W skrócie:
Nie masz juz slotów na ARR i DEP pomiędzy 2330 a 0530.
Nie ma przebazowań.
Jedyne co jest dopuszczone do rejsy HEAD, STATE, GARDA, emergency, HUM, HOSP, SAR i rejsy rozkładowe ( czyli np.: mające STD przed 2330) które są DLY z przyczyn, które są akceptowalne.
A możesz powiedzieć jakie przyczyny są akceptowalne a jakie mogą nie przejść?
UL908 UL619* UM984 UL986 UT710 UL623 UP193* UT709 UQ10
To jest generalnie do oprotestowania, lotnisko jest użytku publicznego i jeżeli nie ma wyroku sądu który miałby ograniczyć tego typu operacje to pozwalanie na latanie 22-2330 oraz 05-06 jest jawnym faworyzowaniem tych przewoźników którzy mają wtedy zaplanowany rozkład przy blokowaniu pozostałych latających w innych godzinach. Ale to typowe urzędnicze działanie w Polsce - zabraniam czegoś a jak nie pasuje to możemy iść do sądu, przegram na koszt podatnika.
Co do ograniczenia liczby operacji to podstawą są normy hałasowe i decyzje Sejmiku Województwa ( a te wynikają z przekroczonych norm i skarg mieszkańców ) i to zamyka temat samych ograniczeń. Temat ad hoc wpuszczania mam przeczucie, że nie będzie stanowił problemu jeżeli STD/STA będzie przed wyznaczonymi godzinami.
Uchwała sejmiku nic nie mówi o całkowitym zakazie latania w jakichś tam godzinach, a LOT jeszcze tego ograniczenia pożałuje kiedy nie będzie możliwości powrotu połowy opóźnionej późnowieczornej fali do bazy.
Pożyjemy, zobaczymy.
Była tylko jedna linia lotnicza za...
Wszystkie LOTowskie zgodnie z rozkladem startuja/laduja przed cisza nocną (nawet jak będą opoznione to je puszcza). Gorzej ma np SAS CPH 2300 WAW 0020
tapnięte z paczkomatu
A masz na to kwit, czy tak Ci się wydaje?
no i to:
https://www.pb.pl/czartery-nie-chca-do-modlina-872987
Nadal nie ma pomysły gdzie wrzucić czartery i LCC z WAW - WMI, RDO czy LCJ ?
Moim zdaniem trzeba podzielić ruch z WAW na LCJ i WMI jednocześnie rozbudowując WMI i zmieniając poziom dopłat do paxa dla np.: ENT, W6, P7 do poziomu FR czyli 6pln/1osoba.
Zakładki