W tej wersji z A350, przylot do WAW (wg OldMatrixa) ok. 9 rano (różnice w szczegółach), wylot z WAW ok. 20. Czy rzeczywiście ma stać bezczynnie tyle godzin? (Zresztą podobnie wygląda to dla wersji z 737.)
Ale nawet jeśli, to oby na jakimś *widocznym* stanowisku.
PS. No i, przy takich godzinach, bilet VIE-WAW lub WAW-VIE wymagałby nocowania w VIE. Ale, przynajmniej wg OldMatrixa, chyba nie mają praw do sprzedaży biletów VIE-WAW ani WAW-VIE.
No chyba żeby kupić bilet WAW-ADD a wysiąść w VIE (powiedzmy że byłby to dość drogi przelot WAW-VIE) - bo chyba załoga nie przetrzyma pasażera siłą? ("Kupiłeś do ADD to musisz polecieć do ADD".) Tak czy owak, przylot do VIE zapewne do części terminalu non-Schengen.
PS2. Ciekawe czy będzie startował z 29 czy z 33. Trasa dość niedługa jak na A350: ok. 6,5 godziny. No bo lądowania to chyba na 11 a nie na 15? (Oczywiście mowa o sytuacjach typowych, tzn. gdy któryś z pasów nie jest w remoncie/przeglądzie.)
Zakładki