CPH ma jakąś przerwę od połowy stycznia do końca marca.
CPH ma jakąś przerwę od połowy stycznia do końca marca.
Patrząc na to, że zawieszają na 2.5 miesiąca, to zimą raczej niespecjalnie.
Patrząc na to jak działa Wizz, jak najbardziej jest to możliwe.
Wizz często zawiesza coś w okresie styczniowo lutowym, ale o ile jest to dla nich normalna praktyka, to jednak wiadomo że jest to jedno z gorzej działających połączeń w siatce. A wydaje mi się że wcześniej zwiększali na nim częstotliwość.
Na szczęście chyba nic więcej nie zostało usunięte, chyba że dopiero zaczynają wprowadzać zmiany.
... a z zupełnie innej bajki, środa Luqua, w ostatniej chwili zamiana 321, na 320, przy boardningu ręczne wypisywanie na bramce karteczek z numerem miejsca dla nieszczęśników powyżej 30 tego rzędu, totalny chaos, w KTW mocno powyżej 2 godzin później, kolejny raz widać, że ich przerasta operowanię na raz dwoma typami samolotów; przed tygodniem na Luton opóźnienie, bo oni zakładają, że deboarding/boarding A321neo da się zrobić w 30 minut, takich cudów to nie ma
Wygląda na to, że jednak CPH się nie utrzymała. Ostatni lot odbędzie się 12 stycznia. Chodzi o sezon zimowy. Powrót teoretycznie w sezonie letnim.
Czy kiedyś Malmo ostatecznie nie stało się również sezonowe?
Jak Wizz rozpoczynał loty do Kopenhagi to wyloty odbywały się wieczorem. Umożliwiało to weekendowy city break piątek-niedziela/poniedzialek. Można było na szybko wyskoczyć na zwiedzanie bez brania wolnego lub ewentualnie z jednym dniem. Pewnie podobny plus był to dla Polaków mieszających w Danii. Taką możliwość nadal daje Ryanair z Krakowa.
I taki to rozwój W6 u nas...
Po wielu latach prośby o Madryt zostały wysłuchane, może przy następnym dodawaniu tras będzie to w końcu Paryż, lub coś z Portugalii
Chyba nie było: Wizz usunął wszystkie loty do TLV (powrót planowali w S25, jeśli dobrze kojarzę)
Powiedziałbym, że to dobra decyzja. W obecnej sytuacji nie jest to atrakcyjny kierunek dla Polaków. Pytanie czy w zamian wejdzie coś nowego czy raczej wzmocnienie obecnych kierunków. Była to dość długa rotacja (6:15-16:50), więc jest sporo możliwości wykorzystania tego czasu. Zobaczymy czy jak sytuacja w tamtym rejonie się poprawi to kierunek wróci. Zawsze można przekonywać Ryanair’a.
– Patrzymy na Polskę i inne kierunki, gdzie moglibyśmy zbazować kolejne Airbusy A321XLR. Do końca przyszłego roku powinniśmy otrzymać 7 takich samolotów i zapewne pod koniec stycznia ogłosimy kolejne dalekie trasy. Czy także z Polski? Jest za wcześnie na takie deklaracje. Natomiast mogę powiedzieć tyle, że z pewnością na takie dalekie trasy byłby bardzo duży popyt. Widzimy na przykład jak bogata jest czarterowa oferta dalekich tras z takich lotnisk jak Poznań czy Pyrzowice i przyznam, że jest to dla mnie sporym zaskoczeniem – powiedział Trawka.
https://www.fly4free.pl/wizz-air-roz...iska-w-polsce/
Zakładki