Pewne jest że będzie coś z Polski :P a po ostatnich wypowiedziach w grę wchodzą chyba tylko GDN, KTW, KRK, może WRO, bo z WAW już były ogłoszenia.
Pewne jest że będzie coś z Polski :P a po ostatnich wypowiedziach w grę wchodzą chyba tylko GDN, KTW, KRK, może WRO, bo z WAW już były ogłoszenia.
4 nowe połączenia![]()
KTW-MAD 3xweekly
KTW-KIV 4xweekly (!)
KTW-PSA 3xweekly
KTW-AGA 2xweekly od W25
Ten Kiszyniów niczego sobie, no i doczekaliście się Madrytu![]()
No i wreszcie Madryt! Świetnie!
Plus kolejny zbazowany samolot, to chyba specjalnie dla tych którzy tylko narzekają, albo wieszczą zapaść Wizza w KTW![]()
Skoro kolejny samolot, to pewnie wkrótce też wrzucą dodatkowe loty na obecnych połączeniach.
Nie chcę wchodzić w wasze przepychanki, ale ponoć Wizz na dziś nie skończył jeszcze ogłoszeń, więc inni też mogą coś dostać jeszcze![]()
Gratulacje!!! Madryt i Kiszyniów najbardziej mnie kuszą![]()
Do tego DTM zwiększony z 14 lotów do 21 w tygodniu, Alicante z 2 do 4, Rejkiavik z 3 do 4 i Kutaisi z 2 do 3.
Jest dobrze!![]()
RMO na pewno będzie sprawdzone, zwłaszcza że rozkład pozwala na szybki city break.
Dortmund był już kiedyś 3x dziennie od nich czy nie? Pytam bardziej rozeznanych w katowickim rozkładzie![]()
Tak, był. Teraz widocznie znów wyczuli okazję i chcą zgarnąć cały rynek po wycofaniu Ryanaira.
Jest długo wyczekiwany Madryt, możliwość szybkiej jednodniówki w Kiszyniowie, Agadir na przyszłą zimę, a Piza chyba tylko sezonowo.
Plus za kolejną maszynę w bazie. Obyśmy na kolejny samolot nie musili znowu czekać tyle lat.Trochę szkoda, że nie zdecydowali się dać np. ORY zamiast kolejnych rotacji do DTM. Z drugiej strony nie dziwię się, że chcą wykorzystać taką okazję.
I oby Ryanair już nie wracał na te trasę tylko zajął się rozwojem innych kierunków np. CGN.![]()
Zastanawiam się czy loty do Agadiru dopiero od przyszłej jesieni nie są małym spojlerem kolejnego samolotu w bazie? Może już się ta trasa nie zmieściła w rozkładzie przy 6 samolotach w lato? Czy raczej to będzie tylko zimowe połączenie?
Wg mnie tylko zimowe połączenie, a miejsce podejrzewam będzie przez mniejszą liczbę lotów na innych kierunkach (jak co zimę) plus odpadnięcie sezonowych połączeń.
Południe Polski już prawie jak Warszawa. Wizz Air godzi Kraków z Katowicami
https://www.wnp.pl/logistyka/poludni...mi,889249.html
Patrząc po rozkładzie to na przyszły sezon letni w bazie będą 2 A320 i 4 A321neo. Jest jeszcze parę luk, ale dalej nie ma rozkładu do PMI, więc może wskoczy w to miejsc. Są też jakieś dziwne luki 3h pomiędzy lotami, albo samolot z Tel Awiw odlatuje do Katowic dopiero po 3h. Także może się jeszcze coś zmieni i coś nam wpadnie?
Za te pieniądze to nie powiem, że mogliby dodać kolejny samolot już od zimy.A tak serio to pewnie wskoczy za jakieś inne sezonowe połączenie. Dortmund na ten moment na zimę jest 14x, więc jeśli nie zwiększą do 21x to może dodadzą coś jeszcze.
https://www.rynek-lotniczy.pl/wiadom...m---22581.html
Nowe trasy z dwóch, leżących dość blisko siebie portów cieszą. W sezonie zimowym, po raz pierwszy w historii, więcej tras Wizz Aira mają Balice niż Katowice. Zatem, czy Kraków staje się ważniejszy i zapowiadany szumnie rozwój małopolskiej bazy w końcu nastąpi?
Nie mamy w Polsce swoich sympatii ani antypatii. Patrzymy na Kraków i Katowice w sposób standardowy i jesteśmy zaangażowani w rozwój obu rynków. Bliskość portów nie wyklucza rozwoju dwóch lokalizacji. Naszym celem jest wykorzystanie każdej możliwości rozwojowej.
Zakładki