VIDEO »   Spitfire RIAT 2024        GALERIA »   Zapraszamy do umieszczania zdjęć w naszej galerii   

Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 86
Like Tree46Likes

Wątek: Ograniczenie lotów nocnych

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007

    Exclamation Ograniczenie lotów nocnych


    Polecamy

    Dziś przegłosowane zostało wprowadzenie ograniczeń nocnych na lato 2018 dla EPWA

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez macx Zobacz posta
    Dziś przegłosowane zostało wprowadzenie ograniczeń nocnych na lato 2018 dla EPWA
    chyba nie na tylko od lata 2018 ... bo to już tak zostanie (stety/niestety jak kto woli)

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez passenger57 Zobacz posta
    chyba nie na tylko od lata 2018 ... bo to już tak zostanie (stety/niestety jak kto woli)
    Teoretycznie na 2018 ale rzeczywiście w praktyce powinniśmy pisać od 2018 do końca funkcjonowanie Okęcia....
    Gwoli zgodności z procedurami teraz to jeszcze musi klepnąć ministerstwo ale to już formalność...

  4. #4

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    No to się skończą późne powroty W6. Być może zaczną bardziej eksperymentować z nocnymi rotacjami, jak to ma miejsce w przypadku Portugalii :-)

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    I jak te ograniczenia beda wygladac?

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    W skrócie:
    Nie masz juz slotów na ARR i DEP pomiędzy 2330 a 0530.
    Nie ma przebazowań.
    Jedyne co jest dopuszczone do rejsy HEAD, STATE, GARDA, emergency, HUM, HOSP, SAR i rejsy rozkładowe ( czyli np.: mające STD przed 2330) które są DLY z przyczyn, które są akceptowalne.

  7. #7
    Awatar cohontes

    Dołączył
    Jun 2007

    Domyślnie

    A możesz powiedzieć jakie przyczyny są akceptowalne a jakie mogą nie przejść?
    UL908 UL619* UM984 UL986 UT710 UL623 UP193* UT709 UQ10

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cohontes Zobacz posta
    A możesz powiedzieć jakie przyczyny są akceptowalne a jakie mogą nie przejść?
    Te które Zarządzający ( czyli PPL ) uzna za akceptowalne I pisze to całkowicie serio.

  9. #9

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    To jest generalnie do oprotestowania, lotnisko jest użytku publicznego i jeżeli nie ma wyroku sądu który miałby ograniczyć tego typu operacje to pozwalanie na latanie 22-2330 oraz 05-06 jest jawnym faworyzowaniem tych przewoźników którzy mają wtedy zaplanowany rozkład przy blokowaniu pozostałych latających w innych godzinach. Ale to typowe urzędnicze działanie w Polsce - zabraniam czegoś a jak nie pasuje to możemy iść do sądu, przegram na koszt podatnika.

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    To jest generalnie do oprotestowania, lotnisko jest użytku publicznego i jeżeli nie ma wyroku sądu który miałby ograniczyć tego typu operacje to pozwalanie na latanie 22-2330 oraz 05-06 jest jawnym faworyzowaniem tych przewoźników którzy mają wtedy zaplanowany rozkład przy blokowaniu pozostałych latających w innych godzinach. Ale to typowe urzędnicze działanie w Polsce - zabraniam czegoś a jak nie pasuje to możemy iść do sądu, przegram na koszt podatnika.
    Co do ograniczenia liczby operacji to podstawą są normy hałasowe i decyzje Sejmiku Województwa ( a te wynikają z przekroczonych norm i skarg mieszkańców ) i to zamyka temat samych ograniczeń. Temat ad hoc wpuszczania mam przeczucie, że nie będzie stanowił problemu jeżeli STD/STA będzie przed wyznaczonymi godzinami.

  11. #11

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Uchwała sejmiku nic nie mówi o całkowitym zakazie latania w jakichś tam godzinach, a LOT jeszcze tego ograniczenia pożałuje kiedy nie będzie możliwości powrotu połowy opóźnionej późnowieczornej fali do bazy.
    GoldenDave likes this.

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Uchwała sejmiku nic nie mówi o całkowitym zakazie latania w jakichś tam godzinach, a LOT jeszcze tego ograniczenia pożałuje kiedy nie będzie możliwości powrotu połowy opóźnionej późnowieczornej fali do bazy.
    Jeżeli operacja jest zaplanowana i przewoźnik zrobił wszystko co jest możliwe aby zminimalizować opóźnienie i zmieścić się do 2330 to ten samolot zostanie wpuszczony. Nie sądzę aby mieli żałować

  13. #13

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Pożyjemy, zobaczymy.

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Była tylko jedna linia lotnicza za...

  15. #15

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    a LOT jeszcze tego ograniczenia pożałuje kiedy nie będzie możliwości powrotu połowy opóźnionej późnowieczornej fali do bazy.
    LOT raczej nie pożałuje - każdą maszynę opóźnioną mu przyjmą .

    Adam

  16. #16
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    Wszystkie LOTowskie zgodnie z rozkladem startuja/laduja przed cisza nocną (nawet jak będą opoznione to je puszcza). Gorzej ma np SAS CPH 2300 WAW 0020

    tapnięte z paczkomatu

  17. #17

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    A masz na to kwit, czy tak Ci się wydaje?

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    no i to:
    https://www.pb.pl/czartery-nie-chca-do-modlina-872987

    Nadal nie ma pomysły gdzie wrzucić czartery i LCC z WAW - WMI, RDO czy LCJ ?
    Moim zdaniem trzeba podzielić ruch z WAW na LCJ i WMI jednocześnie rozbudowując WMI i zmieniając poziom dopłat do paxa dla np.: ENT, W6, P7 do poziomu FR czyli 6pln/1osoba.

  19. #19

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez macx Zobacz posta
    no i to:
    https://www.pb.pl/czartery-nie-chca-do-modlina-872987

    Nadal nie ma pomysły gdzie wrzucić czartery i LCC z WAW - WMI, RDO czy LCJ ?
    Moim zdaniem trzeba podzielić ruch z WAW na LCJ i WMI jednocześnie rozbudowując WMI i zmieniając poziom dopłat do paxa dla np.: ENT, W6, P7 do poziomu FR czyli 6pln/1osoba.
    A jak chcesz to zrobić? Rozporządzeniem z mocą ustawy o relokacji ruchu nie rozkładowego? Ten temat był omawiany wiele razy, proponuję lekturę wcześniejszych postów. O rozbudowie WMI w kontekście relacji PPL-Samorząd też.

  20. #20

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Nocny ban należałoby jeszcze bardziej rozciągnąć, tzn do 6:00 i zaorane

    Bo między 5:30 a 6:00 to tylko czartery latają chyba. Wizz parę minutek jeden lot przesunie...

Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •