od 31.03.2016 bezpośrednie loty do Santander w poniedziałki i piątki od Wizzaira.
Wylot z WAW 16:30-19:45
Wylot z SDR 20:10-23:30
Wizzair poleci z lotniska Chopina do Izraela (Ejlat) i Danii (Billund).
Loty do Izraela rozpoczną się od 10 grudnia tego roku. Dni tygodnia, w których będą odbywały się rejsy to wtorki i soboty. Godziny lotów z Warszawy (7:20 – 12:20).
Loty do Danii rozpoczną się od 27 marca przyszłego roku. Dni tygodnia, w których będą odbywały się rejsy to poniedziałki i piątki. Godziny lotów z Warszawy (10:20 – 12:05).
Przeglądam właśnie wiadomości kolejowe i natknąłem się na taki cytat w Kurierze Kolejowym:
Tylko pytanie, na ile ta informacja jest prawdziwa i czy to z WAW czy WMI?Przewoźnik z grupy PKP chce zadbać o pasażerów zagranicznych, ponieważ obawia się, że straci ich na rzecz spółek lotniczych i autobusowych, które cały czas zabiegają o nowych klientów. Już od stycznia 2017 r. Ryanair uruchamia loty z Warszawy do Berlina, zaś Polski Bus zmierza oferować kursy do pięciu miast na Ukrainie.![]()
7 samolot w bazie i 7 nowych połączeń
Bukareszt
Kijów
Lamezii
Lyon
Nicea
Bratysława
Wilno
konferencja WIZZAir![]()
Zapowiada się kolejny rekordowy rok i XXX Plenum... Co gorsza nie widać żeby zarządzający się tym jakoś przejmował...
nie ma w wiosennym rozkładzie DY lotów do LGW...
Chyba się zwijają z tej trasy bo chyba już powinni wprowadzić do systemu....
Na SSC jakiś użytkownik z Tajlandii wrzucił info o przymiarkach Air Asia X
Thai AirAsia: pursuing expansion in China & India as rapid fleet & secondary base growth continues | CAPA - Centre for Aviation
"Thai AirAsia X is now considering the launch of services to Eastern Europe in 2017, resulting in an even more balanced hub for AirAsia at Bangkok Don Mueang. Mr Tassapon told CAPA that Budapest, Prague and Warsaw are under consideration."
.
Oby tylko po wejściu Air Asia x na trasie DMK-WAW THAI nieporzuciła swoich planów wejscia do WAW. OSOBISCIE wolał bym THAI w WAW i BKK a nie DMK
Z Bangkoku Don Meuang: Warszawa - 8093 km, Budapeszt - 8235 km, Praga - 8576 km.
Z perspektywy lowcosta, mogliby się jakoś z Wizzem dogadać i wysadzać paxów na najbliższym lotnisku
Chociaż zapewne BUD i PRG będą bardziej zabiegać, niż Okęcie, dla którego takie połączenie to może być operacyjnie tylko problem..
chyba lepiej sie dogadać na lepszych warunkach itd na BUD
DMK ma super dojazd. Pociąg, który zatrzymuje się, żeby przepuścić samochody, z podłogą przez którą widać tory, z wiatrakami jako klimatyzacją (plus otwarte drzwi) i czasem przejazdu ok. 1:40 (rozkładowy ok. 30 min.). Ale za to cena wynosi 50gr, zamiast bodaj ok. 7zl autobusem i ok. 70zl za taxi. Fajna przygoda takim czymś się przejechać, w Europie na najgorszej sieci kolejowej nie ma takiego standardu. Tak mi się spodobało, że potem jeszcze raz jechałem. Ale trzeci raz już chyba bym nie musiał
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Poza tym pod względem atrakcyjności turystycznej BUD i PRG niestety wyprzedzają WAW. Atutem Polski jest dużo większy rynek, ale mimo wszystko typuję, że Warszawa nie jest najsilniejszym kandydatem w tym zestawieniu. Dodatkowo Stoarn ma rację, w obecnej sytuacji Okęcie może okazać się mniej zabiegające niż Ruzyne czy Ferihegy.
Zakładki