Nic dziwnego, że wycinają TRF jak w samolocie 10 paxów.
https://youtu.be/iJUnn9kmplY?si=Drjigp5OWyQoVwwB
Nic dziwnego, że wycinają TRF jak w samolocie 10 paxów.
https://youtu.be/iJUnn9kmplY?si=Drjigp5OWyQoVwwB
Też widziałem ten komentarz. Około 66% wypełnienia do Polski przed świetami to bardzo słaby wynik, więc tak jak ssooll napisał, trudno się dziwić że kasują tę trasę.
Jesli taki samograj jak Oslo nie daje rade z Katowic przed swietami to nie dziwic sie, ze zamykaja trasy...
Wszyscy chcemy jak najlepiej, ale nie ma co zaklinać rzeczywistości, to nie są normalne LFy…
Ceny robia swoje, po raz pierwszy od nie wiem kiedy lece FR z KRK na FUE a wakacje ALC bo bylo taniej... Mam wrazenie, ze W6 podniosl ceny zarowno z KTW jak i KRK a FR trzyma podobny poziom jak rok temu. Byc moze na kierunkach migracyjnych jest inaczej, ale trasy wakacyjne jak napisalem.
Skąd masz takie dane? Nie podważam ich, ale chętnie się zapoznam.
Zresztą to i tak czysto akademicka dyskusja, bo faktem jest, że Wizz nie jest zadowolony z tej trasy i ją kasuje, zapewne ma swój powód, czyli mało zarabiają nawet pomimo średniego dobrego LF w ciągu roku.
Nawet jeśli uznamy, że na powrót LF był, lub mógł być niezły, to 10 pasażerów na jakimkolwiek locie, niezależnie od pory roku i kierunku nie ma prawa się wydarzyć.
Dlaczego nie? Norwegia to kierunek emigrancki, a święta to czas kiedy ludzie chcą je spędzić z rodziną w domu. Linia lotnicza pewnie odbija sobie właśnie tym, że loty powrotne są wtedy droższe albo ludzie biorą ze sobą więcej walizek. Pewnie po świętach była sytuacja odwrotna - loty z Katowic full, a na powrotach z Norwegii pustawo.
Od kilku sezonów Kraków zazwyczaj ma dużo lepsze ceny na kierunki wakacyjne. Na moich naście lotów rocznie, kiedyś najczęściej latałem z Katowic, a teraz nie wiem czy to jest 25%. Także trochę dziwne to jest, bo gdyby ceny były ok to wybierałbym w pierwszej kolejności Pyrzowice. Ciekawe jaki tego jest mechanizm, że wybieramy tańsze loty z innych portów a KTW nie dorzuca rotacji skoro jest popyt i ceny wyższe niż u sąsiadów. W ten sposób tracą sporo pax.
Przy takich cenach jakie były rok temu z KTW mogliby się śmiało postarać o nowego low costa na trasy do np. Hiszpanii czy Portugalii (Ryanair, Vueling).
Przy problemach z silnikami jakie ma landryna, nie musi to oznaczać, że trasa jest nierentowna. Może jest po prostu najsłabiej rentowna. Wrócą silniki wróci trasa.
Zakładki