^ciekawe czy to już ostateczny rozkład na lato. Jest jeszcze dużo czasu, chyba nigdy aż z takim wyprzedzeniem nie zamykali kwestii połączeń na następny rok. Może jeszcze czymś pozytywnym zaskoczą.
^ciekawe czy to już ostateczny rozkład na lato. Jest jeszcze dużo czasu, chyba nigdy aż z takim wyprzedzeniem nie zamykali kwestii połączeń na następny rok. Może jeszcze czymś pozytywnym zaskoczą.
https://www.rynek-lotniczy.pl/wiadom...ch--22630.htmlWizz Air nie porzucił planów realizacji lotów między Katowicami a Erywaniem. Z naszych informacji wynika, że kwestia rejsów niskokosztowca do Armenii może zostać szybko zakończona z pozytywnym wynikiem, gdyż umowa o otwartym niebie między Unią Europejską a Armenia jest już na ostatnim etapie ratyfikacji. Wniosek ratyfikacyjny został skierowany do Kancelarii Prezydenta do dalszego procedowania.
Oby wreszcie się to udało. Potencjalnie bardzo fajne połączenie, którego nie ma z żadnego lotniska oprócz WAW. Byłby to kolejny wyróżnik KTW na tle innych.
Podejrzewam, że gdyby udało się pozbyć "odgórnych" problemów, to KTW nie byłyby tym razem jedyne z takim połączeniem, mam tu na myśli co najmniej WAW.
W tekście mowa też o Stambule - może w końcu byśmy się doczekali, co prawda nie TK, ale zawsze coś
Gdyby Wizzair mógł zacząć latać do Turcji z Polski, to by oznaczało kompletna liberalizację umowy. Wtedy zarówno TK jak i LO mógłby latać gdzie chce i kiedy chce.
Z drugiej strony PKP IC przestało walczyć z wpuszczaniem konkurencji na tory, więc może obecnie jest kurs na większą liberalizację...?
To, że uwielbiam "Pilota" Davisa i "Norton N22" Crichtona, nie robi ze mnie specjalisty od lotnictwa ani wypadków lotniczych.
Jeśli pozwolą na Armenię to czemu mieliby nie pozwolić na inne kraje? Taki przykładowy Stambuł byłbym pewniakiem od nas (Wizz z pewnością nie chciałby rywalizować na tym polu w KRK, może ewentualnie w WAW), u nas miałby czyste pole i masę osób chcących lecieć do IST z KTW. Tak samo inne tureckie destynacje. Egipt - tak jak Turcja. Baku myślę podobny case co Erywań, duża szansa że by wylądował u nas. Trzymam kciuki.
Masz rację. Ale skoro sam Wizzair w mediach mówi że „toczą się rozmowy” to chcę wierzyć, że rzeczywiście jest jakaś wola chociaż częściowej liberalizacji umów.
Ja już się nauczyłem, że nie warto mieć w tych tematach nadziei. Wcześniej Wizz też był pewien, że może latać do Erywania. Ja to bardziej odbieram jako próbę pokazania, że my byśmy chcieli, ale oni nam nie pozwalają. Oczywiście chciałbym się mylić.
Na ten moment trzymam kciuki za szybkie otwarcie Erywania, bo to jest moim zdaniem najbardziej prawdopodobna trasa z tych wszystkich.
Mówicie o woli, ale jak rozumiem wola jest głównie ze strony linii. Nie podejrzewałbym ekipy z naszego portu, która na jedynej nowo otwieranej trasie w sezonie zimowym nawet nie przygotowała tablicy pamiatkowej (Reggio di Calabria). Porównajcie z sąsiadem z KRK, który hucznie celebrował wczorajszy Izmir, 3 nowe trasy W6, czy Amsterdam od U2.
Nie, ale nie powiesz mi, że nie liczy się zaangażowanie?
Ale czy wstęga albo tort na rozpoczęcie lotów do REG jest są konieczne? Myślę że przy okazji większych uroczystości np przewoźnika sieciowego również zaangażowanie byłoby większe. A ważniejsze i tak jest samo zaangażowanie w pozyskiwanie nowych tras - co mimo Twoich opinii ostatnimi czasy okazuje się skuteczne, bo Ryanair dołożył CRL, a Wizz będzie bazował dodatkowy samolot
Zakładki