Nowe światła z góry.
image8.jpg
Nowe światła z góry.
image8.jpg
Nikt chyba jeszcze o tym nie pisał - ze strony Dinersa wynika, że z tą kartą można teraz korzystać z Preludium
Czy ma to związek z zamknięciem Ballady? Ze strony lotniska zniknął jej szczegółowy opis.
Odwiedziłem po raz pierwszy nowy taras widokowy i mam w związku z tym pytanie - to już ostateczny jego kształt, czy może wykombinują coś żeby tak deszcz nie zacinał. "Ewakuacja" w przypadku deszczu z samego końca tarasu do najprzyjemniejszych nie należy. Fajnie, że jest barek, super że są toalety. Nie rozumiem tylko, czy właściciel tego "gift shopu" zdaje sobie sprawę z absurdalności oferty jaką przygotował dla potencjalnych klientów. Można kupić model promu kosmicznego, ale z LO to mają tylko Dreamlinera. No i ceny, za głupi ołówek 9 albo 10 PLN - powodzenia!
Właściciel pewnie zdaje sobie sprawę z cen, bo na 99% jest nim Lotnisko Chopina, pytanie czy zdaje sobie sprawę co to jest niewidzialna ręka rynku
Z tego co wiem raczej tak żadnych zmian nie powinno być
Chodzi Ci o 788 Herpy? Spokojnie oferta się powiekszy na otwarciu tarasu dostępne były tylko 788 LOT i 388 BAW a teraz jest m.in. 388 DLH, 763 QFA, 773 SVA, 773 UAE i cały czas będzie sie powiększać z tego co się dowiadywałem. Oczywiście ceny tych modeli też są przyzwoite
Ja nie widzę tam wielkich możliwości, żeby zamknąć taras. Klimatyzacji na 100% tam nie ma, więc gdyby dociągnąć szyby do sufitu, to od razu proponowałbym postawić donice i latem pomidory uprawiać, bo będzie niezła szlkarnia.
Lotnisko nie ma z tarasu żadnego przychodu, tylko koszt sprzątania, więc nie ma co oczekiwać instalacji klimy, bo nawet na jej zasilanie by nie było. I tak, w porównaniu do większości lotnisk jest wypas, że w ogóle jest taras.
Zrobiliby otwarty to nie trzeba by było chłodzić.
Zwlaszcza w zimie
jak jest zima to jest zimno..
ot co, sorry ale taki mamy klimat....
Zimą jest zimno... latem jest cieplo... jesienią i wiosną pada deszcz...
Imho fajny offtop sie zrobił. :/
Co to się buduje po drugiej stronie lotniska, w sąsiedztwie wieży? To jakaś inwestycja lotniska / PAŻP?
Z góry thx.
Pozdrawiam,
slaweq
Centrum szkoleniowe.
^^Dzięki Wam bardzo.
Pozdrawiam,
slaweq
W związku z koleją radosną nowiną o QR na 330, wznawiam temat i poniekąd kieruję pytania do rzecznika Lotniska Chopina - czy będzie wystarczająco stanowisk dla WB? Czy lotnisko planuje zwiększyć ilość stanowisk kontaktowych dla dużych samolotów? Czy jest plan na dostosowanie jednego stanowiska dla typu A380? Czy jeśli są plany to jest szansa zobaczyć gdzieś wizualizacje rozbudowy?
Pozdrawiam
póki co z pewnością nie będzie wystarczającej ilości stanowisk dla WB jeżeli masz na myśli stanowiska przyrękawowe. Rezultatem grubasa od QR będzie to że jeden drimek LOT będzie obsługiwany na stanowisku oddalonym, nic wielkiego się nie stanie. Natomiast stanowiska na EPWA dla WB to nie tylko stanowiska kontaktowe są też stanowiska oddalone dla WB i tam pewnie będzie obsługiwany jeden z drimków LOTowskich.
Nie bardzo jest gdzie robić nowe kontaktowe dla szerokich. Dodatkowo QR na większym wcale nie oznacza że atlantyki będą wożone. Da się wszystkie zrobić kontaktowo
Chyba raczej nieszczególnie zwłaszcza jeżeli chodzi o popołudniową rotacje QR. Chyba że część atlantyków będzie przylatywała na oddalone a potem będą podciągane do rękawa np po odlocie EK. LOT będzie musiał się pogodzić z gejtem 19/20 które od czasu wejścia do WAW EK jest wykorzystywane przez LOT jeżeli chodzi o WB okazyjnie, a właściwie niewykorzystywane jest praktycznie w ogóle. Jeżeli włączy się w to 17/18 oraz gejt 13 to może dadzą radę. Nie zapominajmy ze jeszcze będzie Air Canada Rouge która pewnie także będzie dokować do rękawa.
Zakładki