VIDEO »   Spitfire RIAT 2024        GALERIA »   Zapraszamy do umieszczania zdjęć w naszej galerii   

Strona 52 z 61 PierwszyPierwszy ... 2 42 50 51 52 53 54 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,021 do 1,040 z 1204
Like Tree350Likes

Wątek: Rozbudowa EPWA: fotki, newsy, komentarze

  1. #1021

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie


    Polecamy

    Sam pirs południowy będzie teraz mieć w sumie okazałe 600m długości.

  2. #1022
    Awatar roberts115

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    Warszawa / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Nie wydaje mi się. Tam na prawdę jest sporo miejsca. Jeśli to byłoby za mało przed ewentualnymi przenosinami na CPL, to można zrobić jeszcze standy po drugiej stronie pirsu południowego, tak jak 1-8 w północnym. Baza paliwowa już gdzie indziej, tylko drogi i parkingi w tym miejscu.
    Baza paliwowa jest tam gdzie była. Wybudowano jedynie nowy front rozładunkowy dla pociągów, paliwo i tak jest przechowywane w starym miejscu.
    FilipBB likes this.

  3. #1023

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    Sam pirs południowy będzie teraz mieć w sumie okazałe 600m długości.
    Zapowiada się solidne wyciąganie nóg w drodze z Poloneza do gate'ów

  4. #1024

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    Zapowiada się solidne wyciąganie nóg w drodze z Poloneza do gate'ów
    Chyba że powstanie jakaś Polka, Symfonia albo Oberek

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka

  5. #1025

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Chyba że powstanie jakaś Polka, Symfonia albo Oberek

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka
    Jak pirs centralny będzie cały NS to chyba Polonez stanie się również salonikiem NS, a gdzieś w południowym zrobią nowy dla S.

    Wysłane z mojego TA-1004 przy użyciu Tapatalka

  6. #1026
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Zgodnie z tym co podaje GW wojewoda wydał pozwolenie na rozbudowę z rygorem natychmiastowej wykonalności.
    http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,24214854,lotnisko-chopina-powiekszy-terminal-wojewoda-wydal-zgode.html

    frarment artykułu:
    .....
    W oczekiwaniu na decyzję o likwidacji terminali na Lotnisku Chopina trwają przygotowania do... ich rozbudowy. Od sierpnia PPL ogłasza kolejne przetargi. A to na inwestora zastępczego, a to na projekty, wreszcie na rozbudowę. Jedno z tych postępowań dotyczy czterech nowych poczekalni autobusowych w strefie Non-Schengen, czyli dla pasażerów wylatujących do krajów, w których obowiązuje kontrola paszportowa. W Unii Europejskiej do strefy Schengen należą 22 państwa (oprócz: Wielkiej Brytanii, Irlandii, Bułgarii, Rumunii, Chorwacji i Cypru), a poza tym Islandia, Norwegia, Szwajcaria i Liechtenstein. Podróżni będą podwożeni z nowych poczekalni w terminalu autobusami do schodów prowadzących do samolotów.

    Wojewoda mazowiecki wydał też pozwolenie na przebudowę części pirsu północnego terminalu na poziomie 0. Dokument z rygorem natychmiastowej wykonalności podpisała Aleksandra Krzoska, dyrektorka wydziału infrastruktury w urzędzie wojewódzkim. Dotyczy ono utworzenia nowych poczekalni w strefie Non-Schengen w terminalu A.

    ...



  7. #1027

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Czyli gate-y autobusowe nadchodzą

  8. #1028

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    A czy na progu 29 przebudowa już się rozpoczęła?

  9. #1029
    Awatar roberts115

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    Warszawa / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janek Zobacz posta
    A czy na progu 29 przebudowa już się rozpoczęła?
    Nie rozpoczęła się. Prace odbędą się w przyszłym roku:
    From 15.03.2019 to 01.07.2019 24H Closure RWY1
    From 01.07.2019 to 26.10.2019 24H RWY1 – 2300m only
    FilipBB likes this.

  10. #1030
    Awatar roberts115

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    Warszawa / EPWA

    Domyślnie

    Wreszcie bramki E-Gate zawitają do nas.

    Bramki biometryczne pojawią się na Lotnisku Chopina i Lotnisku Warszawa-Modlin

    Na Lotnisku Chopina w Warszawie oraz w Porcie Lotniczym Warszawa-Modlin wdrożony zostanie system automatycznej odprawy granicznej. W ramach podpisanego kontraktu zainstalowanych zostanie łącznie 25 bramek biometrycznych: 20 na Lotnisku Chopina w Warszawie oraz 5 w Porcie Lotniczym Warszawa-Modlin. Wykonawcą jest spółka Enigma System Ochrony Informacji.

    (...)
    Źródło: https://businessinsider.com.pl/techn...szawie/bncvwzn
    walusinsky, michastrain and Itts like this.

  11. #1031

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    PPL podpisał z Wojskiem umowę dzierżawy części płyty po wschodniej stronie pirsu północnego. Donosi p.com

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka
    FilipBB, PeK and Ztof like this.

  12. #1032

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    No i wreszcie jasna informacja co bedzie po wschodniej stronie pirsu północnego.

    8 samolotów typu C (np. Boeing 737) lub – w zależności od potrzeb – 3 samolotów typu E (np. Boeing 787) i 2 samolotów typu C.

  13. #1033

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robbo2k Zobacz posta
    No i wreszcie jasna informacja co bedzie po wschodniej stronie pirsu północnego.

    8 samolotów typu C (np. Boeing 737) lub – w zależności od potrzeb – 3 samolotów typu E (np. Boeing 787) i 2 samolotów typu C.
    Czyli 3 standy będą E/2xC! Super.

    Wysłane z mojego TA-1004 przy użyciu Tapatalka

  14. #1034

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Czyli 2 stanowiska zostają na C na stałe (zapewne 1 i 8) . Pozostałe sześc od 2 do 7 mogą stać się trzema stanowiskami E. Ma sens.

  15. #1035

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    A nie jest tak, że standy 1-9 będą od nowa organizowane w nowych miejscach?

  16. #1036

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    A nie jest tak, że standy 1-9 będą od nowa organizowane w nowych miejscach?
    Jak dla mnie co druga wieża będzie wyburzona. Podobnie jest napisane tutaj.

    Wysłane z mojego TA-1004 przy użyciu Tapatalka

  17. #1037

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    PPL podpisał z Wojskiem umowę dzierżawy części płyty po wschodniej stronie pirsu północnego. Donosi p.com

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka
    3E + 2C to raczej chodzi o stanowiska oddalone. Stanowiska kontaktowe ulegna innemu przekonfigurowaniu.

  18. #1038

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta

    3E + 2C to raczej chodzi o stanowiska oddalone. Stanowiska kontaktowe ulegna innemu przekonfigurowaniu.
    Dzierżawa dotyczy 8,5 tys m2. To strasznie mało, jedno stanowisko kodu E to około 5-6 tys m2.
    Stoarn likes this.

  19. #1039
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    A czy zostało gdzieś potwierdzone, że pirs centralny miałby stać się non-schengen? Z punktu widzenia możliwości zwiększenia liczby bramek to byłaby idealna opcja (znacznie lepsza, niż anonsowane kiedyś zrobienie drugiej strefy na końcu pirsu południowego), ale co z całą strefą komercyjną?<br><br>Btw co oznaczają poziomy 100 i 300? To są poziomu w cm czy jakaś nomenklatura opisująca np poziomy 1 i 3 (jak rozumiem to jest poziom przylotowy z NS?).

  20. #1040

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    A czy zostało gdzieś potwierdzone, że pirs centralny miałby stać się non-schengen? Z punktu widzenia możliwości zwiększenia liczby bramek to byłaby idealna opcja (znacznie lepsza, niż anonsowane kiedyś zrobienie drugiej strefy na końcu pirsu południowego), ale co z całą strefą komercyjną?<br><br>Btw co oznaczają poziomy 100 i 300? To są poziomu w cm czy jakaś nomenklatura opisująca np poziomy 1 i 3 (jak rozumiem to jest poziom przylotowy z NS?).
    Na razie nigdzie. Tam powstaną nowe stanowiska kodu E, więc NS raczej będzie. Pytanie czy cały terminal zostanie włączony do NS, czy tylko poczekalnie i bramki będą wydzielone z możliwością "dynamicznej" zmiany S/NS.

Strona 52 z 61 PierwszyPierwszy ... 2 42 50 51 52 53 54 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •