VIDEO »   Spitfire RIAT 2024        GALERIA »   Zapraszamy do umieszczania zdjęć w naszej galerii   

Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 80 z 97
Like Tree50Likes

Wątek: AC Rouge otwiera loty YYZ-WAW od czerwca '16

  1. #61

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie


    Polecamy

    Wygląda na to że od sezonu lato 2019 AC puści do WAW 788 lub A330. Pięć z sześciu 767 ma opuścić flotę.
    maciek krk, pawel111 and Janecki like this.

  2. #62

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    A przy okazji, czy można zmienić nazwę tematu na Air Canada bo Rouge już nie jest aktualne.

  3. #63

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janek Zobacz posta
    A przy okazji, czy można zmienić nazwę tematu na Air Canada bo Rouge już nie jest aktualne.
    No ale to jednak AC Rouge rozpoczynal te rejsy w tytulowym czasie.

    A swoją drogą, mogliby latac z YUL. W ten sposob *uzupelniliby* oferte (dla) Okecia. Niby dla pasazera bezposrednia konkurencja bywa korzystna, ale...
    pawel111 and Stoarn like this.

  4. #64

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    18:35 Toronto (YYZ) to 09:10 Warsaw (WAW) - 8hr35m + 1 Day
    Operated by Air Canada
    AC 826 (Aircraft Type: 767-300ER) Operated by Air Canada

    Tak, żeby rozwiać wątpliwości...

    A319(3) A320(12) A321(4) A332 A346(2) B733(4) B735 B73N B738(8) B763 B772 B77W(2) B788 C130 CRJ2 CRJ9 E170(2) E175 F100

  5. #65
    JeV
    JeV jest nieaktywny

    Dołączył
    Jun 2007

    Domyślnie

    Od czerwca ma być na 787. Źródło z AC.

  6. #66

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez JeV Zobacz posta
    Od czerwca ma być na 787. Źródło z AC.
    No to wejdź sobie na system rezerwacji i zobacz. Nie będę sprawdzał wszystkich, ale jak na razie 100% trafień to 763.

    A319(3) A320(12) A321(4) A332 A346(2) B733(4) B735 B73N B738(8) B763 B772 B77W(2) B788 C130 CRJ2 CRJ9 E170(2) E175 F100

  7. #67

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    rozumiem fascynacje 787 i fajnie by było ale jest co jest i moje pytanie brzmi czy coś z ich 767 jest nie halo?
    ogólnie AC ma fajny produkt w C i chyba dobra alternatywa dla LOTu, którego ceny w C są z kosmosu na loty dalej w US,nie mówiąc o godzinach przylotu do USA czy CAN uniemożliwiając rozsądne przesiadki.
    Michal


  8. #68

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Wczorajsza Air Canada ma AOG, a w drodze rejsowy ACA826 i zastepczy ACa7060. 3 AC w WAW kolo 10.00

  9. #69
    Awatar pawel111

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    Wrocław/ Ludwikowice

    Domyślnie

    Przeglądałem sobie dzisiaj z ciekawości historię lotów i zauważyłem, że AC 826 (YYZ-WAW) 9 sierpnia niby wystartował 1,5 godziny przed czasem. Jest to możliwe? Pytam, bo wylot przed czasem już miewałem kilka razy, ale z 1,5h się jeszcze nie spotkałem !

  10. #70

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Sezon 2019 bedzie na 787/A330 ze wskazaniem na 787. Wszystkie 767 odchodzą w październiku do historii w AC. Info od przedstawiciela linii
    pawel111 and Stoarn like this.

  11. #71

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marman_k Zobacz posta
    Sezon 2019 bedzie na 787/A330 ze wskazaniem na 787. Wszystkie 767 odchodzą w październiku do historii w AC. Info od przedstawiciela linii
    Wikipedia podaje że ostatnie 767 schodzą z floty pod koniec 2019. Na ten moment na przyszły sezon AC do WAW jest wpisany 767, jak będzie to się okaże.

  12. #72
    Awatar urban787

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Jutro Air Canada B777-300ER , C-FIUV bedzie na rejsie AC826.
    emixx likes this.

  13. #73

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez urban787 Zobacz posta
    Jutro Air Canada B777-300ER , C-FIUV bedzie na rejsie AC826.
    Jutro ostatni rejs w tym roku.

  14. #74
    Awatar urban787

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    Jutro ostatni rejs w tym roku.
    Dzisiaj mial byc ostatni,ale skasowali lot.
    Jutro przylot zgodnie z rozkladem,a wylot wieczorem.
    A od przyszlego sezonu prawdopodobnie wraca Canada Rouge

  15. #75

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez urban787 Zobacz posta
    Dzisiaj mial byc ostatni,ale skasowali lot.
    Jutro przylot zgodnie z rozkladem,a wylot wieczorem.
    A od przyszlego sezonu prawdopodobnie wraca Canada Rouge
    Jeden ma info że od przyszłego sezonu AC na 787/330. Drugi że wraca Rouge. Zdecydujcie się. Powrót Rouge to byłaby najgorsza wiadomość.

  16. #76
    Awatar urban787

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    Powrót Rouge to byłaby najgorsza wiadomość.
    Podobno w biznesie powietrze tylko latalo. Slyszalem to juz ze dwa miesiace temu. Ale jak bedzie? Zobaczymy

  17. #77

    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez urban787 Zobacz posta
    Podobno w biznesie powietrze tylko latalo. Slyszalem to juz ze dwa miesiace temu. Ale jak bedzie? Zobaczymy
    Poważnie liczyli na tej trasie na biznes? Linia istnieje od 90 lat a są naiwni jakby założyli ta linię wczoraj i dopiero co zaczęli latać. Połączenie WAW-YYZ to połączenie typowo dla polonusow zza wielkiej wody a nie nastawione na podróżnych w klasie biznes.

    Domyślam sie dlaczego AC wrzuciła na trase do WAW swoją pełną markę a nie Rouge w tym roku. Z powodu operowania na tej samej trasie przez LOT.
    Inne porty lotnicze w naszym regionie Praga, Budapeszt,Bukareszt, Zagrzeb a nawet takie lepsze lotniska jak Wenecja czy Machester nie mają innego połączenia poza Rouge do Kanady. Tutaj chcieli trochę pokonkurować z LOTem lepszą marką. Czy im wyszło? Okaże się. Przeglądałem właśnie ich konfigurację samolotów na ich stronie. Powrót do Rouge to byłby strzał w kolano moim zdanim. Najlepszy na tą trasę jezeli chodzi o konfigurację siedzeń jest ich 788. Tylko 5 rzędów biznesu reszta ekonomik. Idealny. 767 ma 8 rzędów biznesu i reszta ekonomik. Zatem mam nadzieję że w przyszłym roku wyśla 788.
    Ostatnio edytowane przez frik ; 28-09-2018 o 00:35

  18. #78

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    Zatem mam nadzieję że w przyszłym roku wyśla 788.
    Skoro o nadziejach, to sie powtórzę: mogliby zamiast/obok YYZ-WAW-YYZ uruchomic YUL-WAW-YUL. Choćby i w klasie Rouge (na początek?).

  19. #79

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    111

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez emixx Zobacz posta
    oważnie liczyli na tej trasie na biznes? Linia istnieje od 90 lat a są naiwni jakby założyli ta linię wczoraj i dopiero co zaczęli latać. Połączenie WAW-YYZ to połączenie typowo dla polonusow zza wielkiej wody a nie nastawione na podróżnych w klasie biznes.
    Możesz nie mieć racji. Nie widziałes nazwisk osób lecących Air Canadą i gdzie leciały, zapewniam, że nie są to destynacje dla Polonusów, czasem dopiero z tego rejsu dowiaduje się o istnieniu takiego czy innego lotniska w Kanadzie. Ponad połowa bagaży to transfery, a ponad połowa z nich to USA ale nie tylko. Takiej ilości przesiadek to nawet LO041 ani LO001 nie mają łącznie jeśli lecą tego samego dnia. A biznes, mam wrażenie że ludzie nie latają w biznesie dla stricte wygody tylko oczekują pełniejszego produktu, dlatego jestem pewien, że gdyby latał B788 lub nawet B789 to biznes byłby "zawalony" pod korek.

  20. #80

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    A czy wie ktoś może czemu ostatni lot (na 773) poleciał opóźniony aż 13h?


Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 OstatniOstatni

LinkBacks (?)


Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •