Najwyższa pora, żeby Monachium powróciło, oby z lotami przynajmniej codziennie…
Najwyższa pora, żeby Monachium powróciło, oby z lotami przynajmniej codziennie…
Jak nie Lufa to może Ryanair
https://www.fly4free.pl/ryanair-znow...ze-tej-wiosny/[...]Przeczytacie o tym wkrótce na naszych łamach. Jak przyznaje Nigel McGuinness, decyzja dotycząca ewentualnego zwiększenia oferty Ryanaira na kilku polskich lotniskach powinna zostać ogłoszona do końca lutego.
Czyli jak widać braki w maszynach nie przeszkadzają. Z Rzeszowa też dodają dodatkową rotację. Gdyby chcieli to by dawno otworzyli takie połączenie.
Zreszta w grupie Lufthansa są też inne linie lotnicze, które mógłby pojawić się w KTW zamiast MUC skoro mają problemy z flotą. Dla przykładu Swiss ogłosił niedawno nowe połączenia do Koszyc czy Kluż.
Problemem Katowic są też ceny biletów.
Taniej jest lecieć Lufą z Krakowa, i z krótszymi przesiadkami. A do tego więcej wyboru w Krakowie i linie z lepszymi warunkami przewozu.
To akurat nic dziwnego, jak masz dużo innych przewoźników na lotnisku to musisz konkurować ceną, na razie LH w KTW zdecydowanie nie ma powodu aby to robić.
Pierwszy raz od lat jestem na lotnisku w Katowicach dzisiaj.
Miła niespodzianka - lotnisko jest ładne, przestronne i salonik biznesowy w terminalu B sympatyczny (dość szeroka gama napojów, drinków i jedzenia). Przejście przez bramki bezpieczeństwa płynne a obsługa przyjemna.
Lot WizzAir na Maltę jest cały wypełniony. Jestem zaskoczony.
Żale Prezesa Tomasika:
https://www.fly4free.pl/tomasik-kato...irlines-plany/
Plus za to, że różne redakcje zaczęły się znowu interesować rozwojem połączeń regularnych i pozyskiwaniem nowych przewoźników w KTW
Czy ja wiem czy "żale?"
Raczej fakty. I zgodzić się można że stwierdzeniem zaniechania zrównoważonego rozwoju przez decyzję polityczne.
Ciekawe czy uda się przyciągnąć British Airways. BA jest mało obecny na rynku polskim.
Nic nie jest wspomniane o KLM, więc zakładam ten samolot już odleciał.
Czyli skoro MUC JESZCZE nie wróciło to ta skuteczność chyba musi być słaba
Rownież nie uważam tego wywiadu za żale, ale za konkretne przedstawienie sytuacji. Ciekawe, że Pegasus też chciał do nas latać, a lata do Krakowa ze względu na zmianę umowy. Mamy też jasne zapowiedzi ze strony Katowic i Gdańska, że będą rozmowy o zmianie zapisów w umowie z Turcją, zobaczymy czy będą z tego jakieś efekty.
O KLM chyba rzeczywiście nie ma już mowy. Liczę na flydubai, chociaż zdziwię się, jeśli rozpoczną loty do nas przed np Gdańskiem.
British - szczerze mówiąc dla mnie abstrakcja. Co z tego, że popyt na Wyspy jest stosunkowo duży, jak faktem jest, że z roku na rok maleje. Do tego osoby latające emigrancko-zarobkowo wybierają bezpośrednie loty do całej Anglii, tanimi liniami. British lata tylko na dwa lotniska w Polsce, gdzie nie ma jakiejś powalającej oferty, a do tego przecież problemy ze slotami na LHR. Z punktu widzenia przydatności połączenia to dużo bardziej wolałbym właśnie powrót KLM, wejście AF, AY, czy kogoś innego. Oczywiście nie zamierzam wybrzydzać, ale moim zdaniem British jest nierealny.
Zakładki