Od połowy lipca rusza remont nawierzchni i oświetlenia DS oraz instalacji nowych świateł DS i DK (m.in. oświetlenie osi DS i DK) - prace związane z długo oczekiwanym wprowadzeniem ILS CAT II. Więcej szczegółów na AIP w Suplemencie 68/15 dla EPWR.
ŹRÓDŁOPort Lotniczy Wrocław ogłosił właśnie przetarg na budowę zaplecza technicznego. Wybudowana hala połączona będzie funkcjonalnie z istniejącym terminalem T1, który częściowo zostanie przebudowany w zakresie wykonania pomieszczeń biurowych, socjalnych, garażowych i warsztatowych. Całość ma być gotowa wraz z końcem listopada 2015 roku.
Aby nowe zaplecze techniczne mogło zostać wybudowane, konieczne będzie wyburzenie budynku biurowo-garażowego, który częściowo jest budynkiem dwukondygnacyjnym. Na jego miejscu powstanie hala garażowa, w której znajdować się będzie dziesięć stanowisk przejazdowych. Hala zajmować będzie 2 100 m kw. i będzie wysoka na ok. 6-8 metrów.
Wokół hali podmiot odpowiedzialny za inwestycję zobowiązany będzie również wykonać place manewrowe i dostosować je do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego remontem. Wybudowana hala połączona będzie funkcjonalnie z istniejącym terminalem T1, który zostanie częściowo przebudowany w zakresie wykonania pomieszczeń biurowych, socjalnych, garażowych i warsztatowych. Całkowita powierzchnia przebudowy to około 2 700 m kw.
Inwestycja powinna zostać zrealizowana do 30 listopada 2015 roku. Zamówienie jest współfinansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać do 27 kwietnia.
Będzie dobrze...
Ostatnio edytowane przez MichalWroc ; 16-04-2015 o 22:34
<<<<<<<< facebook.com/WroclawSpotters
Od połowy lipca rusza remont nawierzchni i oświetlenia DS oraz instalacji nowych świateł DS i DK (m.in. oświetlenie osi DS i DK) - prace związane z długo oczekiwanym wprowadzeniem ILS CAT II. Więcej szczegółów na AIP w Suplemencie 68/15 dla EPWR.
<<<<<<<< facebook.com/WroclawSpotters
W najnowszym SUP 107/15 pojawił się opis nowego systemu oświetlenia, oznakowania DS i DK.
<<<<<<<< facebook.com/WroclawSpotters
Co do hangaru Ryanaira to też się zastanawiam, w której części lotniska będzie on zlokalizowany?
Bo włodarze lotniska nie wykluczają, że baza będzie w przyszłości rozbudowywana i trzeba będzie nowych gruntów a chyba lepiej będzie, jak wszystko razem będzie zalkalizowane w jednym miejscu lotniska
O ile dobrze czytam Notam'y zaczyna sie instalacja oswietlenia.
https://pilotweb.nas.faa.gov/PilotWe...trievalByICAOs
Czy ta informacja z Notamu oznacza, ze w jeszcze w kwietniu bedzie uruchomiony u nas ILS CAT II?
A0850/16 NOTAMN
Q) EPWW/QATTT/IV/BO /AE/000/195/5106N01653E025
A) EPWR B) 1604280000 C) 1605122359
E) TRIGGER NOTAM - PERM AIP AIRAC AMDT 175 WEF 28 APR 2016
AIP VFR AIRAC AMDT 077 WEF 28 APR 2016
- UPDATED OR INTRODUCED: MAG VAR, INFORMATION ON LOV VISIBILITY PROCEDURES, PRECISION APPROACH TERRAIN CHART, ACFT PARKING CHART, AERODROME CHART,
- INTRODUCED INSTRUMENT APPROACH PROCEDURE ILS CAT 2 OR LOC RWY 29 (CAT A,B,C,D) .
CREATED: 17 Mar 2016 16:04:00 SOURCE: EUECYIYN
https://pilotweb.nas.faa.gov/PilotWe...trievalByICAOs
<<<<<<<< facebook.com/WroclawSpotters
CATII & LVTO począwszy od 28 kwietnia 2016 - minima:
lądowanie: H/32m RVR 300/75/75
start: RVR 125/125/125
:-)))
http://www.rynekinfrastruktury.pl/mo...ach-55543.html– W latach 2016-2020 w dalszym ciągu będziemy prowadzili inwestycje, których celem jest dalsze unowocześnianie i rozbudowa infrastruktury o strategicznym znaczeniu. Planujemy m.in. rozbudowę zaplecza technicznego oraz bazy lotniskowej straży pożarnej wraz ze sprzętem i pojazdami. Wartość tej inwestycji to 30 milionów zł. Zbudujemy również płytę do odladzania przy progu 11 oraz drogę szybkiego zejścia z kierunku 11. Wartość każdej z tych inwestycji z osobna wyniesie 15 milionów zł. W planach mamy również inwestycję w urządzenia do kontroli bezpieczeństwa. Jej wartość to 10 milionów zł. Tyle samo wyniesie budowa nowego magazynu paliw – wymienia Marcinkowski podkreślając, że wszystkie zrealizowane, prowadzone oraz planowane inwestycje spowodowały, że Port Lotniczy Wrocław stał się już regionalnym lotniskiem dla całej Polski południowo-zachodniej, jak również jednym z najnowocześniejszych w tej części Europy.
CYT:" Tyle samo wyniesie budowa nowego magazynu paliw – wymienia Marcinkowski podkreślając, że wszystkie zrealizowane, prowadzone oraz planowane inwestycje spowodowały, że Port Lotniczy Wrocław stał się już regionalnym lotniskiem dla całej Polski południowo-zachodniej, jak również jednym z najnowocześniejszych w tej części Europy.
A co liczyliście, że lotnisko w Oleśnicy czy Legnicy będzie z Wami konkurować jeśli chodzi o nowoczesność??? Dobrze że autor postu nie napisał, ze najnowocześniejszym lotniskiem w Polsce zachodniej czy południowej? Bo są lotniska w Poznaniu, Szczecinie czy Katowicach, Krakowie
Jednym słowem wazeliniarstwo i robienie autoreklamy. hehehe
A to są te budyneczki, ze jak się jedzie AOW to widać je
Ostatnio edytowane przez FlyWRO ; 30-09-2016 o 14:54 Powód: Nie pisz postów jeden pod drugim w odstępie minuty. Uzyj opcji "edytuj".
Tak mi sie wydawalo? a kiedy konkretnie rusza ta baza techniczna.
Pogratulowac dzialania ILSu podczas wczorajszych trudnych warunkow pogodowych. Ciekawy bylem jak sobie poradzi i bylo bardzo dobrze, momentami widzialnosc spadala nawet do 150 metrow ale nie bylo problemow z ladowaniami. Lekko opozniony byl jedynie poranny Germanwings. W Poznaniu, gdzie warunki przez znaczna czesc dnia byly lepsze niz we Wroclawiu, byly przekierowania, a LH skasowala wiekszosc swoich lotow w tym dniu.
Zakładki