A skąd kasa?
A skąd kasa?
Przekażcie kolegom na innych forach, że nikt nie zrobił bazy na 2 samoloty od razu w Łodzi i to przy 35 rotacjach na lato, gdzie Ryan ciśnie jak cytrynę z każdego miasta latem by zarabiać. Minimalna liczba rotacji na lato na samolot to 21-23, więc 35 to zdecydowanie za mało. Będzie jak coś jeden samolot i częśc kierunków z innych baz obsługiwana, a drugi samolot pewnie rok później.
Poznań-Ławica&Kraków-Balice
Kolego zejdź troche na ziemię bo wprowadzasz niemiłą atmosferę. Rozumiem takie rozemocjonowane fanboyowe kocopoły w wątkach swojego ukochanego lotniska, ale powyższy post świadczy ze troche sie juz zagalopowałes. Co będzie to będzie, nie ma oficjalnych komunikatów, ty też poza swoimi spekulacjami nie masz kompletnie zadnego pojęcia o tym co będzie, więc przestań głosić prawdy objawione ucinające dyskusje.
Od ponad 15 lat analizuje ten rynek i wiem nieco więcej niż Ty, a Wasze fanboyowe marzenia po prostu trzeba sprowadzić nieco na ziemię, wszak przecież Wy się opieracie na spekulacjach, bez żadnej wiedzy poza doniesieniami medialnymi - więc chyba Ty się zagalopowałeś mnie strofując.. Nie wprowadzam niemiłej atmosfery tylko podaje realne scenariusze, które ta linia stosuje wszędzie w Europie. Łódź nie będzie inaczej traktowana. Trzymam kciuki za bazę, ale polecam też z chłodną głową podchodzić do tego co się wydarzy, bo wszystko zależy od tego czy ktoś Was nie przebije finalnie, a kolejka jest spora. Łódź też biorę pod uwagę w przypadku wylotów z innych miast, podobnie jak Berlin czy Wrocław, więc Wasza oferta też mnie będzie ciekawić.
Poznań-Ławica&Kraków-Balice
Zgodnie z moim przewidywaniem, w Łodzi dołożyli kasy po 13.5mln rocznie, więcej niż zapowiedziano i Ryan się nie zgłosił. Na razie nie będzie nowych polaczen.
Poznań-Ławica&Kraków-Balice
Czyli przetargi zakonczone fiaskiem , jak myslicie pojawia sie nowe polaczenia od sezonu letniego jest szansa na druga linie lotnicza ?
Zakładki