Najnowszy nabytek we flocie Binter Canarias, maszyna o znakach EC-OHE dołaczyła do przewoźnika z końcem maja 2024 roku jako ósmy samolot typu E2.
NT6012 Gran Canaria Gando (GCLP/LPA) - Madrid Barajas (LEMD/MAD)
Flight time: 02:25
Delivery: 25/05/2024
Zachód słońca na wyspie Phuket (VTSP/HKT), Thai Lion Air 769 kołuje do progu pasa 27 przed odlotem do Bangkoku (Don Mueang International);
Na drugi planie Etihad A6-BMA;
Flight time: 01:12
Delivery: 29/10/2014 dla Lion Air
Martinair 8342 podczas przyziemienia na pazie 06 w Amsterdamie, maszyna o znakach PH-MPS to ponad 34-letni Boeing 747 wersji 400-BCF, należąca w przeszłości do Singapore Airlines, Air India oraz pełniła funkcje testowe dla Boeing'a pomiędzy 2003 a 2004 rokiem.
MP8342 Nairobi Jomo Kenyatta (HKJK/NBO) - Amsterdam (EHAM/AMS)
Flight time: 08:13
Delivery: 19/06/1990 jako 9V-SMF dla Singapore Airlines
Turkish "Kushimoto" podczas rotacji z pasa 18 we Frankfurcie. <br /><br />TK1592 Frankfurt am Main (EDDF/FRA) - Istanbul Intl (LTFM/IST)<br />Delivery: 11/05/2006 <br />Flight time: 02:22
Turkish "Kushimoto" podczas rotacji z pasa 18 we Frankfurcie. TK1592 Frankfurt am Main (EDDF/FRA) - Istanbul Intl (LTFM/IST) Delivery: 11/05/2006 Flight time: 02:22
Pierwszy ATR-72 w pełnym, nowym malowaniu Iberia Regional (Air Nostrum).
Samolot zarejestrowany na Malcie należy do Mel Air, w latach 2012-2018 latał dla brazylijskiego Passaredo.
IB8293 Melilla MLN - Madrid MAD
Delivery: 05/12/2012
Flight time: 01:31
1 lutego 2024 roku Binter Canarias zainaugurował nową bazę operacyjną na Półwyspie Iberyjskim. Połączenia na trasie Gran Canaria- Madryt, Teneryfa-Madryt odbywają się po 4 razy dziennie dla każdej z rotacji.
W Stolicy Hiszpanii zbazowane zostały 3 maszyny typu E2, które docelowo mają obsłyżyć 16 rotacji dziennie pomiędzy Wyspami Kanarysjkimi a Madrytem.
NT6075 Barajas MAD - Ciudad de La Laguna TFN
Delivery: 03/12/2019
Flight time: 02:24
33-letnia maszyna należąca do MyFreighter od lutego 2024 roku podczas kołowania do progu pasa 36R na lotnisku Barajas w Madrycie.
Hybrydowe barwy to pozostałośc po Air Canada Roudge;
samolot oddany do służby w 1992 roku dla Asiana Airlines, następnie trafił do Canadian Airlines, by od 1998 do 2017 roku zasilać kolejnych narodowych przewozników kanadyjskich nosząc reg. C-GBZR.
C6 7608 Madrid LEMD/MAD- Tashkent International UTTT/TAS
Delivery: 24/01/1992 dla Asiana
Flight time: 07:30
Nowa maszyna we flocie Mavi Gök Airlines, drugi lot na tureckiej rejestracji do Kaunas (KUN).
Blisko 24-letnia maszyna dostarczona do South African Airways w 2000 roku jako ZS-SJB, od 1 marca 2018 w charakterystycznych pomarańczowych barwach Mango Airlines. Od maja 2021 w rękach leasingodawcy zbazowana w Tarbes we Francji.
16 lutego samolot przyleciał do Madrytu celem przeglądu typu C, 9 kwietnia odleciał z pasa 36R do Kaunas celem przemalowania w barwy tureckiego przewoźnika.
Red Wings 3045 z Yekaterinburga (SVX) podczas dobiegu na pasie 27 na wyspie Phuket (HKT).
27-letnia maszyna wyprodukowana dla Emirates nosiła znaki A6-EMI do 2016 roku, od 2017 roku zasilała flotę kolejno: VIM Airlines, IrAero i Red Wings Airlines jako VP-BLI. Od marca 2022 zarejestrowana jako RA-73329.
Delivery: 25/07/1997 dla Emirates
Batik Air Malaysia 541 do Kuala Lumpur podczas rozbiegu na pasie 09 na lotnisku na wyspie Phuket(VTSP/HKT)
Delivery: 24/04/2015 dla Batik Air jako PK-LDF
Ikar Airlines 3477 podczas dobiegu na pasie 27 na wyspie Phuket.
25-letni Boeing 777 w wersji -2Q8(ER) trafił do służby jako VP-BAU dla rosyjskiego Aeroflotu, następnie latał dla Vietnam Airlines jako VN-A151 by w 2014 trafić do Norwind Airlines.
Delivery: 02/10/1998
VZ317 podczas rotacji z pasa 09, Phuket (CTSP/HKT) - Bangkok Suvarnabhumi (VTBS/BKK)
Delivery: 29/11/2013 jako TC-DCA dla Pegasus Airlines
Flight time: 01:03
Azur Air 2907 z Moskwy-Vnukovo (UUWW) podczas dobiegu na pasie 09 lotniska na wyspie Phuket.
Maszyna o znakach RA-73080 ma bardzo bogatą historię u blisko 25 przewoźników w ciągu 32 lat służby.
Delivery: 16/01/1992 dla Tansbrasil jako PT-TAF.
Flight time: 09:05
Mahan Air 57 z Teheranu (OIIE/IKA) podczas dobiegu na pasie 09 na wyspie Phuket.
Maszyna o znakach EP-MMT ma ponad 24 lata służby, trafiła do irańskiego przewoźnika w 2017 roku, w latach 1999-2009 latała dla Olympic Airlines jako SX-DFD
Delivery: 25/10/1999
Flight time: 6:12