No to można powiedzieć, że rękaw jest już rutynowo używany.
Wchodzi się przez Gate 10 (schengen) i to jest ten lewy rękaw?
Uruchomicie teraz też prawy rękaw (non-schengen) dla BA?
Nadeszła ta wiekopomna chwila i E75 LO zacumował właśnie do rękawa.![]()
Photo pls![]()
Niestety nie zrobiłem. Ale "gapiów" było wielu to na pewno ktoś coś wrzuci.
Ewidentnie za duże te nasze rękawy patrząc na zdj tego A319. Wyglądają wraz z wieżami jak pod Kod D/E których pewnie nie dożyjemy. Na dzień dzisiejszy duża część regularnych lata maluszkami na kilkadziesiąt miejsc i nie będą w stanie korzystać z tego dobrodziejstwa. Obecnie obsługujące nas olbrzymy pokroju (738) to i tak na low cost latają, którzy nie skorzystają.
Bo i taki jest zamysł, by były dla za duży. Zapewne pojawią się większe maszyny ale na to potrzeba czasu.
Linie lotnicze rzeczywiście różnymi maszynami operują, ale też należy pamiętać że mamy tylko 3 rękawy.
Więc ich ilość na razie jest wystarczająca.
.................Don't let me die, I want to fly
Bez przesady. Dominującym przewoźnikiem regularnym jest LH latająca właściwie wyłącznie na A319/320/321 więc jak najbardziej pasuje. Do tego BA na A321. Zresztą jak widać po dzisiejszym dniu nie ma problemu z obniżeniem rękawu do maszyn wielkości EMB. Co do low-cost to miałem nadzieję, że przynajmniej Easyjet się skusi.
Stawka czekam na twoje foty, bo jak na razie twoi koledzy dodali wszystkie z tego samego miejsca![]()
A z dh4 zadziala czy raczej bombka schowa sie cala w relawie ?
Miejmy nadzieję , że w dalszej perspektywie inne regularne linie operujące z KRK będą podpinane do rękawów.Czy DY korzysta z nich na Okęciu. Jak leciałem czarterem z Okęcia, to załadunek był przez rękaw.
LX dzisiaj był jeszcze z płyty.
1. Rękaw długi, bo docelowo ma być 5 rękawów z trzech wież i usytuowanie stanowisk wymaga tak a nie inaczej.
2.Na dzień dzisiejszy(a raczej sezon letni) gdyby chciały korzystać wszystkie linie "tradycyjne" operujące na Embraerach/Airbusach to by była potrzeba instalacji wszystkich 5, a nie jak obecnie trzech.
Zakładki