Coraz bardziej odnoszę wrażenie, że w dyskusji biorą udział osoby korzystające wyłącznie z jedynych słusznych linii: FR i W6...
Napisałem stan faktyczny, podałem przykłady, nie zamierzam dalej ciągnąć polemiki opartej na gdybaniu. Widzę, że nie macie pojęcia jak działają dziś biura podróży i co oferują w ramach zwykłego wykupienia biletów lotniczych.
Co do współpracy code share/interline być może SprintAir też coś do tego czasu zaoferuje. Przekreślanie możliwości dolotu do lotniska tranzytowego tylko z powodu braku umowy, zanim w ogóle połączenia się rozpoczęły, to czysty absurd. Pisanie, że lotnisko w Radomiu służy zaspokojeniu własnych ambicji samorządowców jest przejawem totalnej ignorancji i generalizowania tematu. A tak na marginesie sven, przypomnij sobie historię swojego lotniska i zaangażowania samorządu. Zobacz ile kapitału zostało władowane, abyście teraz mieli okno na świat.
Zakładki