VIDEO »   Spitfire RIAT 2024        GALERIA »   Zapraszamy do umieszczania zdjęć w naszej galerii   

Strona 58 z 61 PierwszyPierwszy ... 8 48 56 57 58 59 60 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,141 do 1,160 z 1215
Like Tree355Likes

Wątek: Rozbudowa EPWA: fotki, newsy, komentarze

  1. #1141
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Nowa strefa KB dla transferów NS->S po przylocie rękawowym (oraz dodatkowe kabiny SG)

  2. #1142

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Emir Zobacz posta
    Będzie to gotowe w Kwietniu 2020 dopiero
    Nie do końca, bo część już jest zrobiona i działa (patrz N2):


    Górna grafika już zrobiona, dolna będzie skończona do końca 2019 roku.


    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Nowa strefa KB dla transferów NS->S po przylocie rękawowym (oraz dodatkowe kabiny SG)
    Plus doszły bramki ABC na przylotach i odlotach.

    Dodatkowo od 18 lipca mamy wyprostowaną DK M3 (OpenStreetMap na górze już to potwierdza), nie ma już F, standów 44, 44A, 45, 46, 46L i 46R, za to pojawiła się DK J oraz standy 25 (pod Dreamlinera na Schengen), 25L i 25R zgodnie z:
    https://ais.pansa.pl/aip/aippliki/EP...019_094_en.pdf

    Jest to wykonywanie poniższego planu:


    Na koniec dorzucę jeszcze raz schemat planowanych etapów:
    pasazernagape and pb299 like this.

  3. #1143

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    A Ministerstwo Infrastruktury dało się już przekonać?

    Czy trzeba zlikwidować najpierw terminal VIP żeby się na własnej skórze dało przekonać?
    pasazernagape and Ztof like this.

  4. #1144

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    A Ministerstwo Infrastruktury dało się już przekonać?

    Czy trzeba zlikwidować najpierw terminal VIP żeby się na własnej skórze dało przekonać?
    Nie ma cały czas zgody MI, te materiały pochodzą z konferencji sprzed zarządzenia "dodatkowych analiz"...

  5. #1145

    Dołączył
    May 2011
    Mieszka w
    EPWA
    Pozdrawiam,
    Marcin

  6. #1146

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    'Pierwszym wiekszym przetargiem organizowanym' - co to oznacza, jest gdzies jakas mapa tej nowej plyty. Gdzie ona bedzie wybudowana ... czy to jest plyta pod planowanym wydluzenie pirsu poludniowego wzdluz DS 29?

  7. #1147

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    To nie jest "pierwszy większy przetarg" . Poza tym to nie będzie nowa płyta, tylko przebudowa istniejącej na północnym skraju lotniska i niestety nie ma to nic wspólnego z wydłużeniem pirsu.

  8. #1148

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Apron 1 jest na samym północnym końcu lotniska, przy hangarach (na lewo od siedziby LOTu patrząc od terminala).

    4 stanowiska kodu pełnego kodu C (max. B739) i 2 dla rozpiętości skrzydeł max. ATR72-600

    Także szału nie ma, ale dobrze, że cokolwiek.

  9. #1149

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Apron 1 jest na samym północnym końcu lotniska, przy hangarach (na lewo od siedziby LOTu patrząc od terminala).

    4 stanowiska kodu pełnego kodu C (max. B739) i 2 dla rozpiętości skrzydeł max. ATR72-600

    Także szału nie ma, ale dobrze, że cokolwiek.
    No i jeszcze 3 stanowiska kodu A, dla formalności.
    APRON 1 jest tutaj i wygląda tak:


    A będzie wyglądał tak:


    Na koniec smaczek w postaci projektu nowego oznakowania tego rejonu lotniska. Płyta wojskowa przechodzi z Z3, Z4, Z5 na T i T1, A0 zmienia się w A1, A1 zmienia się w W1, koniec z numerowaniem odcinków i na końcu jest projekt poszerzenia U przy terminalu o U Orange i U Blue, aczkolwiek nie wiem po co i czy się tam zmieści.


    Pewnie na koniec zostawili APRON 9. Ciekawe co tam wymyślą.

  10. #1150

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    No z U Orange i U Blue to jest ten pasek który PPL walcząc jak lew wywalczył od MON. Pewnie kat C się na nich miną, zawsze coś.
    T i T1 to jest pomysł wojska?

  11. #1151

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Najświeższy news to wybór Multiconsult jako inwestora zastępczego i prognozowany koniec robót poszerzających pirs północny i wydłużających południowy - 31 grudnia 2022.

    Także jeszcze co najmniej 3 sezony letnie... A Ministerstwo już się dało przekonać, że pękanie w szwach jest pękaniem w szwach?

    https://www.rynek-lotniczy.pl/wiadom...hC7yrETlJ1dDxA
    FilipBB likes this.

  12. #1152

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Jakoś Radom trzeba obstalować. Tak się kończy uprawianie irracjonalnej polityki.
    Mateusz Janiec likes this.

  13. #1153

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Najświeższy news to wybór Multiconsult jako inwestora zastępczego i prognozowany koniec robót poszerzających pirs północny i wydłużających południowy - 31 grudnia 2022.

    Także jeszcze co najmniej 3 sezony letnie...
    Przetarg na wybór inwestora zastępczego został ogłoszony w sierpniu zeszłego roku. Ofert mieszczących się w budżecie było sporo. Ale wybrali dopiero teraz. Tak im się spieszy.
    Ztof and Mateusz Janiec like this.

  14. #1154

    Dołączył
    Mar 2019

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    Przetarg na wybór inwestora zastępczego został ogłoszony w sierpniu zeszłego roku. Ofert mieszczących się w budżecie było sporo. Ale wybrali dopiero teraz. Tak im się spieszy.
    Moze nie bylo sensu wybierac inwestora zastepczego, jak inwestycja byla wstrzymana przez dodatkowe analizy.

    Wybor teraz moze swiadczyc, ze dodatkowe analizy sa juz zrobione i jest ponownie zielone swiatlo.

    A propos 3 lat: jak wygladalo planowane fazowanie prac dla, odpowiednio, pirsu polnocnego i poludniowego?
    Stoarn likes this.

  15. #1155

    Dołączył
    Mar 2019

    Domyślnie

    Dodam jeszcze jedno: ciekawe kiedy zostanie rozstrzygniete postepowanie na wykonanie dokumentacji projektowej, ogloszone w lutym tego roku. Zgodnie z SIWZ w ciagu 30 tygodni od podpisania tej umowy maja zostac przygotowane materialy przetargowe na postepowanie na wykonanie robot. Chyba tylko jedna oferta miescila sie w zalozonym przez zamawiajacego wynagrodzeniu.

  16. #1156

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    ktoś wie kiedy w końcu wystartują te nowe kabiny kontroli dokumentów dla przylotu rekawowego dla gejtow 25/26?

  17. #1157
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Działają.

  18. #1158

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    Czy podwójny wjazd na progu 29 już istnieje? Czy to ta inwestucja ostatnnio była oddana?

  19. #1159

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Mają to dokończyć do lutego.

  20. #1160

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie


    Polecamy

    Wiadomo coś już o dalszej rozbudowie i dodatkowych analizach które miały mieć finał w październiku?
    Kiedy można się spodziewać prac przy dalszej rozbudowie infrastruktury - tej airside jak i terminala pasażerskiego?
    Marek. likes this.

Strona 58 z 61 PierwszyPierwszy ... 8 48 56 57 58 59 60 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •