Tak z ciekawości - dziś są bardzo okrojone loty z/do Katowic.
Jak wygląda ruch? Więcej niż przypuszczano?
Tak z ciekawości - dziś są bardzo okrojone loty z/do Katowic.
Jak wygląda ruch? Więcej niż przypuszczano?
Zmieniam temat
Ktoś wie, jakie rotacje od rana robi w soboty samolot Wizza, który obsługuje połączenie do Barcelony -W6 1175 (wylot do BCN o 16:45 z KTW)?
Odpowiadając na pytanie z "zeszłorocznego" HP
Przyleciał wczoraj wieczorem z Londynu po tym jak obsługiwał rotacje z IAS, a dziś od rana KTW-DTM-KTW-EIN-KTW-BCN-KTW.Ktoś wie, jakie rotacje od rana robi w soboty samolot Wizza, który obsługuje połączenie do Barcelony -W6 1175 (wylot do BCN o 16:45 z KTW)?
To, że uwielbiam "Pilota" Davisa i "Norton N22" Crichtona, nie robi ze mnie specjalisty od lotnictwa ani wypadków lotniczych.
Będziemy więc chcieli zwiększyć liczbę nocowań samolotów wraz z obsługą techniczną w bazach takich jak LS Technics w Pyrzowicach, Gdańsku czy Krakowie
https://www.fly4free.pl/lot-w-koncu-wejdzie-mocniej-do-portow-regionalnych-beda-nowe-trasy/?
Może jednak będzie Bruksela? Albo coś jeszcze?
Jednak są Pyrzowice konkretnie wymienione z nazwy jako port, gdzie oferta będzie zwiększana.
Pytana o konkretne kierunki z portów regionalnych wskazuje m.in. niemieckie lotniska oraz duże huby takie jak… Stambuł. Czy to oznacza, że polsko-turecka umowa lotnicza zostanie renegocjowana?
– Myślę, że znajdziemy lokalizacje, które zadowolą obie strony. Z regionów możemy np. więcej latać do portów w Europie Zachodniej, ale też do takich hubów jak Stambuł, który już jest obecny w naszej siatce – widać tu jeszcze duży potencjał i potrzebę do dalszego rozwoju. Przy czym chcę jeszcze raz podkreślić, że LOT nie będzie „przerabiany” na linie turystyczne, ale biznesowe połączenia już mamy i chcemy szukać takich kierunków, które połączą te dwa elementy – dodaje członkini zarządu LOT ds. operacyjnych.
https://www.fly4free.pl/jakie-nowe-t...9HjrRSVZVbhuIw
Chodzi o coś więcej, niż akcja ze Stambułem? Bo z tego co pamiętam to w zeszłym roku LOT dostał jakąś zniżkę za loty do Warszawy. Chyba nie jest tak źle.
Z tego artykułu wynika, że może gdyby TK dalej chciał latać do nas to może się jeszcze jakoś dogadają… znowu iskierka nadziei się pojawiła :P
Kto wie, Kraków dostanie druga rotację od TK, a LO otworzy IST z kilku miast![]()
Maxima debetur CracoviaE reverentia.
Na Stambuł każdy ma ochotę… Gdańsk na pewno ma tą przewagę, że Turkish zyskałby całkiem nowy region, a KTW powiela KRK. Natomiast cały czas w swoich prezentacjach informują że są zainteresowani lotami do KTW. U nas mają o tyle dobrze że już wszystko mieli przygotowane i znają temat mówiąc kolokwialnie. Ale oczywiście to wszystko kwestia umów między dwoma stronami, chociaż ciężko mi sobie wyobrazić że np. LO zacznie loty z KTW/GDN/WRO, a TK w zamian tylko zwiększy liczbę lotów z KRK, nie opłacałoby by im się to i sama umowa musiałaby być dziwnie skonstruowana. Raczej obie linie równomiernie zaczną loty z jednego, albo większej liczby miast.
Moim zdaniem mamy sporą szansę właśnie na IST i na BRU. A jeśli nie to, to może coś na południe, co mogłoby mieć też potencjał wśród biur podróży - może ATH lub BCN?
Trzy wyznaczone linie tureckie Turkish, Pegasus,SunExpress latają z aż czterech portów w Turcji do dwóch w PL i mają dużą przewagę oferowanych miejsc. LOT jak będzie chciał to może że wszystkich naszych portów milionerów odpalić Stambuł 2/3x weekly (zakładając że nie jest zainteresowany Ankarą jako druga destynacją w Turcji)
Jeśli TK zwiększy KRK do 14x to rzeczywiście będzie ten bilans musiał być wyrównany, nawet z kilku innych lotnisk. Pytanie, kto otrzyma w takim razie loty do IST, z puli GDN-KTW-WRO-POZ myślę że właśnie dwa pierwsze mają największą szansę (loty np. 3 i 4 razy tygodniowo).
No i nie musi się też na IST skończyć, może nawet więcej niż jedna trasa dojdzie do KTW (czy gdzie indziej), żeby samolot mógł logicznie wykonywać rotacje. Zobaczymy.
Zakładki