Jednak prezes Wizzaira zrobił sobie objazd po lotniskach w Polsce, żadne nowości nigdzie nie zostały ogłoszone.
Jednak prezes Wizzaira zrobił sobie objazd po lotniskach w Polsce, żadne nowości nigdzie nie zostały ogłoszone.
Mają bazę, małą, ale mają. Na 1 samolot, wcześniej chyba na 2.
A objazd KRK-KTW-GDN i WAW tydzień temu, może oznaczać że na rozwoju na tych lotniskach się skupiają. Ale to tylko domysły.
Napiszę dyplomatycznie, by nie robić znowu city vs. city.
Rozwój ma się skupić na GDN, WAW, oraz KRK/KTW które mają się uzupełniać![]()
Maxima debetur CracoviaE reverentia.
Rzeczywiście, dzisiaj robili BCN/LTN, a jutro KUT/EIN - jedna maszyna.
EOS 7D II + C100-400LII + T24-70 + GIANT OCR7 / KR-5289W :)
Z tym, że ten A321, którym latali po kraju na końcu też poleciał do WAW, więc dzisiaj chyba tez tam byli. Chyba, że przebazowali pod obsługę w zimowym rozkładzie nową maszynę w ten sposób.
Zastanawia olewanie WRO, tam mocno mogą przegrywać z FR, mocno wycięli bazę przez problemy z silnikami, obecnie w sezonie mają 21-24 rotacje. W porównaniu do POZ, który ma 15-18 rotacji to niewiele więcej mając bazę i zapewne dając dodatkowe zniżki z tego tytułu. Ciekawe jak będzie za rok i mocniej wejdą do POZ (tutaj na baze nie ma co liczyć, bo port ich nie lubi, a i miejsca na płycie praktycznie już nie ma) i WRO, gdzie pewnie będą chcieli wrócić z drugą maszyną w bazie lub ją zamkną jak kiedyś w POZ. Pytanie czy jakiś inny port ich nie przekona ($$)do założenia bazy jak kiedyś LUZ.
Ale o co chodzi?
Poznań-Ławica&Kraków-Balice
Jak dla mnie to wizzair niedługo zwinie się z WRO
jak duze opoznienie łapie powrót z AUH przez międzylądowanie w LCA? Dotyczy kazdego rejsu czy udaje im sie leciec bezposrednio mimo okreznej trasy?
https://www.pasazer.com/news/466364/...,w,polsce.html
Pasazer.com: W tym sezonie zimowym, po raz pierwszy w historii, Wizz Air oferuje więcej połączeń z Krakowa niż z Katowic. Czy to oznacza, że po latach to właśnie Kraków stał się dla linii kluczowym lotniskiem w Polsce południowej? Czy mimo intensywnej konkurencji, Kraków ma większy potencjał rozwoju dla Wizz Air?
József Váradi: Nie powiedziałbym tak. Chcemy rozwijać oba rynki i nie mamy konkretnego celu, aby nasze oferowanie w Krakowie było większe niż w Katowicach.
To tak w ramach odpowiedzi na panikę i wpisy w różnych wątkach że KTW będą cały czas tracić na rzecz KRK![]()
Rozumiem że oczywiście masz inne informacje i lepiej znasz nadchodzącą strategię Wizzaira niż sam prezes![]()
Ja jebe, dorośli ludzie tracą czas i energię spalając się o sprawy na które nie mają wpływu, niczym kibole z drugiej ligi...
Historia to historia, zwłaszcza ta która wydarzyła się przed covidem. Sam wizzair nie ma powodu żeby ograniczać oferowania z jednego lotniska kosztem drugiego, chociażby ze względu na różny charakter ruchu. Moim zdaniem będą się i tu i tu rozwijać.
https://www.wnp.pl/logistyka/prezes-...at,886503.html
Rozmawiamy w Katowicach. Mocno rozwijacie tu swoje MRO (serwisowanie, naprawa i przegląd samolotów; Wizz Air wynajmuje 2 hangary do MRO w Katowice Airport). Jakie są wasze plany związane z Katowicami i siatką połączeń z tego lotniska?
- Tak jak wspomniałem: należy spodziewać się serii komunikatów związanych z dalszym rozwojem naszej działalności w Polsce. Pierwszy krok zrobiliśmy w Warszawie. Jeszcze sporo przed nami i sądzę, że nasze plany uwzględnią również Katowice. Tak więc w niedalekiej przyszłości powiemy nieco więcej na temat rozwoju naszej siatki.
Zakładki