VIDEO »   Spitfire RIAT 2024        GALERIA »   Zapraszamy do umieszczania zdjęć w naszej galerii   

Strona 49 z 61 PierwszyPierwszy ... 39 47 48 49 50 51 59 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 961 do 980 z 1215
Like Tree355Likes

Wątek: Rozbudowa EPWA: fotki, newsy, komentarze

  1. #961

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    No Panowie (i Panie) - coś po latach wreszcie drgnęło.

    https://portal.smartpzp.pl/ppl/publi...epowanie=45195

    Polecam lekturę załączników graficznych i SIWZ stron 45 i następnych... Przedłużenie pirsu na południe z 15 nowymi stanowiskami postojowymi wzdłuż :P
    Marek. and FilipBB like this.

  2. #962

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Generalnie jeśli wszystkie plany modernizacyjne o których ćwierkają ptaszki zostaną wcielone w życie, to będą intensywne dwa lata na EPWA...
    Stoarn likes this.

  3. #963

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Jak na razie to oprócz płyt postojowych przetarg polega na projekcie wyczyszczenia terenu z kolidującymi z planowanym pirsem instalacjami podziemnymi. Zawsze coś.
    Planowana realizacja pirsu południowego 2020-2021

  4. #964

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Obszar na niebiesko + w lewym górnym rogu 1 stand CC/E i 2 standy C. No nieźle nieźle.

    Ale tylko 2 stanowiska kodu E w sumie.

    Czyli pewnie w północnej części też będą mieszali.

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka
    mammecyje likes this.

  5. #965

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Mam nadzieję, że te plany zostaną wcielone w życie. Od przetargu na projekt do realizacji inwestycji droga jest u nas dosyć daleka - widać to na przykładzie wielu inwestycji z PBDKiA. Ale póki co bardzo dobra wiadomość, moim zdaniem będąca sygnałem, że nikt naprawdę poważnie nie myśli o CPL-u.

  6. #966

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    I co ta rozbudowa załatwia? Po co chcą zrobić tak dużą strefe S? Na chopinie wąskim gardłem jest strefa NS. Ta rozbudowa w kwestii NS niczego nie załatwia. Nie problem wydłużyć pirs południowy i narobić stanowisk dla kodu C. Plan Szpikowskiego jest niedorzeczny. Zakłada wywalenie S od strony płyty wojskowej i przebudowę tamtej płyty PPS3 ale bez wydłużania pirsu północnego zamiast tego maja się tam znaleźć 3 dodatkowe stanowiska kodu E w ramach obecnej bryły pirsu północnego. Policzmy zatem obecnie po włączenie gejtu 25/26 mamy 8 stanowisk dla kodu E dodajemy nowe 3 które wygospodaruje się w pirsie północnym mamy w sumie 11. To kropla w morzu potrzeb. Dla NS kodu E powinno być co najmniej 15-16 stanowisk kontaktowych łącznie z obecnymi oczywiście. Tym czasem on proponuje rozbudowe strefe S a to nie ona jest problemem. Poza tym mają się tam znaleźć 2 stanowiska kodu E a ja się zapytuje po co skoro z tego wynika że ma być to strefa S. W S nie operuje się grubasami na EPWA. Po co tam stanowiska kodu E? Bo nie wyobrażam sobie jak można byłoby je wykorzystać dla strefy NS?

  7. #967

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    I co ta rozbudowa załatwia? Po co chcą zrobić tak dużą strefe S? Na chopinie wąskim gardłem jest strefa NS. Ta rozbudowa w kwestii NS niczego nie załatwia. Nie problem wydłużyć pirs południowy i narobić stanowisk dla kodu C. Plan Szpikowskiego jest niedorzeczny. Zakłada wywalenie S od strony płyty wojskowej i przebudowę tamtej płyty PPS3 ale bez wydłużania pirsu północnego zamiast tego maja się tam znaleźć 3 dodatkowe stanowiska kodu E w ramach obecnej bryły pirsu północnego. Policzmy zatem obecnie po włączenie gejtu 25/26 mamy 8 stanowisk dla kodu E dodajemy nowe 3 które wygospodaruje się w pirsie północnym mamy w sumie 11. To kropla w morzu potrzeb. Dla NS kodu E powinno być co najmniej 15-16 stanowisk kontaktowych łącznie z obecnymi oczywiście. Tym czasem on proponuje rozbudowe strefe S a to nie ona jest problemem. Poza tym mają się tam znaleźć 2 stanowiska kodu E a ja się zapytuje po co skoro z tego wynika że ma być to strefa S. W S nie operuje się grubasami na EPWA. Po co tam stanowiska kodu E? Bo nie wyobrażam sobie jak można byłoby je wykorzystać dla strefy NS?
    A może dlatego przedłużają S na południe, bo docelowo rozszerzą NS na pirs centralny?

    PPL rozbuduje Chopina tak jak na tej grafice:

    Po tej rozbudowie włączą już na stałe bramki 1-8 do NS. Dobre rozwiązanie z poszerzeniem NS w tym miejscu, bo z Fast Tracka pewnie będą od razu stanowiska KG. Jak wyrzucą biura z +2 (300) to bez problemu będzie można kolejne bramki z pirsu centralnego włączać do NS, burząc jakieś wieże pod kod E.

  8. #968

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    No tak o tym właśnie pisałem. Lecz plan zakłada dodanie tylko 3 stanowisk NS dla kodu E w miejscu obecnych 1-7. Czyli wydłuzenia pirsu północnego brak, tylko podejrzewam, że wyburzenie co drugiej wieży w zepole gejtów 1-7 i zrobienie tam trzech stanowisk dla grubasów i co to rozwiązuje. Musieliby wyburzyć też coś za gejtem 25/26 i włączyć przynajmniej do gejtu 31/32 kolejne standy do NS a nie wiem czy na to się zanosi. Z tego wynika że chcą zrobić tylko rozdmuchana do granic maksymalnych strefę Schengen tylko nie wiem po co. I te dwa standy dla E w tamtym rejonie. Zrobia tam jakąś oddzielną kontrolę paszportową? Takie duże gejty w strefie S jeżeli nie można ich wykorzystać dla NS mijają się z celem.

  9. #969

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    No tak o tym właśnie pisałem. Lecz plan zakłada dodanie tylko 3 stanowisk NS dla kodu E w miejscu obecnych 1-7. Czyli wydłuzenia pirsu północnego brak, tylko podejrzewam, że wyburzenie co drugiej wieży w zepole gejtów 1-7 i zrobienie tam trzech stanowisk dla grubasów i co to rozwiązuje. Musieliby wyburzyć też coś za gejtem 25/26 i włączyć przynajmniej do gejtu 31/32 kolejne standy do NS a nie wiem czy na to się zanosi. Z tego wynika że chcą zrobić tylko rozdmuchana do granic maksymalnych strefę Schengen tylko nie wiem po co. I te dwa standy dla E w tamtym rejonie. Zrobia tam jakąś oddzielną kontrolę paszportową? Takie duże gejty w strefie S jeżeli nie można ich wykorzystać dla NS mijają się z celem.
    Jedno stanowisko E to jednocześnie dwa C, więc tak na prawdę mamy dwa normalne stanowiska C i przy okazji jedno dla E, co na pewno w niczym nie przeszkodzi jak będą dwa rękawy. Np. TAP lata czasami na A330 do WAW. Idealnie można go tam będzie przyjąć na dwa rękawy, a w pozostałych godzinach zmieszczą się dwa E195 LOTu.

  10. #970

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Aha i dlatego stanowisko na A380 zrobią w nowej strefie S jak wynika ze schematu, czyli tam gdzie takiego standu być nie powinno, natomiast tam gdzie takie stanowisko winno być będzie na max boeinga 777. Bo przecież LH zacznie do nas latać na A380.

  11. #971

    Dołączył
    Jun 2016

    Domyślnie

    zanim ruszy rozbudowa pirsu południowego, to jeszcze powstanie nowy terminal cargo przy pps12.

  12. #972

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    Myślę że płyty będą wybudowane pierwsze, stanowiska kodu C zostaną przeniesione na miejsce gdzie docelowo zostanie wybudowana nowa część pirsu południowego. Przez jakiś czas będą dowozić autobusami a cały pirs centralny i północny będzie dla grubasów (przed oddaniem nowej części południowego pirsu i przed oddaniem nowych płyt).

  13. #973

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Dorzucam element humorystyczny do dyskusji. Kandydat Jaki proponuje 2 nowe linie metra, III miałaby dotrzeć na Okęcie!

    Źródło

  14. #974

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Leżę
    Jerry likes this.

  15. #975

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Toż to da X mld więcej na CPL jeśliby te grunty Okęcia koło metra sprzedać developerom.

  16. #976
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Embraer Flyer Zobacz posta
    Dorzucam element humorystyczny do dyskusji. Kandydat Jaki proponuje 2 nowe linie metra, III miałaby dotrzeć na Okęcie!

    Źródło
    Baranów upadł, czy palą kolejna kasa idzie do pieca? Obawiam się, że za tydzień pomysł może być już po sześciu nowelizacjach. Tak przynajmniej wskazuje doświadczenie.

    Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

  17. #977

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Najważniejsza nowelizacja tego pomysłu będzie po ewentualnej wygranej w wyborach...
    Jerry likes this.

  18. #978
    Awatar roberts115

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    Warszawa / EPWA

    Domyślnie

    Z aktualnie toczących się postępowań przetargowych:
    - Modernizacja stref kontroli na poziomie 300 Terminala A w Porcie Lotniczym im. F. Chopina w Warszawie – strefa A i B
    - Przebudowa taśmociągów przylotowych 8 i 9 w Terminalu A strefa AB w celu obsługi bagażu samolotów kodu E i F - realizacja do końca 2018 roku
    - Budowa parkingu samochodowego oraz modernizacja wjazdu od strony Alei Krakowskiej - realizacja do końca maja 2019
    - Wykonanie wielowariantowego projektu koncepcyjnego rozbudowy istniejącego lub budowy nowego magazynu bagażu wcześnie odprawionego (EBS) oraz wymiany urządzeń systemu wykrywania materiałów wybuchowych (EDS) w zintegrowanej sortowni bagażu

    Źródło: https://ppl.bip.gov.pl/
    Embraer Flyer likes this.

  19. #979

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Program dla inwestora zastępczego:

  20. #980

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    111

    Domyślnie


    Polecamy

    Jesli to ma iść chronologicznie, to kaplica bez 3 godzin na przesiadkę to zapomnijcie o przesiadkowych bagażach

Strona 49 z 61 PierwszyPierwszy ... 39 47 48 49 50 51 59 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •