VIDEO »   Spitfire RIAT 2024        GALERIA »   Zapraszamy do umieszczania zdjęć w naszej galerii   

Strona 4 z 33 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 14 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 80 z 644
Like Tree220Likes

Wątek: EPKT/KTW Hyde Park - 2024

  1. #61
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie


    Polecamy

    Lufthansa to naturalny i bardzo ciekawy kierunek.
    Dziwię się że nie ma jeszcze MUC z KTW.
    ssooll likes this.
    Pozdrawiam, Airliner

  2. #62

    Dołączył
    Jan 2023

    Domyślnie

    Najwyższa pora, żeby Monachium powróciło, oby z lotami przynajmniej codziennie…

  3. #63

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez folks Zobacz posta
    Najwyższa pora, żeby Monachium powróciło, oby z lotami przynajmniej codziennie…
    Też mi się tak wydaje, aktualnie grupie LH brakuje około 60 maszyn (problemy z silnikami w Airbusach), więc no trzeba by liczyć na trochę szczęścia.

    Przed pandemią było 1 raz dziennie i praktycznie dogadane 2x dziennie ale się zepsuło mówiąc ładnie

  4. #64

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Jak nie Lufa to może Ryanair
    [...]Przeczytacie o tym wkrótce na naszych łamach. Jak przyznaje Nigel McGuinness, decyzja dotycząca ewentualnego zwiększenia oferty Ryanaira na kilku polskich lotniskach powinna zostać ogłoszona do końca lutego.
    https://www.fly4free.pl/ryanair-znow...ze-tej-wiosny/

  5. #65
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ssooll Zobacz posta
    A może tu jest jakaś podpowiedź co do nowych kierunków/przewoźników?

    Źródło: FB Katwoice Airport
    Nie wiem czy przy okazji wizyty na południu polski nie odwiedzili Krakowa,
    ponieważ dodają 4 lot dziennie do MUC.
    Gabec likes this.
    Pozdrawiam, Airliner

  6. #66

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Airliner Zobacz posta
    Nie wiem czy przy okazji wizyty na południu polski nie odwiedzili Krakowa,
    ponieważ dodają 4 lot dziennie do MUC.
    Czyli owocne odwiedziny.

  7. #67
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ssooll Zobacz posta
    Czyli owocne odwiedziny.
    Chyba tak,
    dokładają także 5 rejs dziennie do FRA, w niektóre dni.
    Gabec likes this.
    Pozdrawiam, Airliner

  8. #68
    Awatar henry93

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Czyli jak widać braki w maszynach nie przeszkadzają. Z Rzeszowa też dodają dodatkową rotację. Gdyby chcieli to by dawno otworzyli takie połączenie.

    Zreszta w grupie Lufthansa są też inne linie lotnicze, które mógłby pojawić się w KTW zamiast MUC skoro mają problemy z flotą. Dla przykładu Swiss ogłosił niedawno nowe połączenia do Koszyc czy Kluż.

  9. #69

    Dołączył
    Nov 2022

    Domyślnie

    Problemem Katowic są też ceny biletów.

    Taniej jest lecieć Lufą z Krakowa, i z krótszymi przesiadkami. A do tego więcej wyboru w Krakowie i linie z lepszymi warunkami przewozu.

  10. #70

    Dołączył
    Jan 2023

    Domyślnie

    To akurat nic dziwnego, jak masz dużo innych przewoźników na lotnisku to musisz konkurować ceną, na razie LH w KTW zdecydowanie nie ma powodu aby to robić.

  11. #71

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez folks Zobacz posta
    To akurat nic dziwnego, jak masz dużo innych przewoźników na lotnisku to musisz konkurować ceną, na razie LH w KTW zdecydowanie nie ma powodu aby to robić.
    Z resztą LF na EN/LH to w większości przypadków powyżej 80%.

  12. #72

    Dołączył
    Nov 2022

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Raven Zobacz posta
    Z resztą LF na EN/LH to w większości przypadków powyżej 80%.

    A 80% to dobre wypełnienie?

  13. #73

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RICFlyer Zobacz posta
    A 80% to dobre wypełnienie?
    Tak, jest to dużo powyzej granicy opłacalności. Więc grupa LH na takim LF zarabia
    ssooll likes this.

  14. #74

    Dołączył
    Nov 2022

    Domyślnie

    Pierwszy raz od lat jestem na lotnisku w Katowicach dzisiaj.

    Miła niespodzianka - lotnisko jest ładne, przestronne i salonik biznesowy w terminalu B sympatyczny (dość szeroka gama napojów, drinków i jedzenia). Przejście przez bramki bezpieczeństwa płynne a obsługa przyjemna.

    Lot WizzAir na Maltę jest cały wypełniony. Jestem zaskoczony.

  15. #75
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.
    Pozdrawiam, Airliner

  16. #76

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Plus za to, że różne redakcje zaczęły się znowu interesować rozwojem połączeń regularnych i pozyskiwaniem nowych przewoźników w KTW
    Raven likes this.

  17. #77

    Dołączył
    Nov 2022

    Domyślnie

    Czy ja wiem czy "żale?"

    Raczej fakty. I zgodzić się można że stwierdzeniem zaniechania zrównoważonego rozwoju przez decyzję polityczne.

    Ciekawe czy uda się przyciągnąć British Airways. BA jest mało obecny na rynku polskim.

    Nic nie jest wspomniane o KLM, więc zakładam ten samolot już odleciał.
    Raven likes this.

  18. #78
    Awatar maciek55

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RICFlyer Zobacz posta
    Czy ja wiem czy "żale?"

    Raczej fakty. I zgodzić się można że stwierdzeniem zaniechania zrównoważonego rozwoju przez decyzję polityczne.

    Ciekawe czy uda się przyciągnąć British Airways. BA jest mało obecny na rynku polskim.

    Nic nie jest wspomniane o KLM, więc zakładam ten samolot już odleciał.
    Myślę, że skuteczność działań ws BA będzie podobna co ws MUC
    Airliner likes this.
    Silesia Spotters


    Pozdrawiam, Maciek

  19. #79

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Czyli skoro MUC JESZCZE nie wróciło to ta skuteczność chyba musi być słaba

  20. #80

    Dołączył
    Jan 2023

    Domyślnie


    Polecamy

    Rownież nie uważam tego wywiadu za żale, ale za konkretne przedstawienie sytuacji. Ciekawe, że Pegasus też chciał do nas latać, a lata do Krakowa ze względu na zmianę umowy. Mamy też jasne zapowiedzi ze strony Katowic i Gdańska, że będą rozmowy o zmianie zapisów w umowie z Turcją, zobaczymy czy będą z tego jakieś efekty.

    O KLM chyba rzeczywiście nie ma już mowy. Liczę na flydubai, chociaż zdziwię się, jeśli rozpoczną loty do nas przed np Gdańskiem.

    British - szczerze mówiąc dla mnie abstrakcja. Co z tego, że popyt na Wyspy jest stosunkowo duży, jak faktem jest, że z roku na rok maleje. Do tego osoby latające emigrancko-zarobkowo wybierają bezpośrednie loty do całej Anglii, tanimi liniami. British lata tylko na dwa lotniska w Polsce, gdzie nie ma jakiejś powalającej oferty, a do tego przecież problemy ze slotami na LHR. Z punktu widzenia przydatności połączenia to dużo bardziej wolałbym właśnie powrót KLM, wejście AF, AY, czy kogoś innego. Oczywiście nie zamierzam wybrzydzać, ale moim zdaniem British jest nierealny.
    ssooll likes this.

Strona 4 z 33 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 14 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •