A w piątek pod wieczór ?
Wieczornego MD11 teraz nie ma w zamian za niego przylatuje rano B752 i jest do godzin wieczornych. MD11 jest teraz tylko na porannej rotacji od wtorku do piątku
5 kwietnia pojawiła się informacja, że w ciągu kilku najbliższych tygodni UPS wycofa z Warszawy MD-11
jeśli dobrze liczę to od tamtej daty mija 12 tydzień, a właśnie MD-11 wystartował z WAW do HKG
czy ktoś posiada info o dokładniejszym, realnym terminie wycofania MD-11 oraz czy wiadomo co będzie w zamian?
Mówi się o 747 od sierpnia, najpierw na przemian z MD-11, potem na stałe: http://lotnictwo.net.pl/5-poszczegol...ml#post1287477 Pytanie na ile to pewne .
Na lewo i prawo są artykuły na ten temat. MD-11 wycofany z Wawki.
i w jednej z takich publikacji napisano: "Ekspansja jest częścią transformacji globalnej sieci logistycznej UPS, która każdego dnia transportuje trzy procent światowego PKB."
czy potrafi ktoś dotrzeć i jeśli tak to czy mógłby podrzucić szczegółowe statystyki na ten temat? (którzy inni najwięksi gracze jaki konkretnie kawałek tego tortu wzięli dla siebie?)
Nie wydaje się to możliwe. 3% światowego PKB dziennie to znaczy, że rocznie trzeba przewieźć ładunki wartości 365*0,03*(światowe PKB) = 10,95*(światowe PKB). Przyjmując światowe PKB na poziomie 80 bilionów (polskich "bilionów", znaczy 10 i 12 zer) oznaczałoby to roczny transport ładunków wartych 876 bln USD.
Wg raportu:
https://pressroom.ups.com/assets/pdf...ual_Report.pdf
średnia dzienna liczba przesyłek UPS łącznie na rynku wewnętrznym USA i międzynarodowo to ok. 20 tys. (rocznie przyjmijmy 7 mln 300 tys.). Przy tej liczbie przesyłek rocznie oznaczałoby to wartość każdej na poziomie 120 mln USD. Absurd - chyba że się gdzieś istotnie pomyliłem.
Pozdrawiam,
Marcin
3% światowego PKB wozonego z miejsca na miejsce, i od razu pasuje.
A jakie to jest "PKB wożone"?
Zakładki