VIDEO »   Spitfire RIAT 2024        GALERIA »   Zapraszamy do umieszczania zdjęć w naszej galerii   

Strona 72 z 74 PierwszyPierwszy ... 22 62 70 71 72 73 74 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,421 do 1,440 z 1467
Like Tree539Likes

Wątek: EPWA/WAW Nowe i likwidowane połączenia

  1. #1421

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    W tym tygodniu swoją obecność pokazali przedstawiciele Korean Air na swoim 737BBJ. Uzgodniono wstepnie sloty i zgodny na loty bezpośrednie z Seulu. Pierwsze rejsy po nowym roku.
    Możliwe, że jeszcze sie pojawi przewoźnik z rejestracją na literę N.
    Gabec, frik, pawel111 and 2 others like this.

  2. #1422

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    FRA/EDDF

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marman_k Zobacz posta
    W tym tygodniu swoją obecność pokazali przedstawiciele Korean Air na swoim 737BBJ. Uzgodniono wstepnie sloty i zgodny na loty bezpośrednie z Seulu. Pierwsze rejsy po nowym roku.
    Możliwe, że jeszcze sie pojawi przewoźnik z rejestracją na literę N.
    Czyli Delta, United albo American

  3. #1423
    Awatar japas15002800

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    No to nieźle na rynek LOTowi wjadą, Seul ma duży potencjał, niewysycony to jeszcze pół biedy, bo LOT da radę, do USA też spory potencjał i pytanie jaka linia i jaka destynacja. Niemiło by było jakby to był IAD albo SFO, które LOT chce otworzyć. Najbardziej optymalne by było PHL - Americanem, ale chyba raczej na pewno będzie United do NY , być może na EWR patrząc po ich stronie internetowej gdzie mają dodane WAW.
    Poznań-Ławica&Kraków-Balice

  4. #1424

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    EPLL

    Domyślnie

    A ja mam nadzieję, że jak już wejdą, to na kierunek gdzie jeszcze nie ma bezpośredniego połączenia z WAW.
    Zamiast kolejnego EWR/JFK/ORD, niech to będzie IAD (UA) albo BOS (DL). LOT miał otworzyć IAD, BOS i nie otworzył, ich strata.
    No jeszcze teoretycznie może być ATL/DEN/IAH/DFW od DL/UA/AA ale to już abstrakcja

  5. #1425

    Dołączył
    Nov 2022

    Domyślnie

    Ja o połączenie LOTu z IAD do WAW prosiłem już od ładnych paru lat. W 2020 miałem nawet wykupiony bilet, ale klapa. LOT anulował i nigdy nie otworzył.

    Tak długie czekanie na otwarcie połączenia nie ma sensu. Konkurencja patrzy i wyprzedzi.

  6. #1426

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RICFlyer Zobacz posta
    Ja o połączenie LOTu z IAD do WAW prosiłem już od ładnych paru lat. W 2020 miałem nawet wykupiony bilet, ale klapa. LOT anulował i nigdy nie otworzył.

    Tak długie czekanie na otwarcie połączenia nie ma sensu. Konkurencja patrzy i wyprzedzi.
    Problemem jest „tylko” brak wolnych B787.

  7. #1427

    Dołączył
    Nov 2022

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Problemem jest „tylko” brak wolnych B787.
    Naprawdę nie można wyleasingować od kogoś? Czytałem że Norse airlines będzie zajmować się leasingiem swoich boeingów

  8. #1428
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez japas15002800 Zobacz posta
    Niemiło by było jakby to był IAD albo SFO, które LOT chce otworzyć. Najbardziej optymalne by było PHL - Americanem, ale chyba raczej na pewno będzie United do NY , być może na EWR patrząc po ich stronie internetowej gdzie mają dodane WAW.
    Bez obaw, nie będzie to IAD ani tym bardziej SFO (za daleko, za mało pasażerów).
    W takie połącznia może bawić się LOT.
    Tym bardziej że jeśli uruchomi połączenie linia z USA to będzie minimum 5x a może 7x week.

    Moim zdaniem pewniakiem jest American, który uderzy w serce LOTu, uruchamiając JFK albo ORD.
    Tym bardziej że chcieli uruchomić połączenie z ORD do KRK.

    Gdyby miał być to United to także nie będzie żadnych eksperymentów i uruchomią EWR.

    Jeśli Delta, moim zdaniem najmniej prawdopodobna linia do uruchomiliby JFK.

    Widzę już spore kłopoty LOTu, w sytuacji gdzie amerykanie przypomnieli sobie o Polsce i być może nie tylko WAW-ie.
    Pozdrawiam, Airliner

  9. #1429

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Ethiopian znowu zmienia samolot. Od zimy 789 nie A359.

  10. #1430
    Awatar japas15002800

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Ponoć WAW ma problemy z podpięciem rękawów do A350. Muszą je obsługiwać z płyty...
    Poznań-Ławica&Kraków-Balice

  11. #1431

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez japas15002800 Zobacz posta
    Ponoć WAW ma problemy z podpięciem rękawów do A350. Muszą je obsługiwać z płyty...
    A350 regularnie był obsługiwany przy rękawie kiedy Qatar przylatywał do WAW tym typem samolotu aż przyszedł przelom 2022/2023 roku i przeprowadzono remont płyty pps3 pomiędzy stanowiskami 10 i 15 i nagle stanowiska kontaktowe przestały mieć możliwość obsługi A350. To nie jest przypadek ze w zeszłym roku te parę dni kiedy Qatar przyleciał na A350 był zawsze obsługiwany na stanowisku oddalonym. W dni które latał 788/789 zawsze przy rękawie. Zatem podczas remontu płyty coś skopano.mimo że lotnisko deklaruje iż stanowiska 10 i 15 nadal mogą obsługiwać A350 to uważam że jest to nieprawda co pokazuje przypadek QR. Niemoc zarządzających lotniskiem jest porażająca. Tak samo jak od kilku lat nie potrafią wdrożyć procedur operacyjnych żeby na standzie 11 Gate 17/18N było obsługiwane coś większego od 788. Ten stand może obsługiwać także 789 ale dokuja tam max 788. I tak wygląda wszytko.

  12. #1432

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    EPLL

    Domyślnie

    edit: nie zauważyłem, że informacja już była podana wyżej. Delete

  13. #1433

    Dołączył
    Aug 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marman_k Zobacz posta
    W tym tygodniu swoją obecność pokazali przedstawiciele Korean Air na swoim 737BBJ. Uzgodniono wstepnie sloty i zgodny na loty bezpośrednie z Seulu. Pierwsze rejsy po nowym roku.
    Możliwe, że jeszcze sie pojawi przewoźnik z rejestracją na literę N.
    wlasnie zobaczylem jeta HL8222 Korean Air w POZ wiec moze to jakis wiekszy tour po Europie. Chociaz co mialby robic Korean w POZ?

  14. #1434
    PM
    PM jest nieaktywny
    Awatar PM

    Dołączył
    Oct 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MonteCarloYellow Zobacz posta
    wlasnie zobaczylem jeta HL8222 Korean Air w POZ wiec moze to jakis wiekszy tour po Europie. Chociaz co mialby robic Korean w POZ?
    Najprawdopodobniej wizytacja w fabryce Samsunga we Wronkach.
    Ostatnio edytowane przez PM ; 04-09-2024 o 14:28

  15. #1435

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Airliner Zobacz posta
    Moim zdaniem pewniakiem jest American, który uderzy w serce LOTu, uruchamiając JFK albo ORD.
    Tym bardziej że chcieli uruchomić połączenie z ORD do KRK.
    No właśnie miałem pytać: czy wiadomo coś o rejsach AA ORD-KRK-ORD? Miały się zacząć w maju 2020 r., no ale się nie zaczęły - a potem mówiło się że sam pomysł nie upadł, tylko w grę wchodzi dopiero rok 2025. No a do niego już jakby bliżej niż dalej...

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    Ethiopian znowu zmienia samolot. Od zimy 789 nie A359.
    Bez ironii: od zimy w znaczeniu: od grudnia/stycznia, czy od zimy tzn. od końca października (2024)? Czyli że zmienią 738 od razu na 787?

    Cytat Zamieszczone przez japas15002800 Zobacz posta
    Ponoć WAW ma problemy z podpięciem rękawów do A350. Muszą je obsługiwać z płyty...
    Ale przecież są (l.mn.?) stanowiska obsługujące 773 EK? Czy może są/jest zajęte "na stałe" przez EK właśnie?

  16. #1436

    Dołączył
    Aug 2013
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    AA jutro ogłasza nowości na S25 ale patrząc na wskazówki zamieszczone na filmiku (insta i X) nie będzie nic z Polski

  17. #1437

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Bez ironii: od zimy w znaczeniu: od grudnia/stycznia, czy od zimy tzn. od końca października (2024)? Czyli że zmienią 738 od razu na 787?
    W świecie lotniczym masz rozkład letni i rozkład zimowy, zmiana rozkładu następuje na koniec października i na koniec marca (zwykle w ten sam weekend, co zmiana czasu). Więc podejrzewam, że autor popełnił skrót myślowy i "od zimy" oznacza "od rozkładu zimowego".

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Ale przecież są (l.mn.?) stanowiska obsługujące 773 EK? Czy może są/jest zajęte "na stałe" przez EK właśnie?
    Stanowisko musi być certyfikowane pod konkretny typ samolotu, więc A350 nie moża zaparkować tam, gdzie parkuje B773/B77W.
    Moje loty | Moje zdjęcia | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  18. #1438

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Stanowisko musi być certyfikowane pod konkretny typ samolotu, więc A350 nie moża zaparkować tam, gdzie parkuje B773/B77W.
    Czyli, jak to często bywa, "to nie jest takie proste"...

    A co do tego że DL i UA uruchamiałyby, jeśli już, połączenia NYC-WAW-NYC a nie np. IAD-WAW-IAD... no to może chociaż wszedłby jakiś element pojedynku na ceny. Ale mogliby przynajmniej tak ustawić te ewentualne rejsy, żeby *wyloty* z WAW były *rano* (powiedzmy ok. 9), tak aby potem dało się w NYC złapać połączenia na rejsy wewnętrzne w ten sposób żeby dolecieć do tych miejsc docelowych około 16 czy 17 a nie 22 czy 23...

    Inne huby tych linii (skoro nawet IAD nie) pewnie jeszcze mniej prawdopodobne... Może np. DEN, i (masowe) loty w zimie na narty, a w lecie na górskie wędrówki i w ogóle zwiedzanie okolicy? Być może Góry Skaliste (oraz Aspen czy Colorado Springs) nie byłyby tak łatwe do zadeptania jak Tatry i Zakopane? (Miałem dać smileya, ale...)
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 04-09-2024 o 19:58

  19. #1439

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    EPLL

    Domyślnie

    Realnie zero szans na jakieś DEN/IAH/DFW itd.
    Jak prześledzi się siatki połączeń UA/AA/DL, to od razu widać prawidłowość: nie ma w Europie takiego portu, do którego lataliby z głębi kraju, a który jednocześnie nie ma połączeń ze wschodniego wybrzeża.
    Innymi słowy, takie UA otwiera sobie połączenia do EU z EWR/IAD/ORD. Dopiero później może dorzucą SFO/IAH/DEN, ale to raczej nie do portów trzeciorzędnych. Od S24 otworzyli przykładowo SFO-BCN.

  20. #1440
    Awatar japas15002800

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    Znaczy AA to raczej nie będzie, oni pewnie będą chcieli jeśli już to odpalić KRK-ORD kiedyś... najbliżej wejścia do WAW z racji sojuszu będzie pewnie UA z lotami na EWR, gdzie LOT nie lata zwłaszcza zimą tam tak często z Polski, a patrząc po cenach z chociażby z BER to może być konkurencyjny cenowo, przy niższej jakości produktu (najniższe taryfy w stylu Ryanaira plus stare samoloty). Zdziwię się jeśli pojawi się Delta, albo United do ORD lub IAD (tutaj myślę, że jest cień szansy, ale dalej dużo mniejsze prawdopodobieństwo niż do EWR). Wcześniej brałem możliwość odpalenia PHL od AA, ale wychodzi, że to nie to.

    https://ibb.co/S7Xd39H - info na stronie United - niby powiązane z LOT, ale są dane lotniska. A LOT też lata do Krakowa i Rzeszowa, a tego już nie ma..
    Poznań-Ławica&Kraków-Balice

Strona 72 z 74 PierwszyPierwszy ... 22 62 70 71 72 73 74 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •