Strona 71 z 71 PierwszyPierwszy ... 21 61 69 70 71
Pokaż wyniki od 1,401 do 1,418 z 1418
Like Tree512Likes

Wątek: EPWA/WAW Nowe i likwidowane połączenia

  1. #1401

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Oni tak robią od lat, polowanie na blondyny.

  2. #1402

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    Ethiopian od sezonu zimowego na A359 do WAW ze stopem w wiedniu zamiast w atenach z jednoczesnym ograniczeniem częstotliwości lotów z 4xweek do 3xweek.
    W tej wersji z A350, przylot do WAW (wg OldMatrixa) ok. 9 rano (różnice w szczegółach), wylot z WAW ok. 20. Czy rzeczywiście ma stać bezczynnie tyle godzin? (Zresztą podobnie wygląda to dla wersji z 737.)

    Ale nawet jeśli, to oby na jakimś *widocznym* stanowisku.

    PS. No i, przy takich godzinach, bilet VIE-WAW lub WAW-VIE wymagałby nocowania w VIE. Ale, przynajmniej wg OldMatrixa, chyba nie mają praw do sprzedaży biletów VIE-WAW ani WAW-VIE.

    No chyba żeby kupić bilet WAW-ADD a wysiąść w VIE (powiedzmy że byłby to dość drogi przelot WAW-VIE) - bo chyba załoga nie przetrzyma pasażera siłą? ("Kupiłeś do ADD to musisz polecieć do ADD".) Tak czy owak, przylot do VIE zapewne do części terminalu non-Schengen.

    PS2. Ciekawe czy będzie startował z 29 czy z 33. Trasa dość niedługa jak na A350: ok. 6,5 godziny. No bo lądowania to chyba na 11 a nie na 15? (Oczywiście mowa o sytuacjach typowych, tzn. gdy któryś z pasów nie jest w remoncie/przeglądzie.)
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 16-06-2024 o 01:11

  3. #1403

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    W tej wersji z A350, przylot do WAW (wg OldMatrixa) ok. 9 rano (różnice w szczegółach), wylot z WAW ok. 20. Czy rzeczywiście ma stać bezczynnie tyle godzin? (Zresztą podobnie wygląda to dla wersji z 737.)

    Ale nawet jeśli, to oby na jakimś *widocznym* stanowisku.

    PS. No i, przy takich godzinach, bilet VIE-WAW lub WAW-VIE wymagałby nocowania w VIE. Ale, przynajmniej wg OldMatrixa, chyba nie mają praw do sprzedaży biletów VIE-WAW ani WAW-VIE.

    No chyba żeby kupić bilet WAW-ADD a wysiąść w VIE (powiedzmy że byłby to dość drogi przelot WAW-VIE) - bo chyba załoga nie przetrzyma pasażera siłą? ("Kupiłeś do ADD to musisz polecieć do ADD".) Tak czy owak, przylot do VIE zapewne do części terminalu non-Schengen.

    PS2. Ciekawe czy będzie startował z 29 czy z 33. Trasa dość niedługa jak na A350: ok. 6,5 godziny. No bo lądowania to chyba na 11 a nie na 15? (Oczywiście mowa o sytuacjach typowych, tzn. gdy któryś z pasów nie jest w remoncie/przeglądzie.)
    Na wszystkich europejskich rejsach ET spędza na lotniskach po 10-12 między przylotem a odlotem, jest to związane z falą przylotową i odlotową na lotnisku w ADD co za tym idzie dogodnymi transferami dla pax tranzytowych. Jak się zakupi billet do ADD to nie ma możliwosci wyjścia w VIE, bagaż zostaje nadany do ADD i jest się na liscie pasazerów do ADD. Start raczej z 29 bo samolot będzie zatankowany tylko na lot do VIE, do lądowania w VIE musi być zachowana odpowiednia masa samolotu, gdyby w WAW był tankowany na lot do ADD to przed lądowaniem w VIE musiałby zrzucać paliwo, zatem działanie byłoby bezcelowe.

  4. #1404

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    Na wszystkich europejskich rejsach ET spędza na lotniskach po 10-12 między przylotem a odlotem, jest to związane z falą przylotową i odlotową na lotnisku w ADD co za tym idzie dogodnymi transferami dla pax tranzytowych. Jak się zakupi billet do ADD to nie ma możliwosci wyjścia w VIE, bagaż zostaje nadany do ADD i jest się na liscie pasazerów do ADD. Start raczej z 29 bo samolot będzie zatankowany tylko na lot do VIE, do lądowania w VIE musi być zachowana odpowiednia masa samolotu, gdyby w WAW był tankowany na lot do ADD to przed lądowaniem w VIE musiałby zrzucać paliwo, zatem działanie byłoby bezcelowe.
    Nie do końca jest to prawda. Jeśli drzwi samolotu będą otwarte, każdy pasażer może opuścić pokład. Nadany bagaż zostanie wyładowany. Linia lotnicza nie może zatrzymać pasażera siłą (zakładając, że drzwi samolotu są otwarte).

    Rok temu na locie do Tokyo w drodze do pasa kapitan zauważył problem z silnikiem, wróciliśmy do bramki, drzwi otwarte, połowa japończyków wysiadła... zostali poinformowani, że jeśli opuszczą pokład samolotu, to nie będą mogli wrócić na pokład. Bagaże tych, co opuścili pokład, zostały wyładowane.
    Canon likes this.
    Moje loty | Moje zdjęcia | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  5. #1405

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    FRA/EDDF

    Domyślnie

    Pojawił się raport koordynatora slotów na W24 a w nim takie kierunki jak AMM, JED, (GOI, CEB,HRI,CRG,RKT,MRU,ILD zapewne czartery),OPO,KTT
    Rafal likes this.

  6. #1406

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPPO/EPRZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Swiss Zobacz posta
    Pojawił się raport koordynatora slotów na W24 a w nim takie kierunki jak AMM, JED, (GOI, CEB,HRI,CRG,RKT,MRU,ILD zapewne czartery),OPO,KTT
    Gdzie ten raport jest dostępny?

  7. #1407

  8. #1408

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Od 7.10 flydubai 2xdaily do DXB.

  9. #1409
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Podobno Korean się przymierza do WAW ze zgodą na 4x w tygodniu.

    https://www.money.pl/gospodarka/lot-...21386560a.html
    frik likes this.

  10. #1410
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    Podobno Korean się przymierza do WAW ze zgodą na 4x w tygodniu.

    https://www.money.pl/gospodarka/lot-...21386560a.html
    Do tej pory najwygodniejsze loty w Y jakie miałem na długich dystansach (A330/B772). Fajnie jakby rzeczywiście weszli.
    no risk, no fun ;D


  11. #1411

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    Podobno Korean się przymierza do WAW ze zgodą na 4x w tygodniu.

    https://www.money.pl/gospodarka/lot-...21386560a.html
    Dodatkowo w tym artykule anonimowa osoba z PPL spekuluje, że może to być inne lotnisko np Wrocław. Nie wierze w to, jeżeli Korean Air zdecyduje się na Polskę może to być tylko WAW. WRO byłby sprzeczny z ich strategią, latają na główne lotniska hubowe nie do małych portów regionalnych.

  12. #1412
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Wg Wilka cały ruch z WRO-ICN <500 pax tygodniowo (w jedną stronę), nijak by się to nie spinało z 4 połączeniami - nawet zakładając wygryzienie LOT, to i tak spora część poleci z przesiadkami innymi liniami. Korean musiałby tutaj zakładać z 70% przesiadek na inne kierunki w Azji.

  13. #1413

    Dołączył
    Mar 2023

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    Dodatkowo w tym artykule anonimowa osoba z PPL spekuluje, że może to być inne lotnisko np Wrocław. Nie wierze w to, jeżeli Korean Air zdecyduje się na Polskę może to być tylko WAW. WRO byłby sprzeczny z ich strategią, latają na główne lotniska hubowe nie do małych portów regionalnych.
    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    Dodatkowo w tym artykule anonimowa osoba z PPL spekuluje, że może to być inne lotnisko np Wrocław. Nie wierze w to, jeżeli Korean Air zdecyduje się na Polskę może to być tylko WAW. WRO byłby sprzeczny z ich strategią, latają na główne lotniska hubowe nie do małych portów regionalnych.
    Biorac pod uwage wolumen turystyczny - chociaz biznesowy jest oczywiscie mniejszy - spokojnie moglby to byc tez KRK, ewentualnie fifth freedom (marzenie) ICN-KRK-WAW-ICN.

    @Kaspric

    Powolywanie sie na Wilka...No coz, kazdy ma osoby z branzy ktorym wierzy i ufa. Dla mnie Wilk jest co najwyzej partyjnym czarusiem o zerowej wiarygodnosci, ktory nie wytrzymal zderzenia z rzeczywistoscia w niedotowanych przez panstwo liniach. I to sa najmilsze komplementy jakie moge powiedziec na jego temat.

    Patrzac realnie na 99% bedzie to WAW.
    T0pek, Rafal and Mateusz Janiec like this.

  14. #1414

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez eltigre93 Zobacz posta
    Biorac pod uwage wolumen turystyczny - chociaz biznesowy jest oczywiscie mniejszy - spokojnie moglby to byc tez KRK, ewentualnie fifth freedom (marzenie) ICN-KRK-WAW-ICN.

    @Kaspric

    Powolywanie sie na Wilka...No coz, kazdy ma osoby z branzy ktorym wierzy i ufa. Dla mnie Wilk jest co najwyzej partyjnym czarusiem o zerowej wiarygodnosci, ktory nie wytrzymal zderzenia z rzeczywistoscia w niedotowanych przez panstwo liniach. I to sa najmilsze komplementy jakie moge powiedziec na jego temat.

    Patrzac realnie na 99% bedzie to WAW.
    KE nie robi lotów ze stopem. Połączenie ICN-KRK-WAW jest nierealne.

  15. #1415
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez eltigre93 Zobacz posta
    Biorac pod uwage wolumen turystyczny - chociaz biznesowy jest oczywiscie mniejszy - spokojnie moglby to byc tez KRK, ewentualnie fifth freedom (marzenie) ICN-KRK-WAW-ICN.

    @Kaspric

    Powolywanie sie na Wilka...No coz, kazdy ma osoby z branzy ktorym wierzy i ufa. Dla mnie Wilk jest co najwyzej partyjnym czarusiem o zerowej wiarygodnosci, ktory nie wytrzymal zderzenia z rzeczywistoscia w niedotowanych przez panstwo liniach. I to sa najmilsze komplementy jakie moge powiedziec na jego temat.

    Patrzac realnie na 99% bedzie to WAW.
    Wilk ma dostęp do danych, do których większość z nas nie ma.

  16. #1416

    Dołączył
    Mar 2023

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    KE nie robi lotów ze stopem. Połączenie ICN-KRK-WAW jest nierealne.
    Swego czasu SQ tez nie robilo, aczkolwiek zdaje sobie sprawe ze skrajnie niklego (rzedu promili) prawdopodobienstwa takiego zdarzenia, wyraznie zaznaczylem ze to marzenie.

    @Kaspric

    To tez zle swiadczy o LO (ze dalej ma dostep do danych z LO), PPL (ze dalej ma dostep do danych z PPL), nim samym (ze wykorzystuje publicznie wiedze ktore nie powinien upubliczniac). Ponadto, wazne jest tez to jak te dane interpretuje, a intepretuje je w sposob przedziwny. Nie jest jego zaleta ze ma "dostep do danych" - Kaczynski czy Ziobro tez maja. Mamy ich uznac za specjalistow, tylko z tego powodu? Dobrze tez ze zaznaczyles "wiekszosc".

    Tak tylko dodajmy ze KE mialo swego czasu loty fifth freedom, chocby VIE-ZRH albo LAX-GRU.
    Ostatnio edytowane przez frik ; 26-06-2024 o 12:09

  17. #1417
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Ja rozumiem, że Wilk wzbudza u wielu osób gorące emocje, ale przypominam, że ten wątek dotyczy nowych połączeń w WAW. OT posprzątany, proszę o powstrzymanie się od ciągnięcia go.
    Gabec and ItsMeOnly like this.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  18. #1418

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    EPLL

    Domyślnie


    Polecamy

    Już teraz widzimy, że Warszawa ma potencjał, by wykonywać stąd codziennie bezpośrednie loty do Addis Abeby Airbusem A350. I taki jest nasz cel. Myślę, że za rok o tej porze będziemy już latać z Warszawy do Etiopii bezpośrednio, bez międzylądowań – mówi w rozmowie z Fly4free.pl Lemma Yadecha, dyrektor handlowy linii Ethiopian Airlines.
    https://www.fly4free.pl/ethiopian-be...y-airbus-a350/

Strona 71 z 71 PierwszyPierwszy ... 21 61 69 70 71

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •