VIDEO »   Spitfire RIAT 2024        GALERIA »   Zapraszamy do umieszczania zdjęć w naszej galerii   

Strona 50 z 61 PierwszyPierwszy ... 40 48 49 50 51 52 60 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 981 do 1,000 z 1215
Like Tree355Likes

Wątek: Rozbudowa EPWA: fotki, newsy, komentarze

  1. #981

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie


    Polecamy

    Zdaje się, że rozbudowa magazynu EBS ma być pierwsza w kolejności.

    Ciekawe czy dostali już zgodę wojska?

  2. #982

    Dołączył
    Jul 2013

    Domyślnie

    Możliwe że było. Ale zapytam. Co się dzieje przy wirażowej? Widzę że pas na końcu zagrodzony. Ż góry dziękuję za odpowiedź.

  3. #983

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Naprawa wynalazków Polkonsultu.

  4. #984

  5. #985

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    Naprawa wynalazków Polkonsultu.
    Czyli jakich dokładnie?

  6. #986

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Skośne dojazdy do pozycji startowej wymagające obrót o ok 135 stopni.
    Ale na dwóch pasach startowych w Miami jest tak samo.

    Projekt rozbudowy:


    Podoba się ??
    FilipBB likes this.

  7. #987

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    Skośne dojazdy do pozycji startowej wymagające obrót o ok 135 stopni.
    Ale na dwóch pasach startowych w Miami jest tak samo.

    Projekt rozbudowy:


    Podoba się ??
    A ja naiwnie myślałem, że będzie chociaż częściowo w stylu Terminala.

    Wysłane z mojego TA-1004 przy użyciu Tapatalka

  8. #988

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    "Moja szkoła" tzn. architekci z WA PK gdzie studiowałem i autorzy terminalu w Balicach. To się czuje, tyle w podobnym stylu kiedyś wisiało na ścianach w korytarzu .... Ale w pełni zgadzam się z tobą, że ta przybudówka powinna bardziej pasować do istniejącego terminala.

  9. #989

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    Skośne dojazdy do pozycji startowej wymagające obrót o ok 135 stopni.
    Ale na dwóch pasach startowych w Miami jest tak samo.

    Projekt rozbudowy:


    Podoba się ??
    Gdzie to będzie stało?

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka

  10. #990

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Gdzie to będzie stało?
    A tutaj:

    Tak samo, zgodnie z informacją Marka, powstają już nowe dojazdy na 29.

    Wysłane z mojego TA-1004 przy użyciu Tapatalka

  11. #991

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Jakoś nie potrafię sobie umiejscowić tego. Wygląda to jakby to było kosztem gejtów 1/2. Zburzą te gejty żeby to dostawić?

  12. #992

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Tylko powierzchniowo to jest gdzieś jedna dziesiąta tej czerwonej kropki. Zajmie część parkingu dla vipów, płyty nie rusza.

    W sumie będzie 18 stanowisk kontroli dokumentów dla przyjezdnych autobusem NS, następnie cztery stanowiska kontroli bezpieczeństwa dla transferu NS-S (w dobudowanej części) z której następnie będą wchodzić schodami w górę w okolice gejtów 23/24 i cztery stanowiska kontroli bezpieczeństwa dla transferu NS-NS bardziej w głębi pirsu. W dobudowanej części będzie też mały hall i przejście dla vipów. Głównie z racji tego, że budynek zajmie obecne wejście dla nich.
    Stoarn and biedny_miś like this.

  13. #993

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    Jakoś nie potrafię sobie umiejscowić tego. Wygląda to jakby to było kosztem gejtów 1/2. Zburzą te gejty żeby to dostawić?
    Jeśli grafika Arup nie kłamie to dwie pierwsze wierze pójdą do likwidacji, czyli bramki 1/2 oraz 3N/4N. Przebudowie ulegną również wieże 4 i 5, co może oznaczać, że 4 do likwidacji, rękaw na 3 i bramka 5N/6N obsłuży kod E. Przebudowa wieży 5 aby też tam wcisnąć coś większego?

  14. #994

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Szkic tego co ma być na razie


    A rozbudowa terminalu wedle szkicu ARUP miałaby sens, jakby wojsko dało teren.

  15. #995

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Czyli dziadowska przybudówka z paździerza na 4 kontrole paszportowe. Ekstra. Dwa lata tego prezesa to największa strata czasu i potencjału w historii lotniska.
    FilipBB, CRC and Ztof like this.

  16. #996

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    A propos - czy w kwestii rozmów z wojskiem coś ruszyło się choćby o milimetr? Swojego czasu prezes PPL informował, że skierował pismo do MON-u. Czy pozostaje ono bez odpowiedzi?

  17. #997

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Czyli dziadowska przybudówka z paździerza na 4 kontrole paszportowe. Ekstra. Dwa lata tego prezesa to największa strata czasu i potencjału w historii lotniska.
    Te 4 to są kontrole bezpieczeństwa z bagażem podręcznym.

    Przybudówka bez podpiwniczenia, a tuż obok w istniejącym terminalu głównym są przepastne podziemia 5m wysokości.
    Tym samym zablokuje się możliwość połączenia infrastruktury bagażowej (sortowni) z potencjalną większą rozbudową w tej części.

  18. #998

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    Szkic tego co ma być na razie


    A rozbudowa terminalu wedle szkicu ARUP miałaby sens, jakby wojsko dało teren.
    Czyli mam rozumieć że w kwestii pozyskania części płyty wojskowej nic się póki co nie zmieniło. Plany rozbudowy pirsu południowego nie załatwiają sprawy większej liczby stanowisk kontaktowych dla grubasow bo nowy pirs południowy ma byc dla S. Jedynie w tej sytuacji po zbudowaniu pirsu południowego widzę szanse w wyburzeniu kilku wież w pirsie centralnym i zbudowaniu tam kilku stanowisk kontaktowych dla grubasow NS. Swoją drogą dlaczego utknely rozmowy z wojskiem w sprawie pozyskania części płyty dla zrobienia tam stanowisk do grubasow. To byłoby dobre rozwiązanie. Dalej się toczą rozmowy ? Czy to już nieaktualne a co za tym idzie i projekt ARUP też?

  19. #999

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Szpikowski nie jest w stanie na swoim lotnisku wybudować szopy ale za to w Radomiu wojsko mu odda całe lotnisko za frajer. Wizjoner.
    adamsc and Ztof like this.

  20. #1000

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Szpikowski nie jest w stanie na swoim lotnisku wybudować szopy ale za to w Radomiu wojsko mu odda całe lotnisko za frajer. Wizjoner.
    Oni sie zakalapuckali w CPK i sami nie wiedzą co robić, czekają na jakies decyzje Wilda, Adamczyka, Kaczynskiego? Diabli wiedzą kogo. Nie wiedzą czy brać się za CPK czy najpierw rozbudować Okęcie. Rola Szpikowskiego to rola błazna partyjnego który też niezbyt wie co ma mówic i robić w sprawie inwestycji na Okęciu. Dalsze losy rozbudowy Okęcie, CPK itd będą zależały od wyników wyborów samorządowych, a przede wszystkim Modlina w tej sytuacji.

Strona 50 z 61 PierwszyPierwszy ... 40 48 49 50 51 52 60 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •