VIDEO »   Spitfire RIAT 2024        GALERIA »   Zapraszamy do umieszczania zdjęć w naszej galerii   

Strona 1 z 21 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 413
Like Tree149Likes

Wątek: EPKT/KTW Hyde Park - 2024

  1. #1
    ModTeam
    Awatar dyziojr

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EGCC

    Domyślnie EPKT/KTW Hyde Park - 2024


    Polecamy

    Pozdrawiam
    dyziojr


  2. #2

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Najbardziej stresujące lotniska w Polsce

    Warto wspomnieć, że na 21. miejscu w rankingu najbardziej stresujących lotnisk świata znalazł się port lotniczy Warszawa-Modlin. Dwie lokaty niżej uplasowało się lotnisko w Katowicach. Przeprowadzona analiza wykazała, że w obu przypadkach ponad 66% pasażerów doświadczyło stresujących sytuacji.
    Pod względem liczby obsługiwanych pasażerów Katowice plasują się na trzeciej, a Modlin na piątej pozycji spośród polskich portów lotniczych.

  3. #3

    Dołączył
    Nov 2022

    Domyślnie

    Nawet Łódź agresywnie zachęca przewoźników tradycyjnych...


    Rozmawiamy z Lufthansą, ale też z innymi liniami legacy, takimi jak Air France, KLM czy Finnair. Nie są to jednak łatwe rozmowy, bo rynek lotów biznesowych cały czas nie odbudował się jeszcze w pełni po pandemii koronawirusa

    https://www.pasazer.com/news/464637/...,polaczen.html

  4. #4

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    A ta 23 lokata to wysoko czy nisko bo nie rozumiem. Ile mamy lotnisk?

    Mnie też zastanawia, bo ostatnio w Kenii poznaliśmy jedną parę z Wrocławia i mówili coś o złej opinii lotniska w Katowicach. Co mnie zdziwiło bo nigdy żadnych dziwnych opinii/historii nie słyszałem. Ja latałem wielokrotnie i nigdy żadnych problemów nie miałem... Ktoś coś podrzuci z czego te opinie wynikają?

  5. #5

    Dołączył
    Jan 2023

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RICFlyer Zobacz posta
    Nawet Łódź agresywnie zachęca przewoźników tradycyjnych...


    Rozmawiamy z Lufthansą, ale też z innymi liniami legacy, takimi jak Air France, KLM czy Finnair. Nie są to jednak łatwe rozmowy, bo rynek lotów biznesowych cały czas nie odbudował się jeszcze w pełni po pandemii koronawirusa

    https://www.pasazer.com/news/464637/...,polaczen.html
    Co według Ciebie znaczy, że agresywnie zachęcają?

    Inną kwestią jest to, że realnie pewnie walczą o powrót Lufthansy, na pozostałe linie nie mają co liczyć. A to że z nimi rozmawiają jest normalną sytuacją jak na każdym lotnisku. I wbrew powszechnej tu na forum opinii, że w KTW nic się nie dzieje, rozmowy z liniami też się odbywają. Najważniejszy jest jednak potencjalny efekt tych rozmów.
    Raven likes this.

  6. #6

    Dołączył
    Jan 2023

    Domyślnie

    https://www.pasazer.com/news/464682/...nwestycje.html

    Przekroczenie granicy 10 mln pasażerów, według przygotowanych prognoz, nastąpi po 2033 roku. Planowany wzrost ruchu, musi wiązać się z rozwojem infrastruktury portu. Dlatego do 2030 roku chcemy zwiększyć przepustowość infrastruktury do obsługi ruchu pasażerskiego, jednocześnie poprawiając jej standard

  7. #7

    Dołączył
    Jan 2023

    Domyślnie

    https://www.rynek-lotniczy.pl/wiadom...ach-19778.html

    Myślę że można wspomnieć w ramach ciekawostki, na lotnisku pojawił się paczkomat.

  8. #8

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    To już drugi. Jeden stoi na przeciwko TA

  9. #9

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez folks Zobacz posta
    https://www.rynek-lotniczy.pl/wiadom...ach-19778.html

    Myślę że można wspomnieć w ramach ciekawostki, na lotnisku pojawił się paczkomat.
    Ciekaw jestem jak to wygląda z poziomu ochrony lotnictwa, rozumiem że bagażu bez opieki zostawiać nie wolno natomiast nie ma problemu włożyć cokolwiek do paczkomatu?
    ssooll, konrad777 and bartoszcze like this.

  10. #10

    Dołączył
    Oct 2011

  11. #11

    Dołączył
    Jan 2023

    Domyślnie

    https://www.wnp.pl/logistyka/po-slow...no,799594.html

    - Mowa o duoporcie ma sens w przypadku, gdy jeden z portów jest lotniskiem przesiadkowym, a drugi - lotniskiem wspierającym. To ma sens, gdy w tym pierwszym brakuje już miejsca i widać problem z przepustowością istniejącej infrastruktury. W naszym przypadku jest zupełnie inna sytuacja. Te dwa porty na południu są niezależne finansowo i w bardzo dobrej kondycji. Jakiś mariaż kapitałowy nie ma kompletnie sensu... Balice i Pyrzowice mają możliwości, by organicznie się rozwijać - mówi WNP.PL Artur Tomasik, prezes Katowice Airport.


  12. #12

    Dołączył
    Nov 2022

    Domyślnie

    Mamy jakieś nowości z Katowic?

  13. #13

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez RICFlyer Zobacz posta
    Mamy jakieś nowości z Katowic?
    Zapowiada się rekordowy sezon czarterowy, pewnie z 20 Antalii dziennie

  14. #14

    Dołączył
    Jan 2023

    Domyślnie

    Na Ryanaira nie ma co liczyć (wg kilku wypowiedzi w wywiadach), na Wizzaira w tym roku z wiadomych powodów też nie. Więc jak wyżej, zostają czartery i pewnie na nich są prognozowane wzrosty, w końcu ma być 6 mln

  15. #15

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Ale osłabła nam północna Europa (skandynawia). W najlepszym okresie były takie kierunki: OSL,TRF, BGO, SVG, AES, NYO, MMX, GOT. A teraz? OSL i CPH.

  16. #16

    Dołączył
    Jan 2023

    Domyślnie

    Chyba podobny przypadek co z Wielką Brytanią, spada popyt emigrancki. Do tego duże podatki i opłaty w Skandynawii. Chyba tylko Gdańsk nie traci na tych kierunkach.

  17. #17

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    W wywiadzie Pan Piotr Adamczyk mówi między innymi o pojawieniu się nowych kierunków regularnych w tym roku. Oraz o rozmowach z przewoźnikami tradycyjnymi jak i niskokosztowymi.
    Także czekamy na dobre wieści
    https://radio.opole.pl/607,512,quotp...cem-budowy-pod
    folks and Raven like this.

  18. #18

    Dołączył
    Jan 2023

    Domyślnie

    Najbardziej cieszy zapowiedź, że na pewno pojawią się w tym roku nowe połączenie regularne oraz, że cały czas trwają rozmowy z innymi liniami, więc jednak jest chęć rozwoju oferty.

    Jak myślicie, czego nowego możemy sie spodziewać?
    ssooll likes this.

  19. #19

    Dołączył
    Nov 2022

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez folks Zobacz posta
    Najbardziej cieszy zapowiedź, że na pewno pojawią się w tym roku nowe połączenie regularne oraz, że cały czas trwają rozmowy z innymi liniami, więc jednak jest chęć rozwoju oferty.

    Jak myślicie, czego nowego możemy sie spodziewać?
    Podejrzewam, że nowe trasy Wizzaira lub RyanAira. Teoretycznie wpada to pod "regularne" połączenia.

  20. #20

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez RICFlyer Zobacz posta
    Podejrzewam, że nowe trasy Wizzaira
    Według wywiadu Wizzair ma się ogarnąć dopiero w 4 kwartale. Także nowe kierunki raczej od Ryanaira albo od kogoś nowego

Strona 1 z 21 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •