W Modlinie / EPMO od 6.02.2014 jest zmieniona karta podejścia ILS na 08 już z CAT II. Jeśli ktoś tutaj ma telefon do prezesa Pamuły to proszę przekazać.
Z doniesień prasowych z tego co pamiętam - w Modlinie zakupili ILS za własne środki. Może jest szansa aby KRK samo zakupiło ten sprzęt meteo (chyba już ktoś wspominał o takiej opcji nawet)?
Nie łudź się hehehehe. Ktoś tu ma po#!*&#$ priorytety. Tyle mam do powiedzenia.
Również nie jest to poprawna wersja. Kładka będzie "spinać" trzy budynki: istniejący parking wielopoziomowy, budowany właśnie hotel Hilton Garden **** oraz stację kolejową (dwa tory, jeden peron wyspowy). Z tych budynków, będzie można suchą stopą wejść do terminalu na poziom +1.
Port lotniczy nie zarabia na dowożeniu pasażerów do autobusów - robi to agent handlingowy, który otrzymuje za to wynagrodzenie od przewoźnika.
W kwestii stania na mrozie, deszczu czy w innych niesprzyjających warunkach - polityka linii FR się zmienia, ale nie chce wchodzić w szczegóły.
W nowym terminalu będzie możliwość:
- wejścia do samolotu przez rękaw (za to zarządzający pobiera opłatę)
- wejścia pieszo przez klatkę schodową, ale oczekiwanie na pokład będzie w specjalnej kładce (zadaszonej i ogrzewanej/klimatyzowanej), której przedłużeniem może (nie musi) być rękaw
- zejścia z klatki schodowej do autobusu, który zawozi na stanowisko
Wszystko zależy oczywiście od tego co linia sobie życzy dla swoich pasażerów.
Wiecie, może w którym miejscy ma powstać hangar dla samolotu kodu C??
Info o rekompensatach za hałas:
Krakowskie lotnisko zapłaci odszkodowanie za hałas
Ostatnio edytowane przez lucasmadi ; 09-01-2014 o 20:28 Powód: Nie prowokujmy trolla, szkoda ponownie się z nim użerać ;-)
Tymczasem dzisiaj stawiali trzeci dźwig. Element ze zdjęcia zrobionego o 15:00 nie został jednak zainstalowany i pozostaje taki kikut jak na fotce.
DSC02672.JPG DSC02673.JPG DSC02675.JPG
Ostatnio edytowane przez lucasmadi ; 14-01-2014 o 22:28 Powód: Usunąłem Ci tą część posta co cytowałeś, sprzątam temat o inwestycjach.
EOS 7D II + C100-400LII + T24-70 + GIANT OCR7 / KR-5289W :)
Ostatnio edytowane przez lucasmadi ; 14-01-2014 o 23:10 Powód: skopiowałem Twojego posta też tutaj, linki, reszta dyskusji OTi w HP
Chyba takie pytanie jeszcze się nie pojawiło, a nie znalazłem na nie nigdzie odpowiedzi:
Jaką funkcję będzie pełnił obecny Terminal Krajowy, po uruchomieniu nowego terminala? Bo jak się domyślam, wszystkie odloty i przyloty krajowe będą się odbywać z nowego terminala, tak jak międzynarodowe?
Zakładki