Pozdrawiam, Krzysiek.
"If you need a machine and don't buy it, then you will ultimately find that you have paid for it and don't have it" - courtesy of Henry Ford.
Miejsce dostępne tylko po stronie airside? Czy tak jak we Wrocławiu również dla pospólstwa?![]()
________________________________________
Pozdrawiam, Krzysiek.
"If you need a machine and don't buy it, then you will ultimately find that you have paid for it and don't have it" - courtesy of Henry Ford.
Podejrzewam, że będzie tam też nowe miejsce dla DOPL.
O ile sie zwiekszy maksymalna liczba operacji na godzine w zwiazku z przesunieciem progu na 33?
Myślisz że się zwiększy? Moim zdaniem jeżeli to nieznacznie. I tak ograniczeniem są separacje na podejściu i przeplot z odlotami. Samo opuszczanie pasa dzięki S2 i progowi skróci czas opuszczenia pasa, czyli zmniejszy ilość GA, i to może być IMHO największy zysk całej operacji.
Pozdrawiam, Adam
Wg. obliczeń zwiększy się, ale w praktyce to się okaże.
Przecież właśnie po to przesunęli próg lądowania, żeby zwiększyć przepustowość...
MD-11 rules :)
Tak wyglada WAW po glownej czesc rozbudowy (z powietrza).
Twoje forum lotnictwa lotnictwo.net.pl - Airport - Airport Overview - EPWA - - Poland: Warszawa - Okecie / Frederic Chopin (WAW EPWA) - AllOver
Moze przepustowosc wzrosnie ale czesc kolowan po ladowaniu bedzie dluzsza. Nowy zjazd z 33 pomoze tylko tym na koncu lotniska. Aby sie wyrobic czesc samolotow bedzie musiala uzywac wiecej rewersu i hamulcow. Oczywiscie za pare miesiecy bedziemy wszystko wiedziec lepiej.
Co do samego pasa to jest rowny i ladowanie pierwszego dnia na nim bylo mile. Tak jak forumowicze pisali jak narazie podejscie tylko nieprecyzyjne ale za to normalna sciezka podejscia a nie jak na 29.
ps. przynajmniej przy terminalu teraz stoi duzo fajnych samolotow
AllOver
Glownym celem przesuniecia strefy przyziemienia bylo uzyskanie mozliwosci upgradu ILS do CAT III, wczesniej bylo za duzo zaklocen. Na przepustowosc to az tak duzego wplywu nie bedzie, a przede wszystkim obecnej daleko do wykorzystania.
W tym sek, ze praktyka jest taka, ze z dawnego punktu przyziemienia do S droga byla zbyt dluga, co drugi samolot defilowal sobie po pasie i wielu trzeba bylo poganiac, celowaly w tym niektore linie. Teraz dla typowego samolotu ladujacego na EPWA dystans jest optymalny zeby plynnie wyhamowac i zjechac, poza tym sa trzy zjazdy w krotkich odstepach do wyboru, a ATC ma wiecej mozliwosci wskazania drogi opuszczenia pasa celem ulatwienia ruchu naziemnego.
na AIP http://www.ais.pata.pl/aip/EP_AD_2_EPWA_1-3-3_en.php jest mapa z nowym apronem za Cargo, i tak z ciekawosci ktos jest w stanie podac nakiej klasy maszyny moga sie tam zmiescic? 777 a moze arbuzy 380?
Jeżeli się nie mylę to 3 kodu F
Zakładki