Dzięki wielkie!
Z przyjemnością obejrzałem!
Nie byłbym sobą, gdybym nie pomarudził: Kapitan miał trochę za niski poziom dźwięku.
Kochani, dziękujemy za bardzo pozytywny odzew naszego pierwszego spotkania z cpt. Piotrem Lipińskim, pilotem Boeingów 737 i nie tylko.
Nie wyczerpaliśmy wszystkich tematów, dlatego zapraszamy Was na dogrywkę, gdzie odpowiemy na część pytań z pierwszej sesji, a dodatkowo poruszymy nowe tematy i odpowiemy na kolejne, nowe pytania.
O czym będziemy jeszcze mówić?
- opowiemy o tym co się dzieje w kokpicie podczas startu i lądowania, oraz pokażemy co do czego służy,
- postaramy się oprowadzić Was wokół samolotu i opowiedzieć co sprawdza załoga przed każdym lotem,
- postaramy się poruszyć tematy słownictwa używanego w lotnictwie (może uda się zaprosić dodatkową osobę pracującą w TWR) | edit: udało się nam zaprosić Marcina, który jest kontrolerem ruchu lotniczego w POZ,
- poszukamy przycisku do robienia chemitrials, a tak na serio to opowiemy dlaczego nie jest to możliwe w lotnictwie cywilnym.
Zapraszamy!
LINK DO RELACJI: https://www.facebook.com/lotnictwone...5281119519886/
Dzięki wielkie!
Z przyjemnością obejrzałem!
Nie byłbym sobą, gdybym nie pomarudził: Kapitan miał trochę za niski poziom dźwięku.
Przed rozpoczęciem naprawy drapaka wyłącz kota!
"Nie w tym rzecz, towarzysze, żeby zbudować silnik na wodę ale w tym, aby produktem odpadowym pracy takiego silnika był spirytus."
Super sprawa! Dziękuję!
Bardzo fajny format! Ciekawe tematy![]()
Dla mnie REWELACJAW drugim odcinku czuć już było swobodę i lekkość
Fantastycznie się was słuchało!!
Obejrzałem pomimo braku konta FB. Klasa, tak trzymać.
Jest to gdzieś wyłożone nie-na-fejsie?
Ja się spóźniłem z godzinkę, resztę już oglądałem. Bardzo fajna rozmowa, fajnie się słuchało i super, jakby jeszcze takie transmisje się odbywały (lub jakby się udało do takich doprowadzić, jak wczoraj wspominaliście). Super by też było, gdyby informacja o następnym odcinku pojawiała się na forum z nieco większym wyprzedzeniem - jeśli jest to oczywiście możliwe
.
Na teraz mamy plany zarówno dla transmisji z pilotami, jak również z kontrolerami, pracownikami lotnisk oraz spotterami, którzy mają dobry warsztat.
Jeśli pracodawcy nie będą mieć nic przeciw, jedna relacja na tydzień przez kolejne 8T jest niemal pewna.
Reasumując. Nie zależy to od nas, a wyłącznie od możliwości zapraszanych gości.
Zakładki