A przy okazji, czy można zmienić nazwę tematu na Air Canada bo Rouge już nie jest aktualne.
A przy okazji, czy można zmienić nazwę tematu na Air Canada bo Rouge już nie jest aktualne.
18:35 Toronto (YYZ) to 09:10 Warsaw (WAW) - 8hr35m + 1 Day
Operated by Air Canada
AC 826 (Aircraft Type: 767-300ER) Operated by Air Canada
Tak, żeby rozwiać wątpliwości...
Od czerwca ma być na 787. Źródło z AC.
rozumiem fascynacje 787 i fajnie by było ale jest co jest i moje pytanie brzmi czy coś z ich 767 jest nie halo?
ogólnie AC ma fajny produkt w C i chyba dobra alternatywa dla LOTu, którego ceny w C są z kosmosu na loty dalej w US,nie mówiąc o godzinach przylotu do USA czy CAN uniemożliwiając rozsądne przesiadki.
Michal
Wczorajsza Air Canada ma AOG, a w drodze rejsowy ACA826 i zastepczy ACa7060. 3 AC w WAW kolo 10.00
Przeglądałem sobie dzisiaj z ciekawości historię lotów i zauważyłem, że AC 826 (YYZ-WAW) 9 sierpnia niby wystartował 1,5 godziny przed czasem. Jest to możliwe? Pytam, bo wylot przed czasem już miewałem kilka razy, ale z 1,5h się jeszcze nie spotkałem !
Sezon 2019 bedzie na 787/A330 ze wskazaniem na 787. Wszystkie 767 odchodzą w październiku do historii w AC. Info od przedstawiciela linii
Poważnie liczyli na tej trasie na biznes? Linia istnieje od 90 lat a są naiwni jakby założyli ta linię wczoraj i dopiero co zaczęli latać. Połączenie WAW-YYZ to połączenie typowo dla polonusow zza wielkiej wody a nie nastawione na podróżnych w klasie biznes.
Domyślam sie dlaczego AC wrzuciła na trase do WAW swoją pełną markę a nie Rouge w tym roku. Z powodu operowania na tej samej trasie przez LOT.
Inne porty lotnicze w naszym regionie Praga, Budapeszt,Bukareszt, Zagrzeb a nawet takie lepsze lotniska jak Wenecja czy Machester nie mają innego połączenia poza Rouge do Kanady. Tutaj chcieli trochę pokonkurować z LOTem lepszą marką. Czy im wyszło? Okaże się. Przeglądałem właśnie ich konfigurację samolotów na ich stronie. Powrót do Rouge to byłby strzał w kolano moim zdanim. Najlepszy na tą trasę jezeli chodzi o konfigurację siedzeń jest ich 788. Tylko 5 rzędów biznesu reszta ekonomik. Idealny. 767 ma 8 rzędów biznesu i reszta ekonomik. Zatem mam nadzieję że w przyszłym roku wyśla 788.
Ostatnio edytowane przez frik ; 28-09-2018 o 00:35
Możesz nie mieć racji. Nie widziałes nazwisk osób lecących Air Canadą i gdzie leciały, zapewniam, że nie są to destynacje dla Polonusów, czasem dopiero z tego rejsu dowiaduje się o istnieniu takiego czy innego lotniska w Kanadzie. Ponad połowa bagaży to transfery, a ponad połowa z nich to USA ale nie tylko. Takiej ilości przesiadek to nawet LO041 ani LO001 nie mają łącznie jeśli lecą tego samego dnia. A biznes, mam wrażenie że ludzie nie latają w biznesie dla stricte wygody tylko oczekują pełniejszego produktu, dlatego jestem pewien, że gdyby latał B788 lub nawet B789 to biznes byłby "zawalony" pod korek.
Zakładki