Na wschodzie jest tego trochę...
Air Baltic i CSA mocno tam zaznaczyły swoją obecność, teraz kawałek tortu chce zabrać dla siebie UIA, które już lata do Tbilisi, Almaty a w planach mają kolejne ( Taszkent i prawdopodobnie Duszanbe)
1. W GOT trochę Polaków mieszka, a połączenie W!ZZa to beznadzieja zupełna. Malev tam lata z powodzeniem, bo wozi ruch na Bałkany (w GOT jest duża mniejszość z Bałkanów). Godziny na ruch p2p są dużo lepsze niż u W!ZZa, ale na ruch tranzytowy są średnie - nastawiają się na Polskę, USA i zachodnią Europę widać... Tych godzin nie rozumiem.
2. Tallin i Bejrut to rozsądne naturalne połączenie z WAW.
3. Bratysławy nie rozumiem za bardzo.
A jeszcze bardziej interesuje mnie to dlaczego GOT ma być pewniejszy od Oslo, Bratysława od Kowna i dlaczego w ogóle nie ma żadnego kierunku na prawdziwy Wschód (Ukraina/Białoruś/Rosja/Gruzja/Armenia/Azerbejdżan and more)
Na wschodzie jest tego trochę...
Air Baltic i CSA mocno tam zaznaczyły swoją obecność, teraz kawałek tortu chce zabrać dla siebie UIA, które już lata do Tbilisi, Almaty a w planach mają kolejne ( Taszkent i prawdopodobnie Duszanbe)
Maxima debetur CracoviaE reverentia.
No jeszcze pozbyliśmy się Vuelinga i za chwilę Norwegiana z Kopenhagą.
Oprócz tego Danubewings raczej nie polata w lato do Popradu.
Dochodzą jeszcze dotkliwe straty z zeszłego roku.
Tak różowo to nie jest.
Poza tym RAM/Atlas Blue lata co roku w lato do Agadiru, różnicą jest tylko dostępnosc biletów do Casablanki w ruchu regularnym.
Wejście Lufthansy na MXP będzie oznaczało usunięcie rotacji na nocowanie LOTu. A Ateny z DY są co roku (nowością jest Majorka).
Ostatnio edytowane przez jubell ; 19-01-2010 o 17:43 Powód: Scalenie postów
Odejdą jeszcze FCO i CPH Norwegiana, TAT Danubewings.
Ale to dopiero początek roku, a sezon na kasowanie zaczyna się po wakacjach ...
TLL to powrót po niecałych dwóch latach, BEY też już był, a ATH to połączenie sezonowe Norwegiana (jak DBV czy bułgarskie i grackie) i ... BEY Lotu.
Więc patrząc z punktu widzenia Twojej statystyki:
Plusy:
W!ZZ - Treviso, Eindhoven, Barcelona
LOT - Tallinn (2 n o ile pamiętam w nazwie), Goteborg, Bratysława
Lufthansa - Mediolan
Royal Air Maroc - Casablanca
Minusy:
Aer Lingus - LGW,
Norwegian - CPH, FCO
Danubewings - TAT
Czyli na razie postęp jest.
BTW jak idzie Lotowi BEO na E145? Kiedy likwidowali poprzdnio TLL argumentem był właśnie zbyt duży koszt tej maszynki na trasie.
Generalnie na plus, choć dosyć mizernie. Ciekawe, czy kiedyś doczekamy się choćby rejsowych A330...
Pozdrawiam, Maciek.
NIE POLECIMY Z WARSZAWY DO RZYMU
Tanie linie lotnicze Norwegian zamykają kolejną trasę, z Warszawy do Rzymu - tak wynika z systemu rezerwacyjnego przewoźnika. Bilety można kupić tylko do 26 marca. Pozostałe rejsy Norwegian z Warszawy są dostępne po tej dacie.
To już kolejna trasa, jaką norweski przewoźnik kasuje z Warszawy. Wcześniej informowaliśmy o zawieszeniu rejsów do Kopenhagi.
Loty do Rzymu Fiumicino obecnie odbywają się dwa razy w tygodniu, w poniedziałki oraz piątki. Do włoskiej stolicy z Warszawy możemy polecieć także z innym tanim przewoźnikiem, Wizz Air - węgierski przewoźnik operuje na tej trasie 6 razy w tygodniu: we wtorki, środy, czwartki, piątki, soboty oraz niedziele.
Z Warszawy do Rzymu operuje oczywiście także nasz narodowy przewoźnik, PLL LOT oraz włoska Alitalia.
pasazer.com
NIE POLECIMY DO STUTTGARTU
Koniec lotów z Warszawy do Stuttgartu? - Germanwings skasował mój lot 2 i 4 kwietnia na trasie Stuttgart - Warszawa - Stuttgart. Czy to oznaka likwidacji połącznia? - pyta Łukasz Szyszka z Heidelbergu, poprzez platformę Daj znać!.
Loty z Warszawy do Stuttgartu dostępne są w systemie rezerwacyjnym linii Germanwings tylko do 28 marca. Próba rezerwacji po tym terminie kończy się komunikatem: "W wybranym okresie czasowym nie ma dostępnych lotów".
Wszystko wskazuje na to że przewoźnik rezygnuje z obsługi tej trasy. Germanwings latał do Stuttgartu cztery razy w tygodniu. Połączenie to zostało uruchomione w 2004 roku.
Rejsy z Warszawy do Kolonii/Bonn pozostają bez zmian i są dostępne w systemie rezerwacyjnym przewoźnika.
pasazer.com
To nam lotów do MXP przybywa, wg nieoficjalnych informacji na trasie WAW-MXP ma latac AirOne:
AP11 28-mar-10 31DEC2010 1234567 MXP 12.00 WAW 14.05 AP 320 2.05
Trochę za dużo tych lotów z Warszawy do Mediolanu (LOT, LH Italia, Air One + Wizz do Bergamo)
Jak wygląda lf na trasie Warszawa -Ryga by BT
Maxima debetur CracoviaE reverentia.
Wg pasazer.com Wizz uruchamia loty Warszawa-Madryt. Ciasno się robi na tej trasie, LOT miał kiedyś szanse na drugi lot dziennie, ale teraz mając Iberię i Wizz'a raczej nie ma szans. Jutro ma być rozkład
Jest rozkład, 2X, wtorki i soboty.
Zakładki