Leci 16+02
TF-AMP
Stand 66, DEP17:00
SP-LNK E195; czyżby miał zawrócić do WAW ? /planowo miał lecieć do Genewy/ - holding
inne ptaszki też w holdingu - ...............
-------------
wyszło szydło .............
mgła dała się we znaki
ale ta Genewa ???
ale co se kółek nakręcił, to jego
https://zapodaj.net/c49cb48c74fd1.png.html
Pozdrawiam:
Mentos
?
https://zapodaj.net/images/82c933238688e.png
czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć dlaczego tak?
ENT251 podchodzi na WAW, nie ląduje, krąży aż w końcu ląduje na WMI
EZS38JK miał lądować na KRK, ale nie wylądował i przyleciał do... WAW
natomiast LOT152 z TLV miał lądować na WAW, ale odesłany do... RZE
po prostu dziwi mnie, że jeden samolot kierują z KRK do WAW, a jednocześnie inne odsyłają (tak jak mówisz - z WAW na WMI lepiej, ale gorzej jak zawrócił do RZE)
poza tym dlaczego Enter od razu nie lądował tylko się kręcił i finalnie padło na WMI - czekał na swoją kolej, ale się nie mógł doczekać, więc taka decyzja? może paliwa nie za wiele na dalsze kręcenie?
Pamiętaj, że minima to suma trzech minimów - lotniska, samolotu i załogi. Jak załoga nie ma cat2, to nie siądzie. Jak samolot jest świeżo po wejściu do służby, to też może nie mieć np. all weather capability (nie pamiętam tylko, czy tyczy całej Cat3, czy tylko b/c).
Najpierw czekali, czy może nie zdmuchnie albo lekko się nie podniesie (mogły być takie prognozy, albo po prostu liczyli na szczęście). Nie podniosło się, paliwo zaczęło siadać, to wybrali najdogodniejszy alternate i polecieli do Modlina.poza tym dlaczego Enter od razu nie lądował tylko się kręcił i finalnie padło na WMI - czekał na swoją kolej, ale się nie mógł doczekać, więc taka decyzja? może paliwa nie za wiele na dalsze kręcenie?
Pozdrawiam, Adam
OK, po prostu zastanawiało mnie po co robić taki efekt domina i kierować samolot z KRK do WAW, a inne zawracać znad WAW do RZE
nie lepiej byłoby skierować tych z KRK do RZE? wtedy tylko 1 byliby niezachwyceni, a nie 2
skoro w KRK nie było warunków i odesłali do WAW, tzn. że w WAW były warunki
a skoro w WAW były warunki to dlaczego TLV został odesłany do RZE
itd.
EDIT: zresztą nie tylko lot z TLV - WZZ574 BUD-WAW też krążył nad Skarżyskiem i także odesłany do RZE
dzięki za wyjaśnienie
Dziś obserwowałem takiego turystę - właściwie dlaczego w takiej sytuacji poleciał aż do Poznania, skoro znacznie bliżej miał Modlin, Łódź czy Radom? Wiem, że LOT tam na co dzień nie lata, ale jednak to mniejszy dystans i możliwość szybszego/tańszego dowiezienia pasażerów do planowanego celu podróży. Trochę dziwne że jako zapasowe służy aż tak odległy port.
Interesującą podróż dzisiaj odbył SP-LDH. Rano lecąc z Koszyc jako LO518 nie mógł wylądować w Warszawie, więc się wybrał do Berlina. Z Berlina próbował wrócić do Warszawy na pusto jako LO9002 wylatując o 14:19, ale tam rozpoczęła się nowa mgła, więc poleciał do Rzeszowa. Może w końcu trafi do domu:
https://www.flightradar24.com/data/a...p-ldh#1e7efc73
Zastanawiam się dlaczego samolot miał prawie 7-godzinny postój w Berlinie. Czy w takich przypadkach trzeba czekać na nową załogę, bo tej oryginalnej skończył się czas? Podobna sytuacja była dzisiaj z LH, która nie mogła wylądować w Łodzi. Samolot zawrócił do Wrocławia, ale stamtąd już po klikudziesięciu minutach wyleciał do Monachium.
Dzięki za wyjaśnienia. Właśnie wraca SP-LDH z Rzeszowa i SP-LVB z Poznania, po dobie parkingu poza WAW.
Zakładki